Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40688)
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan sekaisin susta mies! Ota yhteyttä jo! Haluan sua niin järjettömän paljon!
Tiedät olevan täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, mä pystyn tähän. Mä lupaan. Hei hei.
Sama. Pysyn pois täältä.
Miksi pitää ilmoittaa? Anonyymeille. Ei kukaan tiedä keitä ootte.
Koska se tuntuu siltä kuin olisi kertonut. Sama kuin anteeksipyytäminen tai räyhääminen tai rakkaudentunnustus täällä. Ihan yhtä paljon muuttaa minkään asioiden laitaa, silti hetkeksi helpottaa.
Hei hei sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Pysyn pois täältä.
Miksi pitää ilmoittaa? Anonyymeille. Ei kukaan tiedä keitä ootte.
Koska se tuntuu siltä kuin olisi kertonut. Sama kuin anteeksipyytäminen tai räyhääminen tai rakkaudentunnustus täällä. Ihan yhtä paljon muuttaa minkään asioiden laitaa, silti hetkeksi helpottaa.
Hei hei sitten.
Heihei, ja voimia!
Jotenkin tosi raskasta luettavaa nämä viestit. Ohitan kyllä sujuvasti kaikki katkerat kommentit. Jatkakaa vain samaan tyyliin, niin pääsen tästä ketjusta helpommin eroon.👍
Mulle ei tarvisi kuin kertoa että sun tyyny on parempi kuin mun ja olisin kokeilemassa puhutko palturia
En taida mahtua sun mustikkaas.
Ei oikeestaan haittaa yhtään. Kyllä metsässä marjaa löytyy!
Oi mikä ihana ilta voi tapahtua mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leivoin mustikkapiirakan ,kaupan pakastealtaan mustikoista.No joo... ei kyllä tullut niin hyvää piirakkaa kun kaivatun viimekesän poimista mustikoista( ...jotka jo syöty) Mistähän lie ne poiminut, kun olivat hyviä ja maukkaita?
Kaivatulle terveiset! 😘🧡
Mies metsässä marjanpoiminnassa on harvinaisuus.
Eihän siinä sanottu sukupuolia
Miehen poimia mustikoita oli. 😋
Vierailija kirjoitti:
Keskenjääneen leikin elän yksin uudelleen
Mihinkä se leikkikaveri sitten jäi?
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tarvisi kuin kertoa että sun tyyny on parempi kuin mun ja olisin kokeilemassa puhutko palturia
Mä haluaisin, et kaivattu testais jotain muuta kuin mun tyynyä..😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan sekaisin susta mies! Ota yhteyttä jo! Haluan sua niin järjettömän paljon!
Tiedät olevan täällä?
No juu, molemmat ollaan oltu täällä jo aika pitkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mihin pystyt? Anna mennä vain. Rohkeutta!
Ei hän sinuun ole yhteyttä ottamassa
X tuu kkunaan, täällä huutaa ( hymy)
Vierailija kirjoitti:
Kiitti infosta. Toivottavasti löytyy iso ja makea mustikkamaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti infosta. Toivottavasti löytyy iso ja makea mustikkamaa ;)
Kiitos kannustuksesta! Ansaitsen vain parasta!
Vierailija kirjoitti:
Pillunkarvasi tuoksuu hyvälle. Aistin sen jo kaukaa.
Awww, sinä vanha romantikko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sitten luoda toiselle valheellisia odotuksia? Onko sen toisen tunteilla mitään väliä?
Miten luodaan valheellisia odotuksia? Täällä on usein näitä vihjailuja, mutta eivät oikein avaudu. Sano jotain konkreettista!
Esimerkiksi flirttailemalla ja luomalla sellaisen ilmapiirin missä on kipinöitä ja kemiaa, olematta tosissaan, eli leikkimällä.
Sellainen satuttaa.
Flirttailu on ihan tavallista eikä sitä kuulukaan ottaa tosissaan. Kipinät ja kemiat oot kuvitellut itse.
Lakkaa vastuuttamasta muita sun omista tunteista. Kukaan ei ole sulle vastakaikua velkaa, vaikka kuinka olis flirttaillut ensin.
Vähän huonot sosiaaliset taidot osalla täällä.
EriSamoilla linjoilla, paitsi ettei se ole edes flirttailua välttämättä. Jos on luonteeltaan innostuva, iloinen, utelias, pilkettä silmäkulmassa, niin sellaiseen ehkä helposti ihastutaan. Ja voihan sellainen itsekin ihastua, mutta ei kai se mikään rikos ole, ellei mene tahallaan lupailemaan jotain vastoin aikomuksia.
Miehet rutisevat netissä miten naiset eivät ole heille mukavia. Tässä näkee tuloksen kun ollaan mukavia, jos nainen ei sen jälkeen luolamiesottein kisko miestä lähelleen ja pakota avioliittoon niin kamala valehteleva pihtarihuora oli kyseessä. Ja jos noin tekisi niin syytettäisiin ahdistelusta ja raaiskauksesta.
Mitä opimme tästä, ei kannata olla turhan mukava miehille ja varsinkaan sellaisille joille kukaan ei ole syystäkään mukava 😄
Näkisin että pitäisi päinvastoin olla mukava kaikille ihan yleisesti, ei tulisi sitten niin järkytyksenä moinen kohtelu.
Mutta kun se miehille ystävällisyys ei kannata. Saa vain turhia roikkujia ja inttäjiä vaivoikseen. Tässäkin ketjussa on käynyt ilml, että mies vollottaa ties monennettako vuotta jonkun naisen perään, joka lopulta jopa blokkasi sen vihamielisten viestien vuoksi.
Opin jo hyvin nuorena, että jos mies on sinkku, pidän keskustelut hyvin lyhyinä ja pelkästään asiapitoisina. Jos mies on varattu, voidaan olla vaikka kavereita, kunnes se eroaa (koska sitten alkaa vonkaus).
Miksi tehdä omasta elämästä hankalaa vain ollakseen ystävällinen henkilölle, joka käyttää sen ystävällisyyden väärin.
SivustaMinkä vihamielisten viestien?
Aamulla joku mies kirjoitti että oli kertonut kaivatulleen suorat sanat siitä mikä tämä on ja se nainen oli lopettanut yhteydenpidon siihen. Nyt se mies vaahtoaa suuttumustaan täällä ketjussa jo kuudetta vuotta, joku arvioi.
näiden tällaisten takia miehille ei kannata ikinä olla turhaan ystävällinen. Kylmät, asialliset välit vain.
Keskustelutaidot. Keskustelu- ja kuuntelutaidot rakkaat ihmiset🤎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaispa me tavata jossain. Uskaltaisitkohan tulla? 😚😊
Varmasti uskaltaisin. Laita viestiä!!!
Mä pelkään torjuntaa.
En ikinä torjuis. Oonhan antanut iteki vihreätä valoa aikaisemmin
Mä oon kokenut torjuntana ne keskustelut, kun oot jättänyt vastaamatta mun kysymykseen. Vaikka ymmärränhän minä, mut silti se tuntuu torjuntana. En ole mikään kaunotar kuten sinä ja ei mulla ole mikään hyvännäköisen ihmisen itsetuntoa/-luottamusta. Oon tällanen ihan tavallinen, joka jännittää sua myös ihan valtavasti, kun tykkään susta niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
X tuu kkunaan, täällä huutaa ( hymy)
Ei me tilata hymyä. Kallis lehti.