Onko Essencen halpis meikit hyviä?
Kommentit (18)
Ripsiväri ei sovi mulle. Muuten menee.
Mulla on ripsari. Ennen vannoin Sensai Mascara 38C nimeen (hinta n. 25€), mutta Essencen halpa ripsari on ollut vähintään yhtä hyvä.
On
Hyvä hinta-laatusuhde
Eikä ole elänkokeilla testattu
Ripsiväri "all eyes on me" vedenkestävä on aina käytössä. Ei häviä paljon kalliimmille.
Hyviä tuotteita. Myös Catrice on hyvä sarja.
🇺🇦🇮🇱
Puuteri on ainakin hyvää. Ennen käytin Cliniquen puuteria mutta totesin Essencen yhtä hyväksi. Sitä saa kymmenen kappaletta yhden Cliniquen hinnalla.
Ostin ennen Helena Rubinsteinen, chanel ym. kalliiden merkkien ripasreita, mutta essence on vähintään yhtä hyvä, ellei parempi. Muissa meikeissä jatkan edelleen kalliiden käyttöä, mutta ripsarit on ihan parhaita.
Ei kannata laittaa iholleen 2 euron tuotteita.
No mun rasvoittuvalle iholle Essencen sävytetty päivävoide on ollut loistava
Ripsareista bye bye panda eyes olen kokeillut mut ripset tavallaan ei pysy kuosissa vaikka ne olisi taivuttanut. Vaihdoin vanhaan hyväksi todettuun ripsariin takas ja huomasin et Normal kaupassa sitä saa todella edullisesti vs mitä muut kaupat sitä myy.
Käytän puuterina maissijauhoa. On halvinta ja parasta puuteria rasvoittuvalle iholle.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Ripsiväri "all eyes on me" vedenkestävä on aina käytössä. Ei häviä paljon kalliimmille.
Mulla varmaan on toi sama All eyes on me. Maksaa jotain 2,49€ sittarissa.
Ei todellakaan häviä yhtään kalliimmille. Toimii tosi hyvin.
Mullakin on tuo byebye panda eyes ja hyvin toimii ainakin mulla. En taivuta ripsiä.
Mikä se sun normalista löytämä tuote on?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata laittaa iholleen 2 euron tuotteita.
Samoja aineita niissä käytetään.
On, ovat halpoja, hyviä ja vegaanisia.
Ei, roskiskamaa.