Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40688)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sitten luoda toiselle valheellisia odotuksia? Onko sen toisen tunteilla mitään väliä?
Miten luodaan valheellisia odotuksia? Täällä on usein näitä vihjailuja, mutta eivät oikein avaudu. Sano jotain konkreettista!
Esimerkiksi flirttailemalla ja luomalla sellaisen ilmapiirin missä on kipinöitä ja kemiaa, olematta tosissaan, eli leikkimällä.
Sellainen satuttaa.
Flirttailu on ihan tavallista eikä sitä kuulukaan ottaa tosissaan. Kipinät ja kemiat oot kuvitellut itse.
Lakkaa vastuuttamasta muita sun omista tunteista. Kukaan ei ole sulle vastakaikua velkaa, vaikka kuinka olis flirttaillut ensin.
Vähän huonot sosiaaliset taidot osalla täällä.
EriOn sullakin ilmeisen huonot sosiaaliset taidot, jos väität että ihmiset vain kuvittelevat kipinän ja kemian. Kyllä se on ihan tosiasia, että joidenkin välillä vaan on kemiaa ja kipinöitä.
-sivusta
En mä väittänyt etteikö se olis mahdollista. Tuossa ko. tapauksessa vain todennäköisesti näin oli, koska selvästi kohde ei ollutkaan oikeasti kiinnostunut.
Kipinöitä ja keimioita voi tietenkin olla kahden välillä. Ihan yhtä usein niitä kyitenkin vain kuvitellaan yksipuolisesti.
Lakkaa olemasta noin mustavalkoinen ja kirjaimellinen.Sulla on kova tarve väittää että ihmiset kuvittelevat kemian ja flirttailun. 😮 Kyllä mä ainakin oletan, että jos joku jatkuvasti flirttailee mulle, niin hän olisi kiinnostunut muustakin kuin vain flirtistä.
Ai jaa, mä en. Flirtti on flirttiä ja vakava vakavaa. Ehkä tän takia mä en ota siipeen ja sä otat?
Siis miten sulla on sitten vakavat jutut alkaneet? oot suoraan kosinut?
On huomattu, että on yhteistä, ja sitten jompikumpi on nostanut asian esille. Välillä minä, välillä se toinen.
Mua ei ylipäätään kiinnosta flirttaileva ihmistyyppi, eikä kyllä kosinnatkaan.Saivartelija.
Nope. Mulla vain on paremmat sosiaaliset taidot kuin sulla.
Ai, sä tunnet mut jo. Harhat on ainakin kohdallaan.
Kun rakastuu narsistiin, kaikki tapahtuu hänen ehdoillaan. Niihin sopeutuu ja mitätöi itsensä, jos aikoo sellaisen kanssa pärjätä. Minä en sopeudu enkä pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Olet itsekkäin ihminen, jonka tunnen. Muut tulee kaukana perässä.
Hyvä. Niin pitääkin.
Mikään ei muutu, jos kaikki ovat samanlaisia. 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä on näin negatiivinen ilmapiiri?
No mitä se nyt muuta olisikaan tällaisella vihapuhe-, maalittamis-, vainoamis-, laiton uhkailu ja kunnianloukkauspalstalla?
Kunnianne on menetetty sillä sekunnilla,kun näppäilette tänne sen ensimmäisen viestin.
Heti kun joku meni mainitsemaan järkevistä viesteistä, alkoi vimmainen torailu! 😅
Vierailija kirjoitti:
Voihan perkele että kaipaan sua
😆
Vierailija kirjoitti:
Heti kun joku meni mainitsemaan järkevistä viesteistä, alkoi vimmainen torailu! 😅
Ei se tarvitse kuin pari henkilöä niin sama shitti alkaa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Kun rakastuu narsistiin, kaikki tapahtuu hänen ehdoillaan. Niihin sopeutuu ja mitätöi itsensä, jos aikoo sellaisen kanssa pärjätä. Minä en sopeudu enkä pärjää.
Voit rakastaa myös ja asettaa rajoja. Itse teen niin.
Okei, mä pystyn tähän. Mä lupaan. Hei hei.
Oiiiih!! En kestä mitä näin. Ah! Sä oot niin kuumis mies. Nyt tulet tänne heti sieltä!! Niin siis en livenä vielä nähny valitettavasti mut netin syövereissä kaikenlaista tulee vastaan. Laita sitä viestiä jo. Haluan tavata!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sitten luoda toiselle valheellisia odotuksia? Onko sen toisen tunteilla mitään väliä?
Miten luodaan valheellisia odotuksia? Täällä on usein näitä vihjailuja, mutta eivät oikein avaudu. Sano jotain konkreettista!
Esimerkiksi flirttailemalla ja luomalla sellaisen ilmapiirin missä on kipinöitä ja kemiaa, olematta tosissaan, eli leikkimällä.
Sellainen satuttaa.
Flirttailu on ihan tavallista eikä sitä kuulukaan ottaa tosissaan. Kipinät ja kemiat oot kuvitellut itse.
Lakkaa vastuuttamasta muita sun omista tunteista. Kukaan ei ole sulle vastakaikua velkaa, vaikka kuinka olis flirttaillut ensin.
Vähän huonot sosiaaliset taidot osalla täällä.
EriOn sullakin ilmeisen huonot sosiaaliset taidot, jos väität että ihmiset vain kuvittelevat kipinän ja kemian. Kyllä se on ihan tosiasia, että joidenkin välillä vaan on kemiaa ja kipinöitä.
-sivusta
En mä väittänyt etteikö se olis mahdollista. Tuossa ko. tapauksessa vain todennäköisesti näin oli, koska selvästi kohde ei ollutkaan oikeasti kiinnostunut.
Kipinöitä ja keimioita voi tietenkin olla kahden välillä. Ihan yhtä usein niitä kyitenkin vain kuvitellaan yksipuolisesti.
Lakkaa olemasta noin mustavalkoinen ja kirjaimellinen.Sulla on kova tarve väittää että ihmiset kuvittelevat kemian ja flirttailun. 😮 Kyllä mä ainakin oletan, että jos joku jatkuvasti flirttailee mulle, niin hän olisi kiinnostunut muustakin kuin vain flirtistä.
Ai jaa, mä en. Flirtti on flirttiä ja vakava vakavaa. Ehkä tän takia mä en ota siipeen ja sä otat?
Siis miten sulla on sitten vakavat jutut alkaneet? oot suoraan kosinut?
On huomattu, että on yhteistä, ja sitten jompikumpi on nostanut asian esille. Välillä minä, välillä se toinen.
Mua ei ylipäätään kiinnosta flirttaileva ihmistyyppi, eikä kyllä kosinnatkaan.Saivartelija.
Nope. Mulla vain on paremmat sosiaaliset taidot kuin sulla.
Ai, sä tunnet mut jo. Harhat on ainakin kohdallaan.
Älä olkiukkoile.
Vierailija kirjoitti:
Okei, mä pystyn tähän. Mä lupaan. Hei hei.
Ai mihin pystyt? Anna mennä vain. Rohkeutta!
Se pohjaton halu kertoa tunteistani, vastaan riittämättömyyden tunne.Siinäpä sitä on sitten ongelmaa kerrakseen mutta onneksi kuitenkin välillä tapaamme ,niin rakastava sydän saa vähän lääkettä.
Kauniita unia ja tännekin saa aina tulla nukkumaan....kyllä, nukkumaan.😁😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin aitoja terveisiä?
Tohtiikohan niitä enää laitella, kun taisin jäädä hetkeksi sivuraiteille.
Et sä mihinkään oo jääny, jos et itse niin päätä.
Olin vähän tauolla juhannuksen takia. Täällä taas, kaivaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan 46-vuotiaista naista Helsingistä.
💘
Suosikkivärisi?
Vierailija kirjoitti:
Huomenna nähdään enkelini🤗
Ai nähdäänkö?! Ootko tosissas? Aiotko ottaa yhteyttä? 😍
Vierailija kirjoitti:
Huomenna nähdään enkelini🤗
Ei kai asiat niin huonosti ole? Älä tee sitä.
Tosiaan, johan täällä katoaa tällä menolla kohta usko, toivo ja rakkauskin.