Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40624)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä. Harvnaisen järkeviä ja jalat maassa olevia viestejä tänään. Keitä nää ihmiset on ja kuka on kaapannut meidän itkijänaiset täältä??
Niitähän täällä on ollut. Etkö muka näe?
No en vissiin. Nämä harvinaisen realistiset viestit sokaisi mut.
Sinä ja minä samassa tilassa. Laittaisin sormet sormien lomaan ja sen jälkeen varovasti tuijottelisin sua silmiin. Saisit lämpimän halauksen ja suudelman, jos sua haluttais. 😊
Kaipaan 46-vuotiaista naista Helsingistä.
Uskaltaisinpa laittaa sulle viestiä tunteistani. Menis sitten vaikka metsää, mut sais ainakin selvyyden.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä. Harvnaisen järkeviä ja jalat maassa olevia viestejä tänään. Keitä nää ihmiset on ja kuka on kaapannut meidän itkijänaiset täältä??
Oon ollu vaan käymässä täällä tänään. 😇😉
Vierailija kirjoitti:
Nälkäkuuri alkaa, oletko valmis?
Nälkäkuuri Kaipauksen. Ja kyllä olen, sitähän tämä on ollutkin jo aika pitkään.
Sulla ei ole mulle yhtikäs mitään. Ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan.
Mä selitän itselleni, et kaivattu on vaan tosi ujo ja tosi ihastunut, niin siksi ei uskalla viestiä mulle. En tiedä, onko se totta lainkaan, mut vielä niin kuvittelen.
Opin jo hyvin nuorena, että jos mies on sinkku, pidän keskustelut hyvin lyhyinä ja pelkästään asiapitoisina. Jos mies on varattu, voidaan olla vaikka kavereita, kunnes se eroaa (koska sitten alkaa vonkaus).
Eli vapaita miehiä kannattaa joka tapauksessa varoa, oli sinkku tai eronnut/karannut. 😆
Tulen sitten käymään siellä uuden kumppanini kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan 46-vuotiaista naista Helsingistä.
Oon sulle siis vuoden liian vanha!
Vierailija kirjoitti:
No et tosiaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et tosiaankaan.
Todellakin tulen. Et voi estää.
Miten täällä on näin negatiivinen ilmapiiri?
Vierailija kirjoitti:
Opin jo hyvin nuorena, että jos mies on sinkku, pidän keskustelut hyvin lyhyinä ja pelkästään asiapitoisina. Jos mies on varattu, voidaan olla vaikka kavereita, kunnes se eroaa (koska sitten alkaa vonkaus).
Eli vapaita miehiä kannattaa joka tapauksessa varoa, oli sinkku tai eronnut/karannut. 😆
Ei tarvi varoa, mutta yhtään ylimääräisen ystävällinen ei vain kannata olla. Tulee hankaluuksia itselle.
Ai niin, mutta eihän sitä ole enää silloin.
Hyvästi täällä ja kohta myös siinä...
Aamulla joku mies kirjoitti että oli kertonut kaivatulleen suorat sanat siitä mikä tämä on ja se nainen oli lopettanut yhteydenpidon siihen. Nyt se mies vaahtoaa suuttumustaan täällä ketjussa jo kuudetta vuotta, joku arvioi.
näiden tällaisten takia miehille ei kannata ikinä olla turhaan ystävällinen. Kylmät, asialliset välit vain.