Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (40624)

Vierailija
40441/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en auvo päätäni. Auvon yleensä jotain muuta. Nyt en niitäkään 😜😍 Aikansa kutakin sanoi pässi kun päätä leikattiin.

Vierailija
40442/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sitten luoda toiselle valheellisia odotuksia? Onko sen toisen tunteilla mitään väliä?

Miten luodaan valheellisia odotuksia? Täällä on usein näitä vihjailuja, mutta eivät oikein avaudu. Sano jotain konkreettista!

Esimerkiksi flirttailemalla ja luomalla sellaisen ilmapiirin missä on kipinöitä ja kemiaa, olematta tosissaan, eli leikkimällä.

Sellainen satuttaa.

Flirttailu on ihan tavallista eikä sitä kuulukaan ottaa tosissaan. Kipinät ja kemiat oot kuvitellut itse.

Lakkaa vastuuttamasta muita sun omista tunteista. Kukaan ei ole sulle vastakaikua velkaa, vaikka kuinka olis flirttaillut ensin.

Vähän huonot sosiaaliset taidot osalla täällä.

Eri

On sullakin ilmeisen huonot sosiaaliset taidot, jos väität että ihmiset vain kuvittelevat kipinän ja kemian. Kyllä se on ihan tosiasia, että joidenkin välillä vaan on kemiaa ja kipinöitä.

-sivusta

En mä väittänyt etteikö se olis mahdollista. Tuossa ko. tapauksessa vain todennäköisesti näin oli, koska selvästi kohde ei ollutkaan oikeasti kiinnostunut.

Kipinöitä ja keimioita voi tietenkin olla kahden välillä. Ihan yhtä usein niitä kyitenkin vain kuvitellaan yksipuolisesti. 

Lakkaa olemasta noin mustavalkoinen ja kirjaimellinen.

Sulla on kova tarve väittää että ihmiset kuvittelevat kemian ja flirttailun. 😮 Kyllä mä ainakin oletan, että jos joku jatkuvasti flirttailee mulle, niin hän olisi kiinnostunut muustakin kuin vain flirtistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40443/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin yritän selvittää mistä on kyse, jos jonkun ihmisen kanssa on poikkeuksellista kemiaa. Se tapahtuu tutustumalla, siis juttelemalla. Sitten jos ilmenee asioita, jotka eivät puolla tutustumisen jatkamista, siirryn eteenpäin. En ikinä suunnittelisi tulevaisuutta ihmisen kanssa, jota en tunne todella hyvin ja jonka kanssa arvot ja tavoitteet eivät ole samansuuntaisia. 

Vierailija
40444/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkäkuuri alkaa, oletko valmis?

Vierailija
40445/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sitten luoda toiselle valheellisia odotuksia? Onko sen toisen tunteilla mitään väliä?

Miten luodaan valheellisia odotuksia? Täällä on usein näitä vihjailuja, mutta eivät oikein avaudu. Sano jotain konkreettista!

Esimerkiksi flirttailemalla ja luomalla sellaisen ilmapiirin missä on kipinöitä ja kemiaa, olematta tosissaan, eli leikkimällä.

Sellainen satuttaa.

Flirttailu on ihan tavallista eikä sitä kuulukaan ottaa tosissaan. Kipinät ja kemiat oot kuvitellut itse.

Lakkaa vastuuttamasta muita sun omista tunteista. Kukaan ei ole sulle vastakaikua velkaa, vaikka kuinka olis flirttaillut ensin.

Eri

Samoilla linjoilla, paitsi ettei se ole edes flirttailua välttämättä. Jos on luonteeltaan innostuva, iloinen, utelias, pilkettä silmäkulmassa, niin sellaiseen ehkä helposti ihastutaan. Ja voihan sellainen itsekin ihastua, mutta ei kai se mikään rikos ole, ellei mene tahallaan lupailemaan jotain vastoin aikomuksia.

Miehet rutisevat netissä miten naiset eivät ole heille mukavia. Tässä näkee tuloksen kun ollaan mukavia, jos nainen ei sen jälkeen luolamiesottein kisko miestä lähelleen ja pakota avioliittoon niin kamala valehteleva pihtarihuora oli kyseessä. Ja jos noin tekisi niin syytettäisiin ahdistelusta ja raaiskauksesta. 

Mitä opimme tästä, ei kannata olla turhan mukava miehille ja varsinkaan sellaisille joille kukaan ei ole syystäkään mukava 😄

Näkisin että pitäisi päinvastoin olla mukava kaikille ihan yleisesti, ei tulisi sitten niin järkytyksenä moinen kohtelu. 

Vierailija
40446/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan varmaksi tiedä, paljonko hän tykkää musta.

Etkä haluakaan tietää.

Letkautteli paikalla, joka kommenttiin 😅

Voi tuntua letkautukselta, mutta minulle se on vain surullinen tosiasia.

Anteeks, tarkoitin tuota "etkä haluakaan tietää kommenttia". Sori sivusta ja anteeks sotkin 

Se oli minun kommenttini, ja koska asiat ovat, miten ovat, se on tosiasia. Ihminen voi jollakin tasolla haluta, mutta voi olla isompia asioita, jotka estävät sen. Silloin jokin muu halu on voimakkaampi. Olisi toivottavaa, että ei tehtäisi äkkinäisiä päätelmiä sivusta asioista, joiden luonteesta ei tiedä.

Hyvä toive viimeisessä lauseessa sulla. Miten sellaisten kanssa pitäisi menetellä jotka eivät esim vastaa asiallisesti kysyttäessä?

En tiedä. Jos jättää vastaamatta, se voi kertoa kömpelyydestä, pelosta tai siitä, että ei tiedä, mitä vastaisi. Syitä voi olla monia. Eri asia sitten, jos joku pommittaa kymmenin tai sadoin viestein. Itse vastaan aina.

Mä vastaan kerran ei kiitos ja sen jälkeen estän, jos ei usko ja alkaa jankutus. Nyt on työkaveri, jonka numeroa en voi estää ammatillisista syistä, mutta vien asian eteenpäin johdolle, jos vielä kerran tulee viesti. 
Sivusta

Kylläpä sinä jyrkästi rankaiset ihmistä joka näyttää tunteensa. Ei kiitos on aika lyhyt sanaen. Voisit höllätä pipoa ja sanoa muutaman torjuvan lauseen asiallisesti. Siten et toinen ymmärtää myös syyt miks ei. Hänen helpompi käsitellä adia. Ei jää jankkaamaan. Tuolla vähän provosoit kysymään et miks ei ?

Enköhän mä nyt muutakin kirjoita ihan tapauskohtaisesti, ei tuota pitänyt noin kirjaimellisesti ottaa. Se vain oli sen vastauksen sisältö lyhennettynä.

Eikä auta muuten jankuttamiseen tipan tippaa, vaikka miten nätisti asian esittää. 

Vaikutat hyvin jyrkältä ihmiseltä.

Miksi luulet että mua kiinnostaa sun mielipiteesi musta? 😅

Nimenomaan selkeästi torjunta tuleekin esittää, ettei toiselle jää siinä mitään toivoa. Täysin turhaan sä jäät jankuttamaan kenellekään tai inttämään syitä, et sä saa sillä sitä kiinnostumaan yhtään enempää. Usko kun sulle sanotaan, että kiitos mutta ei kiitos.

Kiitos. Sivusta

Kuhan tökkäsin vähän🙊 sori

Sivusta tökkäsit. 

Vierailija
40447/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa ja herkkuja on, vain sinä puutut kainalosta.

nn

Vierailija
40448/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen, että naisen itsenäistymiskehitys on aivan kesken ja menossa osittain väärään suuntaan. Oman ominaislaadun löytäminen ja sen arvostaminen, tämä omien arvojen löytyminen oman ajattelun ja kokemuksen tuloksena pitäisi ehdottomasti olla se naisen tie ja suunta aivan kuten se on murrosiänkin kehityksessä. Se tie vie kohti itsenäisyyttä ja oman arvon löytämistä ja oman arvonsa vaatimista ympäristöltä.

Minä näen että moni ohitti viestisi typeränä

Typerää oli häneltä laittaa se tähän ketjuun. Eihän se liity mitenkään aiheeseen, joten miksi ketään kiinnostaisikaan muuta kuin ohittaa se typeränä

Vierailija
40449/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartten tipua.. voi vaikka nukkua mun vieressä antamatta mitään huomiota niin oon tyytyväinen.

Tipu voisi kuorsata, mitä siihen sanoisit?

Terveisin valetipu

Oikeakin tipu voi kuorsata. Sivusta, ei oikea eikä valetipu 

Oikea Tipu voi myös olla niin herkkäuninen, ettei voi nukkua kuorsaajan kanssa samassa huoneessa. 

Vierailija
40450/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan varmaksi tiedä, paljonko hän tykkää musta.

Etkä haluakaan tietää.

Letkautteli paikalla, joka kommenttiin 😅

Voi tuntua letkautukselta, mutta minulle se on vain surullinen tosiasia.

Anteeks, tarkoitin tuota "etkä haluakaan tietää kommenttia". Sori sivusta ja anteeks sotkin 

Se oli minun kommenttini, ja koska asiat ovat, miten ovat, se on tosiasia. Ihminen voi jollakin tasolla haluta, mutta voi olla isompia asioita, jotka estävät sen. Silloin jokin muu halu on voimakkaampi. Olisi toivottavaa, että ei tehtäisi äkkinäisiä päätelmiä sivusta asioista, joiden luonteesta ei tiedä.

Hyvä toive viimeisessä lauseessa sulla. Miten sellaisten kanssa pitäisi menetellä jotka eivät esim vastaa asiallisesti kysyttäessä?

En tiedä. Jos jättää vastaamatta, se voi kertoa kömpelyydestä, pelosta tai siitä, että ei tiedä, mitä vastaisi. Syitä voi olla monia. Eri asia sitten, jos joku pommittaa kymmenin tai sadoin viestein. Itse vastaan aina.

Mä vastaan kerran ei kiitos ja sen jälkeen estän, jos ei usko ja alkaa jankutus. Nyt on työkaveri, jonka numeroa en voi estää ammatillisista syistä, mutta vien asian eteenpäin johdolle, jos vielä kerran tulee viesti. 
Sivusta

Kylläpä sinä jyrkästi rankaiset ihmistä joka näyttää tunteensa. Ei kiitos on aika lyhyt sanaen. Voisit höllätä pipoa ja sanoa muutaman torjuvan lauseen asiallisesti. Siten et toinen ymmärtää myös syyt miks ei. Hänen helpompi käsitellä adia. Ei jää jankkaamaan. Tuolla vähän provosoit kysymään et miks ei ?

Enköhän mä nyt muutakin kirjoita ihan tapauskohtaisesti, ei tuota pitänyt noin kirjaimellisesti ottaa. Se vain oli sen vastauksen sisältö lyhennettynä.

Eikä auta muuten jankuttamiseen tipan tippaa, vaikka miten nätisti asian esittää. 

Vaikutat hyvin jyrkältä ihmiseltä.

Miksi luulet että mua kiinnostaa sun mielipiteesi musta? 😅

Nimenomaan selkeästi torjunta tuleekin esittää, ettei toiselle jää siinä mitään toivoa. Täysin turhaan sä jäät jankuttamaan kenellekään tai inttämään syitä, et sä saa sillä sitä kiinnostumaan yhtään enempää. Usko kun sulle sanotaan, että kiitos mutta ei kiitos.

Kiitos. Sivusta

Uutta matoa koukkuun 😀

Sinäkin olit sivusta. Mutta oikeassa!

Vierailija
40451/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, pistätkö kuihutuslaarille minut? 

Vierailija
40452/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Better luck next time.

There won't be a next time 

Tappio ei ole järin suuri, kun mitään mahdollisuutta ei ole koskaan ollutkaan. 💡

Joo nää uhoajat on hauskoja. Ikään kuin sitä kaivattua kiinnostais toisella kertaa sen enempää kuin ekallakaan, joten täysin hukkaan menee niskojen nakkelut.

Vierailija
40453/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma valintasi.

Vierailija
40454/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J 😇

🥰

Vierailija
40455/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartten tipua.. voi vaikka nukkua mun vieressä antamatta mitään huomiota niin oon tyytyväinen.

Tipu voisi kuorsata, mitä siihen sanoisit?

Terveisin valetipu

Minä nyt en tiedä kuka on oikea ja kuka valetipu, mutta mua ei ainakaan pieni kuorsaus haittaa. Kun nukahdan, niin nukun kyllä hyvin. Sivu 😊

Vierailija
40456/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma valintasi.

Kenelle kirjoitit viestin? 

Vierailija
40457/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen satuttaa.

Eri

On sullakin ilmeisen huonot sosiaaliset taidot, jos väität että ihmiset vain kuvittelevat kipinän ja kemian. Kyllä se on ihan tosiasia, että joidenkin välillä vaan on kemiaa ja kipinöitä.

-sivusta

En mä väittänyt etteikö se olis mahdollista. Tuossa ko. tapauksessa vain todennäköisesti näin oli, koska selvästi kohde ei ollutkaan oikeasti kiinnostunut.

Kipinöitä ja keimioita voi tietenkin olla kahden välillä. Ihan yhtä usein niitä kyitenkin vain kuvitellaan yksipuolisesti. 

Lakkaa olemasta noin mustavalkoinen ja kirjaimellinen.

Sulla on kova tarve väittää että ihmiset kuvittelevat kemian ja flirttailun. 😮 Kyllä mä ainakin oletan, että jos joku jatkuvasti flirttailee mulle, niin hän olisi kiinnostunut muustakin kuin vain flirtistä.

Ai jaa, mä en. Flirtti on flirttiä ja vakava vakavaa. Ehkä tän takia mä en ota siipeen ja sä otat?

Vierailija
40458/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä annan sulle kaiken rakkauteni, joka mulla on säästössä ja annettavana. Välillä koen itseni siitä huolimatta yksinäiseksi. Ehkä ymmärrät, mitä tarkoitan..

Nn, nm, mn, mm?

Mieheltä naiselle. Maailman kauneimmalle. 🧡

Olikos tämä se Heli?

Eikö ollut ihan Heli-niminen missikin joskus, virallisesti ainakin Suomen kaunein? Ei häntä kuitenkaan miss Universumiksi kruunattu.

Juuri samasta Helistä lienee kyse!?! Meni tuo Suomen ja maailman kaunein sekaisin. 😂

Heli Pirhonen Miss Suomi 1995. Kaunis tumma nainen. On olemassa iso riski, ettei ole enää vapaa. Pidä ainakin kiirettä. Onnea! sivusta

Niinhän ne Helit usein ovat varattuja. Täytyy vaan haaveilla, jos ei oo lähtemässä suhteestaan. 😕

Vierailija
40459/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harjoitellut sitä jo useamman vuoden.

Vierailija
40460/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla vaan ala. Just kävin BeeKoossa hakemassa puistopussin. Large meal + ylimääräiset ranskikset dipillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä