Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12160)
Vierailija kirjoitti:
Maailman kyliin mä väsyin, ota syliin.
Sun kätes otsaani viilentää
Sano jotain näin
katveessa sotain
niin pääsen lähemmäksi elämää
Olisit avoimempi ja estottomampi niin ottaisin sinut heti. Menetät paljon turhilla tärkeilyilläsi.
Tampereelta rakkautta Maijalle Jyväskylään 😘
Ajatukset menevät siksakkia. Kun tajuan, että edelleen rakastan ja mietin, että entä jos, kunnes taas muistan, että ai niin....
Viiden vuoden suunnitelmiini kuuluu lihaksikaampi vartalo, (ylävartalossa enemmän läskiä, kuin lihaksia, en saa kunnolla tehtyä edes punnerruksia), sellainen hyvä kunto, koska ikää vaan tulee lisää, ja on jo ollut ongelmia selän kanssa.
Uusi ammatti+ylennys samassa paikassa, missä olen jo töissä. Siihen ylennykseen täytyy vaan kouluttautua uusille urille.
Sitten ihmissotkut pitäisi siivota pois elämästä. Ja ainakin vielä yksi matka minkä haluan toteuttaa.
Plus paljon muuta, mitä tässä voi jo aloittaa suunnittelemaan, mutta noi sotkut täytyy hoitaa pois alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mä vähän tapitan sua.
En pidä anaalihommista, vaikka pidän Emiliasta
Täysin samaa mieltä, Emilioita en kylläkään tunne.
Miksi valitset menettää jotakin ainutlaatuista asenteellisuutesi vuoksi. Elät onnetonta elämää siksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisit avoimempi ja estottomampi niin ottaisin sinut heti. Menetät paljon turhilla tärkeilyilläsi.
Voithan sinä hoitaa asiat avoimesti ja estottomasti. 😊
Nuku hyvin rakas, missä meetkin. Sekavat ajatukset ollut tänään.
Hyvää ja ihanaa yötä rakkaalle naiselle. Paljon haleja ja pusuja.
Vierailija kirjoitti:
Voi meitä...
Pistepirkko vauhdissa. 60v lähenee, pisteet enenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mä vähän tapitan sua.
En pidä anaalihommista, vaikka pidän Emiliasta
Eipäs vedetä nyt mitään yhtäläisyys merkkejä mihinkään 😂 en tiedä mistä puhutaan edes 😇
Lopeta arvostelu ja näe olennainen. Älä pelkää turhan takia. Vain minä ymmärtäisin sinua 100%.
Vierailija kirjoitti:
Kulta, otetaanko vielä uusiksi?
Haluaisin kyllä mutta kun sä et tee mitään. Yksin en voi haluta
Mangusti kirjoitti:
Nuku hyvin rakas, missä meetkin. Sekavat ajatukset ollut tänään.
Sitä se vappu teettää🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan sinä hoitaa asiat avoimesti ja estottomasti. 😊
En väkisin, en alennu sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta arvostelu ja näe olennainen. Älä pelkää turhan takia. Vain minä ymmärtäisin sinua 100%.
Kyllä minua ymmärtää monikin äärimmäisen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
En ole tärkeä lain, olen mies mitätön, kurja kulkija maan, maan matoinen, vieras viheljäinen, oven pielessä istuksija, kynnyksen korvella kykkijä.
Richtung südwest.