Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40688)
Saisinpa jotenkin puijattua sut mun sänkyyni. 😍😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sitten luoda toiselle valheellisia odotuksia? Onko sen toisen tunteilla mitään väliä?
Miten luodaan valheellisia odotuksia? Täällä on usein näitä vihjailuja, mutta eivät oikein avaudu. Sano jotain konkreettista!
Esimerkiksi flirttailemalla ja luomalla sellaisen ilmapiirin missä on kipinöitä ja kemiaa, olematta tosissaan, eli leikkimällä.
Sellainen satuttaa.
Flirttailu on ihan tavallista eikä sitä kuulukaan ottaa tosissaan. Kipinät ja kemiat oot kuvitellut itse.
Lakkaa vastuuttamasta muita sun omista tunteista. Kukaan ei ole sulle vastakaikua velkaa, vaikka kuinka olis flirttaillut ensin.
Vähän huonot sosiaaliset taidot osalla täällä.
EriSamoilla linjoilla, paitsi ettei se ole edes flirttailua välttämättä. Jos on luonteeltaan innostuva, iloinen, utelias, pilkettä silmäkulmassa, niin sellaiseen ehkä helposti ihastutaan. Ja voihan sellainen itsekin ihastua, mutta ei kai se mikään rikos ole, ellei mene tahallaan lupailemaan jotain vastoin aikomuksia.
Miehet rutisevat netissä miten naiset eivät ole heille mukavia. Tässä näkee tuloksen kun ollaan mukavia, jos nainen ei sen jälkeen luolamiesottein kisko miestä lähelleen ja pakota avioliittoon niin kamala valehteleva pihtarihuora oli kyseessä. Ja jos noin tekisi niin syytettäisiin ahdistelusta ja raaiskauksesta.
Mitä opimme tästä, ei kannata olla turhan mukava miehille ja varsinkaan sellaisille joille kukaan ei ole syystäkään mukava 😄
Näkisin että pitäisi päinvastoin olla mukava kaikille ihan yleisesti, ei tulisi sitten niin järkytyksenä moinen kohtelu.
Mutta kun se miehille ystävällisyys ei kannata. Saa vain turhia roikkujia ja inttäjiä vaivoikseen. Tässäkin ketjussa on käynyt ilml, että mies vollottaa ties monennettako vuotta jonkun naisen perään, joka lopulta jopa blokkasi sen vihamielisten viestien vuoksi.
Opin jo hyvin nuorena, että jos mies on sinkku, pidän keskustelut hyvin lyhyinä ja pelkästään asiapitoisina. Jos mies on varattu, voidaan olla vaikka kavereita, kunnes se eroaa (koska sitten alkaa vonkaus).
Miksi tehdä omasta elämästä hankalaa vain ollakseen ystävällinen henkilölle, joka käyttää sen ystävällisyyden väärin.
SivustaMinkä vihamielisten viestien?
Aamulla joku mies kirjoitti että oli kertonut kaivatulleen suorat sanat siitä mikä tämä on ja se nainen oli lopettanut yhteydenpidon siihen. Nyt se mies vaahtoaa suuttumustaan täällä ketjussa jo kuudetta vuotta, joku arvioi.
näiden tällaisten takia miehille ei kannata ikinä olla turhaan ystävällinen. Kylmät, asialliset välit vain.
Jaa, sitä on näköjään yhdistelty eri viestejä omalle puolestaloukkaantumiselle sopivaksi.
Metsään meni.
Voitaispa me tavata jossain. Uskaltaisitkohan tulla? 😚😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sitten luoda toiselle valheellisia odotuksia? Onko sen toisen tunteilla mitään väliä?
Miten luodaan valheellisia odotuksia? Täällä on usein näitä vihjailuja, mutta eivät oikein avaudu. Sano jotain konkreettista!
Esimerkiksi flirttailemalla ja luomalla sellaisen ilmapiirin missä on kipinöitä ja kemiaa, olematta tosissaan, eli leikkimällä.
Sellainen satuttaa.
Flirttailu on ihan tavallista eikä sitä kuulukaan ottaa tosissaan. Kipinät ja kemiat oot kuvitellut itse.
Lakkaa vastuuttamasta muita sun omista tunteista. Kukaan ei ole sulle vastakaikua velkaa, vaikka kuinka olis flirttaillut ensin.
EriOn sullakin ilmeisen huonot sosiaaliset taidot, jos väität että ihmiset vain kuvittelevat kipinän ja kemian. Kyllä se on ihan tosiasia, että joidenkin välillä vaan on kemiaa ja kipinöitä.
-sivusta
En mä väittänyt etteikö se olis mahdollista. Tuossa ko. tapauksessa vain todennäköisesti näin oli, koska selvästi kohde ei ollutkaan oikeasti kiinnostunut.
Kipinöitä ja keimioita voi tietenkin olla kahden välillä. Ihan yhtä usein niitä kyitenkin vain kuvitellaan yksipuolisesti.
Lakkaa olemasta noin mustavalkoinen ja kirjaimellinen.Sulla on kova tarve väittää että ihmiset kuvittelevat kemian ja flirttailun. 😮 Kyllä mä ainakin oletan, että jos joku jatkuvasti flirttailee mulle, niin hän olisi kiinnostunut muustakin kuin vain flirtistä.
Ai jaa, mä en. Flirtti on flirttiä ja vakava vakavaa. Ehkä tän takia mä en ota siipeen ja sä otat?
Siis miten sulla on sitten vakavat jutut alkaneet? oot suoraan kosinut?
On huomattu, että on yhteistä, ja sitten jompikumpi on nostanut asian esille. Välillä minä, välillä se toinen.
Mua ei ylipäätään kiinnosta flirttaileva ihmistyyppi, eikä kyllä kosinnatkaan.Saivartelija.
Nope. Mulla vain on paremmat sosiaaliset taidot kuin sulla.
Ai, sä tunnet mut jo. Harhat on ainakin kohdallaan.
Älä olkiukkoile.
Et tiedä anonyymien sosiaalisista taidoista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti uskaltaisin. Laita viestiä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä on näin negatiivinen ilmapiiri?
No mitä se nyt muuta olisikaan tällaisella vihapuhe-, maalittamis-, vainoamis-, laiton uhkailu ja kunnianloukkauspalstalla?
Kunnianne on menetetty sillä sekunnilla,kun näppäilette tänne sen ensimmäisen viestin.
Sulla meni se just! Tai on se kyllä mennyt jo paljon aikaisemmin.
Mies, intohimoinen ja arvostava,🥰 ikävä sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen satuttaa.
EriSamoilla linjoilla, paitsi ettei se ole edes flirttailua välttämättä. Jos on luonteeltaan innostuva, iloinen, utelias, pilkettä silmäkulmassa, niin sellaiseen ehkä helposti ihastutaan. Ja voihan sellainen itsekin ihastua, mutta ei kai se mikään rikos ole, ellei mene tahallaan lupailemaan jotain vastoin aikomuksia.
Miehet rutisevat netissä miten naiset eivät ole heille mukavia. Tässä näkee tuloksen kun ollaan mukavia, jos nainen ei sen jälkeen luolamiesottein kisko miestä lähelleen ja pakota avioliittoon niin kamala valehteleva pihtarihuora oli kyseessä. Ja jos noin tekisi niin syytettäisiin ahdistelusta ja raaiskauksesta.
Mitä opimme tästä, ei kannata olla turhan mukava miehille ja varsinkaan sellaisille joille kukaan ei ole syystäkään mukava 😄
Näkisin että pitäisi päinvastoin olla mukava kaikille ihan yleisesti, ei tulisi sitten niin järkytyksenä moinen kohtelu.
Mutta kun se miehille ystävällisyys ei kannata. Saa vain turhia roikkujia ja inttäjiä vaivoikseen. Tässäkin ketjussa on käynyt ilml, että mies vollottaa ties monennettako vuotta jonkun naisen perään, joka lopulta jopa blokkasi sen vihamielisten viestien vuoksi.
Opin jo hyvin nuorena, että jos mies on sinkku, pidän keskustelut hyvin lyhyinä ja pelkästään asiapitoisina. Jos mies on varattu, voidaan olla vaikka kavereita, kunnes se eroaa (koska sitten alkaa vonkaus).
Miksi tehdä omasta elämästä hankalaa vain ollakseen ystävällinen henkilölle, joka käyttää sen ystävällisyyden väärin.
SivustaMinkä vihamielisten viestien?
Aamulla joku mies kirjoitti että oli kertonut kaivatulleen suorat sanat siitä mikä tämä on ja se nainen oli lopettanut yhteydenpidon siihen. Nyt se mies vaahtoaa suuttumustaan täällä ketjussa jo kuudetta vuotta, joku arvioi.
näiden tällaisten takia miehille ei kannata ikinä olla turhaan ystävällinen. Kylmät, asialliset välit vain.Jaa, sitä on näköjään yhdistelty eri viestejä omalle puolestaloukkaantumiselle sopivaksi.
Metsään meni.
En yhdistelly kyllä yhtään mitään, miehen kertoma oli yks ja sitä kommentoineen (kuudella vuodella) kaks.
Vierailija kirjoitti:
Jos se mies ottais yhteyttä en mitenkään voisi vastustaa. Juoksisin ihan itse hänen syliinsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen satuttaa.
EriOn sullakin ilmeisen huonot sosiaaliset taidot, jos väität että ihmiset vain kuvittelevat kipinän ja kemian. Kyllä se on ihan tosiasia, että joidenkin välillä vaan on kemiaa ja kipinöitä.
-sivusta
En mä väittänyt etteikö se olis mahdollista. Tuossa ko. tapauksessa vain todennäköisesti näin oli, koska selvästi kohde ei ollutkaan oikeasti kiinnostunut.
Kipinöitä ja keimioita voi tietenkin olla kahden välillä. Ihan yhtä usein niitä kyitenkin vain kuvitellaan yksipuolisesti.
Lakkaa olemasta noin mustavalkoinen ja kirjaimellinen.Sulla on kova tarve väittää että ihmiset kuvittelevat kemian ja flirttailun. 😮 Kyllä mä ainakin oletan, että jos joku jatkuvasti flirttailee mulle, niin hän olisi kiinnostunut muustakin kuin vain flirtistä.
Ai jaa, mä en. Flirtti on flirttiä ja vakava vakavaa. Ehkä tän takia mä en ota siipeen ja sä otat?
Siis miten sulla on sitten vakavat jutut alkaneet? oot suoraan kosinut?
On huomattu, että on yhteistä, ja sitten jompikumpi on nostanut asian esille. Välillä minä, välillä se toinen.
Mua ei ylipäätään kiinnosta flirttaileva ihmistyyppi, eikä kyllä kosinnatkaan.Saivartelija.
Nope. Mulla vain on paremmat sosiaaliset taidot kuin sulla.
Ai, sä tunnet mut jo. Harhat on ainakin kohdallaan.
Älä olkiukkoile.
Et tiedä anonyymien sosiaalisista taidoista mitään.
Lue aloitus. Miksi vastailet lankoihin, joita et lue viimeistä viestiä pidemmälle?
Oon ihan sekaisin susta mies! Ota yhteyttä jo! Haluan sua niin järjettömän paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan 46-vuotiaista naista Helsingistä.
💘
Suosikkivärisi?
Vaihtelee, mutta deep teal.
Ikävää nimittelyä narsistiksi ym. Ei kai kukaan narsistia kaipaa. Harva on narsisti. On hyvä osata tiedostaa ne terveellisen ihmissuhteen merkit.
Palstalla ei kannata mitään omia. Uskoo vain siihen mitä on palstan ulkopuolella tapahtunut. Ajatukset ja luottamus positiivisena elämän ihmisiin.
Täällä paljon trolleja ja härkkijöitä. Niiden juttuihin ei kannata edes lähteä mukaan. Loputon jankkaus ja kina.
Vierailija kirjoitti:
H
Niin rakas? Nähtäiskö?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään torjuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään torjuntaa.
En ikinä torjuis. Oonhan antanut iteki vihreätä valoa aikaisemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se mies ottais yhteyttä en mitenkään voisi vastustaa. Juoksisin ihan itse hänen syliinsä
Et oo hän, kun oon ottanut häneen yhteyttä, mut edistyminen on ollut hidasta. Kumpikaan ei juokse, vois sanoa! 😃😊
Leivoin mustikkapiirakan ,kaupan pakastealtaan mustikoista.No joo... ei kyllä tullut niin hyvää piirakkaa kun kaivatun viimekesän poimista mustikoista( ...jotka jo syöty) Mistähän lie ne poiminut, kun olivat hyviä ja maukkaita?
Kaivatulle terveiset! 😘🧡