Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (43125)

Vierailija
43061/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne pupun kuvat on otettu?

Vierailija
43062/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika siirtyä vähän sivistyneempää seuraan. Murulle kuitenkin pusu  😘

Palataan juttuun😘🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43063/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kateellinen yhdellekään ihmiselle, joka ei kykene luomaan itselleen onnellista elämää. Sehän se on suurin saavutus, mihin ihminen voi kyetä. Ei tuo mun kommentti liittynyt millään tavalla kateellisuuteen, vaan siihen, että monelle henkisten ongelmien kanssa painiville ympäristön ja elämänmuutos voi oikeasti auttaa. Omissa ajatuksissa rypeminen taas vaan usein pahentaa ongelmia. 

 

En tiedä miksi toi sinun kommentti poistui. Oon sun kanssa niin samaa mieltä! Oon tuollainen entinen ongelmissa ja ahdistavissa ajatuksissa rypijä ja se rypeminen todellakin vain pahentaa kaikkea ja kehä on valmis. Kun siitä pääsee eroon niin kaikki on niin paljon kepeämpää. Se vaati sitä että muuttaa omaa ajatteluaan ja tajuaa elämän realiteetit.

Sitä sä oot edelleenkin, sen kuulee sun sävyistäsi. Älä vertaa itseäsi häneen.

Höpö höpö! En enää välitä negaajista ja teen kivoja juttuja ja elämä on sata kertaa parempaa. Kokeile sinäkin pient  positiivisuutta ;) 

Ja kokeile sinä pliis joskus aloittaa viestisi joillain muilla sanoilla kuin ”höpöhöpö”. Kiitos jo etukäteen! 🙏

Höpöhöpö

Sivu

Vierailija
43064/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika siirtyä vähän sivistyneempää seuraan. Murulle kuitenkin pusu  😘

Ollaan onnekkaita 😍

Vierailija
43065/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kateellinen yhdellekään ihmiselle, joka ei kykene luomaan itselleen onnellista elämää. Sehän se on suurin saavutus, mihin ihminen voi kyetä. Ei tuo mun kommentti liittynyt millään tavalla kateellisuuteen, vaan siihen, että monelle henkisten ongelmien kanssa painiville ympäristön ja elämänmuutos voi oikeasti auttaa. Omissa ajatuksissa rypeminen taas vaan usein pahentaa ongelmia. 

 

En tiedä miksi toi sinun kommentti poistui. Oon sun kanssa niin samaa mieltä! Oon tuollainen entinen ongelmissa ja ahdistavissa ajatuksissa rypijä ja se rypeminen todellakin vain pahentaa kaikkea ja kehä on valmis. Kun siitä pääsee eroon niin kaikki on niin paljon kepeämpää. Se vaati sitä että muuttaa omaa ajatteluaan ja tajuaa elämän realiteetit.

Sitä sä oot edelleenkin, sen kuulee sun sävyistäsi. Älä vertaa itseäsi häneen.

Höpö höpö! En enää välitä negaajista ja teen kivoja juttuja ja elämä on sata kertaa parempaa. Kokeile sinäkin pient  positiivisuutta ;) 

Ja kokeile sinä pliis joskus aloittaa viestisi joillain muilla sanoilla kuin ”höpöhöpö”. Kiitos jo etukäteen! 🙏

Käykö höpönpöpön pöppö?

Vierailija
43066/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn wa ssa vähän väliä katsoo ootko laittanut viestiä. Ei viestiä 😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43067/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapihalta. 

Vierailija
43068/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kateellinen yhdellekään ihmiselle, joka ei kykene luomaan itselleen onnellista elämää. Sehän se on suurin saavutus, mihin ihminen voi kyetä. Ei tuo mun kommentti liittynyt millään tavalla kateellisuuteen, vaan siihen, että monelle henkisten ongelmien kanssa painiville ympäristön ja elämänmuutos voi oikeasti auttaa. Omissa ajatuksissa rypeminen taas vaan usein pahentaa ongelmia. 

 

En tiedä miksi toi sinun kommentti poistui. Oon sun kanssa niin samaa mieltä! Oon tuollainen entinen ongelmissa ja ahdistavissa ajatuksissa rypijä ja se rypeminen todellakin vain pahentaa kaikkea ja kehä on valmis. Kun siitä pääsee eroon niin kaikki on niin paljon kepeämpää. Se vaati sitä että muuttaa omaa ajatteluaan ja tajuaa elämän realiteetit.

Sitä sä oot edelleenkin, sen kuulee sun sävyistäsi. Älä vertaa itseäsi häneen.

Höpö höpö! En enää välitä negaajista ja teen kivoja juttuja ja elämä on sata kertaa parempaa. Kokeile sinäkin pient  positiivisuutta ;) 

Ja kokeile sinä pliis joskus aloittaa viestisi joillain muilla sanoilla kuin ”höpöhöpö”. Kiitos jo etukäteen! 🙏

Käykö höpönpöpön pöppö?

Sekin olis vaihtelua😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43069/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisinko saada sut 

Jos hän saa mun pyllyn taas ylös ja ottaa kii, niin 👍

Vierailija
43070/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisaa iltaa sinne😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43071/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas kaatunut ja polvi ruvella, laastaroinut siististi toki ja nyt se on paranemassa, rakkolastarin läpi näkyy haavapohjan kosteus valkoisena sydämenä. Ruusupuska jonka hankin on nyt finaalissa. Se on kuivunut pystyyn  nuupahtamatta, eli pysynyt tosi pitkään kivannäköisenä, mutta nyt tulee lähtö. Kohta alkaa lomat. Hyvää kesää!

Vierailija
43072/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komistukselle pitkästä aikaa märkiä pusuja😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43073/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisinko saada sut 

Jos hän saa mun pyllyn taas ylös ja ottaa kii, niin 👍

Noin helppoa? 😀 äkkiäkös sitä kädet ujuttaa pyllyn alle, pitää vaan saada selville mistä se beba löytyy…

Vierailija
43074/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastakaa joku mut omasta elämästäni…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43075/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan nakki, muistin just et näin viime yönä kunnon s*ksiunia. Siitä uni mistä puute.

Sielunvihollisen tuotoksia

Vierailija
43076/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan nakki, muistin just et näin viime yönä kunnon s*ksiunia. Siitä uni mistä puute.

Sielunvihollisen tuotoksia

Seksi on ihan luonnollinen osa ihmisyyttä, himo voi tietysti olla jotain muuta jos seksi olisi vaan lisääntymisen väline.

Vierailija
43077/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leppoisaa iltaa sinne😘

Kiitos....myös sinnekin😘

Vierailija
43078/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en seksistä maksa. Naisen pitäisi maksaa pikemminkin minulle ketuttavista evästyksistäni.

Vierailija
43079/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olit "langoilla" äsken, niin saitpahan korvat punaisiksi. Muttet kenenkään toivomalla tavalla. 

Elämä on, välillä. 

Vierailija
43080/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kateellinen yhdellekään ihmiselle, joka ei kykene luomaan itselleen onnellista elämää. Sehän se on suurin saavutus, mihin ihminen voi kyetä. Ei tuo mun kommentti liittynyt millään tavalla kateellisuuteen, vaan siihen, että monelle henkisten ongelmien kanssa painiville ympäristön ja elämänmuutos voi oikeasti auttaa. Omissa ajatuksissa rypeminen taas vaan usein pahentaa ongelmia. 

 

En tiedä miksi toi sinun kommentti poistui. Oon sun kanssa niin samaa mieltä! Oon tuollainen entinen ongelmissa ja ahdistavissa ajatuksissa rypijä ja se rypeminen todellakin vain pahentaa kaikkea ja kehä on valmis. Kun siitä pääsee eroon niin kaikki on niin paljon kepeämpää. Se vaati sitä että muuttaa omaa ajatteluaan ja tajuaa elämän realiteetit.

Sitä sä oot edelleenkin, sen kuulee sun sävyistäsi. Älä vertaa itseäsi häneen.

Höpö höpö! En enää välitä negaajista ja teen kivoja juttuja ja elämä on sata kertaa parempaa. Kokeile sinäkin pient  positiivisuutta ;) 

Ja kokeile sinä pliis joskus aloittaa viestisi joillain muilla sanoilla kuin ”höpöhöpö”. Kiitos jo etukäteen! 🙏

Käykö höpönpöpön pöppö?

Sekin olis vaihtelua😅

Minäkin aloitan välillä, että höpö höpö. Minusta se on hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme