Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43125)
Vierailija kirjoitti:
Aika siirtyä vähän sivistyneempää seuraan. Murulle kuitenkin pusu 😘
Palataan juttuun😘🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen yhdellekään ihmiselle, joka ei kykene luomaan itselleen onnellista elämää. Sehän se on suurin saavutus, mihin ihminen voi kyetä. Ei tuo mun kommentti liittynyt millään tavalla kateellisuuteen, vaan siihen, että monelle henkisten ongelmien kanssa painiville ympäristön ja elämänmuutos voi oikeasti auttaa. Omissa ajatuksissa rypeminen taas vaan usein pahentaa ongelmia.
En tiedä miksi toi sinun kommentti poistui. Oon sun kanssa niin samaa mieltä! Oon tuollainen entinen ongelmissa ja ahdistavissa ajatuksissa rypijä ja se rypeminen todellakin vain pahentaa kaikkea ja kehä on valmis. Kun siitä pääsee eroon niin kaikki on niin paljon kepeämpää. Se vaati sitä että muuttaa omaa ajatteluaan ja tajuaa elämän realiteetit.
Sitä sä oot edelleenkin, sen kuulee sun sävyistäsi. Älä vertaa itseäsi häneen.
Höpö höpö! En enää välitä negaajista ja teen kivoja juttuja ja elämä on sata kertaa parempaa. Kokeile sinäkin pient positiivisuutta ;)
Ja kokeile sinä pliis joskus aloittaa viestisi joillain muilla sanoilla kuin ”höpöhöpö”. Kiitos jo etukäteen! 🙏
Höpöhöpö
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Aika siirtyä vähän sivistyneempää seuraan. Murulle kuitenkin pusu 😘
Ollaan onnekkaita 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen yhdellekään ihmiselle, joka ei kykene luomaan itselleen onnellista elämää. Sehän se on suurin saavutus, mihin ihminen voi kyetä. Ei tuo mun kommentti liittynyt millään tavalla kateellisuuteen, vaan siihen, että monelle henkisten ongelmien kanssa painiville ympäristön ja elämänmuutos voi oikeasti auttaa. Omissa ajatuksissa rypeminen taas vaan usein pahentaa ongelmia.
En tiedä miksi toi sinun kommentti poistui. Oon sun kanssa niin samaa mieltä! Oon tuollainen entinen ongelmissa ja ahdistavissa ajatuksissa rypijä ja se rypeminen todellakin vain pahentaa kaikkea ja kehä on valmis. Kun siitä pääsee eroon niin kaikki on niin paljon kepeämpää. Se vaati sitä että muuttaa omaa ajatteluaan ja tajuaa elämän realiteetit.
Sitä sä oot edelleenkin, sen kuulee sun sävyistäsi. Älä vertaa itseäsi häneen.
Höpö höpö! En enää välitä negaajista ja teen kivoja juttuja ja elämä on sata kertaa parempaa. Kokeile sinäkin pient positiivisuutta ;)
Ja kokeile sinä pliis joskus aloittaa viestisi joillain muilla sanoilla kuin ”höpöhöpö”. Kiitos jo etukäteen! 🙏
Käykö höpönpöpön pöppö?
Käyn wa ssa vähän väliä katsoo ootko laittanut viestiä. Ei viestiä 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen yhdellekään ihmiselle, joka ei kykene luomaan itselleen onnellista elämää. Sehän se on suurin saavutus, mihin ihminen voi kyetä. Ei tuo mun kommentti liittynyt millään tavalla kateellisuuteen, vaan siihen, että monelle henkisten ongelmien kanssa painiville ympäristön ja elämänmuutos voi oikeasti auttaa. Omissa ajatuksissa rypeminen taas vaan usein pahentaa ongelmia.
En tiedä miksi toi sinun kommentti poistui. Oon sun kanssa niin samaa mieltä! Oon tuollainen entinen ongelmissa ja ahdistavissa ajatuksissa rypijä ja se rypeminen todellakin vain pahentaa kaikkea ja kehä on valmis. Kun siitä pääsee eroon niin kaikki on niin paljon kepeämpää. Se vaati sitä että muuttaa omaa ajatteluaan ja tajuaa elämän realiteetit.
Sitä sä oot edelleenkin, sen kuulee sun sävyistäsi. Älä vertaa itseäsi häneen.
Höpö höpö! En enää välitä negaajista ja teen kivoja juttuja ja elämä on sata kertaa parempaa. Kokeile sinäkin pient positiivisuutta ;)
Ja kokeile sinä pliis joskus aloittaa viestisi joillain muilla sanoilla kuin ”höpöhöpö”. Kiitos jo etukäteen! 🙏
Käykö höpönpöpön pöppö?
Sekin olis vaihtelua😅
Vierailija kirjoitti:
Voisinko saada sut
Jos hän saa mun pyllyn taas ylös ja ottaa kii, niin 👍
Olen taas kaatunut ja polvi ruvella, laastaroinut siististi toki ja nyt se on paranemassa, rakkolastarin läpi näkyy haavapohjan kosteus valkoisena sydämenä. Ruusupuska jonka hankin on nyt finaalissa. Se on kuivunut pystyyn nuupahtamatta, eli pysynyt tosi pitkään kivannäköisenä, mutta nyt tulee lähtö. Kohta alkaa lomat. Hyvää kesää!
Komistukselle pitkästä aikaa märkiä pusuja😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinko saada sut
Jos hän saa mun pyllyn taas ylös ja ottaa kii, niin 👍
Noin helppoa? 😀 äkkiäkös sitä kädet ujuttaa pyllyn alle, pitää vaan saada selville mistä se beba löytyy…
Pelastakaa joku mut omasta elämästäni…
Vierailija kirjoitti:
Voihan nakki, muistin just et näin viime yönä kunnon s*ksiunia. Siitä uni mistä puute.
Sielunvihollisen tuotoksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan nakki, muistin just et näin viime yönä kunnon s*ksiunia. Siitä uni mistä puute.
Sielunvihollisen tuotoksia
Seksi on ihan luonnollinen osa ihmisyyttä, himo voi tietysti olla jotain muuta jos seksi olisi vaan lisääntymisen väline.
Vierailija kirjoitti:
Leppoisaa iltaa sinne😘
Kiitos....myös sinnekin😘
Minä en seksistä maksa. Naisen pitäisi maksaa pikemminkin minulle ketuttavista evästyksistäni.
Jos olit "langoilla" äsken, niin saitpahan korvat punaisiksi. Muttet kenenkään toivomalla tavalla.
Elämä on, välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen yhdellekään ihmiselle, joka ei kykene luomaan itselleen onnellista elämää. Sehän se on suurin saavutus, mihin ihminen voi kyetä. Ei tuo mun kommentti liittynyt millään tavalla kateellisuuteen, vaan siihen, että monelle henkisten ongelmien kanssa painiville ympäristön ja elämänmuutos voi oikeasti auttaa. Omissa ajatuksissa rypeminen taas vaan usein pahentaa ongelmia.
En tiedä miksi toi sinun kommentti poistui. Oon sun kanssa niin samaa mieltä! Oon tuollainen entinen ongelmissa ja ahdistavissa ajatuksissa rypijä ja se rypeminen todellakin vain pahentaa kaikkea ja kehä on valmis. Kun siitä pääsee eroon niin kaikki on niin paljon kepeämpää. Se vaati sitä että muuttaa omaa ajatteluaan ja tajuaa elämän realiteetit.
Sitä sä oot edelleenkin, sen kuulee sun sävyistäsi. Älä vertaa itseäsi häneen.
Höpö höpö! En enää välitä negaajista ja teen kivoja juttuja ja elämä on sata kertaa parempaa. Kokeile sinäkin pient positiivisuutta ;)
Ja kokeile sinä pliis joskus aloittaa viestisi joillain muilla sanoilla kuin ”höpöhöpö”. Kiitos jo etukäteen! 🙏
Käykö höpönpöpön pöppö?
Sekin olis vaihtelua😅
Minäkin aloitan välillä, että höpö höpö. Minusta se on hyvä.
Missä ne pupun kuvat on otettu?