Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (46868)

Vierailija
46761/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä edes voisi tietää, tykkääkö kaivattu karvoilla vai ilman. Hmm..

Tykkään jos on jollain tavalla siistitty, luonnollisesti jokainen päättää itse. 

Sama täällä. Mitään näppyjä tai sisäänkasvaneita karvoja ei mun takia tartte hankkia kun en minäkään muuta kuin trimmaan.

Ei niitä tuu kuin sheivaajille. Sokeroinnissa useimmat käy. Sivusta

Käykö siellä sokeroinnissa pariskunnan kimpassa ?

Vierailija
46762/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin jo innostuu, mut sit todellisuus iski taas päin pläsiä. Kuka muhun ihastuis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46763/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä en ymmärrä: kun nykyisin helppoa seuraa saa.. ..no, helposti, alkaen ihan lähikuppilasta ja monesta muustakin paikasta, niin miksi oi miksi sellaisen seuran etsijät eivät etsi sieltä, vaan pahoittavat mielensä sen ei-helpon naisen toiminnasta?? Miksi juuri se nainen niin kiinnostaa, jos kerran helppo mies ei hänen toimintaansa arvosta.

Mä ymmärrän hyvin miksi joku tietty nainen kliinnostaa enempi kuin muut, mut en ymmärrä mikä saa kiukuttelemaan, jos ei pääse heti pöksyihin, tai saa pakit.

"en ymmärrä mikä saa kiukuttelemaan, jos ei pääse heti pöksyihin"

Se, että joku toinen mies ON päässyt heti. Kotibileissä, festareilla, laivalla, Kreikassa, suoraan baarista tai yökerhosta, parin Tinder-viestin jälkeen tms. Miksi tämä on naisille niin vaikea asia ymmärtää? 

Aika harvassa on ne naiset, jotka ei kertaakaan ole antanut todella nopealla tahdilla kenellekään ja ne ei vietä aikaansa kaipausketjuissa vaan elää perhe-elämää pitkäaikaisen kumppaninsa kanssa. 

Mikä toinen mies 🤣 Mitä sä nyt oikein sekoilet. Jos olet noin helvetin mustasukkainen, että mietit vaan jotain mahdollisia naisen edellisiä miehiä niin nainen väistää kyllä luodin jos ei sinun kanssa lähde mihinkään. Just sun kaltaisten takia on hyvä tutustua ensin kunnolla ennen kuin suhde syvenee.

Ei se ole mustasukkaisuutta, jos ei koe mielekkääksi olla jotain naisen edellistä miestä huonompi. 

Onko sekin mustasukkaisuutta, jos et ilahdu siitä, että mies on ennen vienyt muita naisia 5 tähden ravintolaan syömään, mutta sinulle tarjoaa vain kaupan kuraläpän kylmänä? Jos laitat pelin poikki siinä kohtaa, niin mies väistää LUODIN! Tämä, niin tämä!

Huono vertaus, sulla menee nyt aika ja laatu sekaisin. Ei haittaisi mitään, jos mies aiemmista tapailuistaan oppineena ei heti veisikään viiden tähden ravintolaan vaan alkuunsa pelkälle roiskeläpälle. Se viiden tähden ravintola tulee sieltä, kun mies on varma, että kannattaa panostaa.

Ei siis ole kyse siitä, että sä jäisit ikuisesti ilman seksiä vs. joku jäisi ikuisesti vain roiskeläpän varaan. 

Ootko oikeasti ihan aikuinen?

Eri

Eli kun menet nopeasti sänkyyn jonkun "ei-tärkeän" miehen kanssa, niin pääset nopeasti varmuuteen, että häneen kannattaa panostaa? Vaikka hän siis ei ole yhtä tärkeä kuin parisuhdematskumies, jonka kanssa ei mennä sänkyyn nopeasti, koska häneen kannattaa panostaa?

Vihdoin avautui tämä naisten "logiikka."

Vierailija
46764/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko joskus pukeutunut kaivattua varten ja nähnyt ettei hän saa silmiään irti?

En ole pukeutunut koskaan häntä varten, mutta olen nähnyt hänen kyllä tuijottavan useastikin. 

Vierailija
46765/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siellä ylemmässä ulottuvuudessa autatte mua. Tää on ihan naurettavaa et mut heitetää vaa tällee et mun pitää tajuta kaikki. No en tajuu. Tollanen tiedon panttaus ei oo mistään kotosin, ei ainakaan kotoota.

Vierailija
46766/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä en ymmärrä: kun nykyisin helppoa seuraa saa.. ..no, helposti, alkaen ihan lähikuppilasta ja monesta muustakin paikasta, niin miksi oi miksi sellaisen seuran etsijät eivät etsi sieltä, vaan pahoittavat mielensä sen ei-helpon naisen toiminnasta?? Miksi juuri se nainen niin kiinnostaa, jos kerran helppo mies ei hänen toimintaansa arvosta.

Mä ymmärrän hyvin miksi joku tietty nainen kliinnostaa enempi kuin muut, mut en ymmärrä mikä saa kiukuttelemaan, jos ei pääse heti pöksyihin, tai saa pakit.

"en ymmärrä mikä saa kiukuttelemaan, jos ei pääse heti pöksyihin"

Se, että joku toinen mies ON päässyt heti. Kotibileissä, festareilla, laivalla, Kreikassa, suoraan baarista tai yökerhosta, parin Tinder-viestin jälkeen tms. Miksi tämä on naisille niin vaikea asia ymmärtää? 

Aika harvassa on ne naiset, jotka ei kertaakaan ole antanut todella nopealla tahdilla kenellekään ja ne ei vietä aikaansa kaipausketjuissa vaan elää perhe-elämää pitkäaikaisen kumppaninsa kanssa. 

Mikä toinen mies 🤣 Mitä sä nyt oikein sekoilet. Jos olet noin helvetin mustasukkainen, että mietit vaan jotain mahdollisia naisen edellisiä miehiä niin nainen väistää kyllä luodin jos ei sinun kanssa lähde mihinkään. Just sun kaltaisten takia on hyvä tutustua ensin kunnolla ennen kuin suhde syvenee.

Ei se ole mustasukkaisuutta, jos ei koe mielekkääksi olla jotain naisen edellistä miestä huonompi. 

Onko sekin mustasukkaisuutta, jos et ilahdu siitä, että mies on ennen vienyt muita naisia 5 tähden ravintolaan syömään, mutta sinulle tarjoaa vain kaupan kuraläpän kylmänä? Jos laitat pelin poikki siinä kohtaa, niin mies väistää LUODIN! Tämä, niin tämä!

Huono vertaus, sulla menee nyt aika ja laatu sekaisin. Ei haittaisi mitään, jos mies aiemmista tapailuistaan oppineena ei heti veisikään viiden tähden ravintolaan vaan alkuunsa pelkälle roiskeläpälle. Se viiden tähden ravintola tulee sieltä, kun mies on varma, että kannattaa panostaa.

Ei siis ole kyse siitä, että sä jäisit ikuisesti ilman seksiä vs. joku jäisi ikuisesti vain roiskeläpän varaan. 

Ootko oikeasti ihan aikuinen?

Eri

Eli kun menet nopeasti sänkyyn jonkun "ei-tärkeän" miehen kanssa, niin pääset nopeasti varmuuteen, että häneen kannattaa panostaa? Vaikka hän siis ei ole yhtä tärkeä kuin parisuhdematskumies, jonka kanssa ei mennä sänkyyn nopeasti, koska häneen kannattaa panostaa?

Vihdoin avautui tämä naisten "logiikka."

Käsitit täysin väärin. 

Vierailija
46767/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs henkilö näytti tajuttoman hyvältä shortseissa vaikken siis tuo shortsipojan kaipaaja olekaan.

Vierailija
46768/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin jo innostuu, mut sit todellisuus iski taas päin pläsiä. Kuka muhun ihastuis...

Kuka tahansa mutta tuskin täällä.Uskon rakkauteen niin kauan kuin henki pihisee.On se sen arvoista.

Vierailija
46769/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tapahtui tänään illalla niin yritin kömpelösti vihdoin puhua sun kanssa.

Vierailija
46770/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks sul kaikki hyvin t?

Ei ole. En saa sua kiinni 

Vierailija
46771/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus pukeutunut. Yritin tehdä sen sillee huomaamattomasti että ihan vaan sattumalta näytän muka tosi hyvältä. Tuntui aika hiton hyvältä kun hän katsoi ahnaasti.

Vierailija
46772/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa tietäisin sydämesi salaisuudet.Mikä ohjaa tietäsi ja mihin suuntaan.Kerrothan,jos mitenkään voin auttaa oikean tien löytämiseksi...ps. osoite on....

Kauniita unia ,ottaisit jo kainaloon😁😊

Mun tietä ohjaa irl kommunikointi.

Vierailija
46773/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästi

Vierailija
46774/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" It's a kind of magic", king.

Vierailija
46775/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaa. Edelleenkin olen sitä mieltä, että nainen on karkuteillä jos on 3 metriä kauempana hellasta.

Aijai, taidan olla noin 5 metrin päässä

Vierailija
46776/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on maailmanloppu.

Vierailija
46777/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon joskus pukeutunut. Yritin tehdä sen sillee huomaamattomasti että ihan vaan sattumalta näytän muka tosi hyvältä. Tuntui aika hiton hyvältä kun hän katsoi ahnaasti.

Ja kuinka teil ei oo irl yhteyttä jo jos katsoi niin ahnaasti?

Vierailija
46778/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten iski?

Vierailija
46779/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen siitä että vuokrattaisiin asuntoauto ja katattaisiin kahdestaan jonnekin 😍

Mieluummin mökki, jossa vois peuhata rauhassa kunnon sängyllä. 😊

Mä haluaisin tuon asuntoauton niin vois ajella ja katsella samalla kaikkia jänniä paikkoja ja ajaa vaan sinne minne tekee mieli.  Ja toki pysähtyä välillä peuhaamaan😍

Vierailija
46780/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaa. Edelleenkin olen sitä mieltä, että nainen on karkuteillä jos on 3 metriä kauempana hellasta.

Kierrän tuon säännön sillä, että kuljetan aina laukussa induktiokeittolevyä