Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (83608)
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole mulle yhtikäs mitään. Ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan.
Jumala tietää, että on ollut. nn
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan 46-vuotiaista naista Helsingistä.
💘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole mulle yhtikäs mitään. Ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan.
Jumala tietää, että on ollut. nn
Jumala ei varsinaisesti nn-juttuja siunaa.
Mulle aika iso riski laittaa viestiä, koska voin oikeasti joutua sinne suljetulle.
Vierailija kirjoitti:
Mulle aika iso riski laittaa viestiä, koska voin oikeasti joutua sinne suljetulle.
Ei sinne ketään pakolla laiteta.
Ehkä joku feikkitili ja vpn voisi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan. En halua kertoa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi täällä ja kohta myös siinä...
Missä "siinä"?
Ihmiset ei tiedä miten tässä maassa kohdellaan ihmisiä. 😬
Vierailija kirjoitti:
Mä selitän itselleni, et kaivattu on vaan tosi ujo ja tosi ihastunut, niin siksi ei uskalla viestiä mulle. En tiedä, onko se totta lainkaan, mut vielä niin kuvittelen.
Kyllä näin on. Mutta vain sinua kohtaan ujo, en muita. Ne ei merkitse mulle yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa kyllä kysyttiin, suostunko tahdonvastaiseen hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä on näin negatiivinen ilmapiiri?
Koska ihmisiä kiukuttaa kun realismi kolkuttelee 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä "siinä"?
Irl
En saa vastattua tuohon suoraan, mutta se ei todellakaan ole noin kaikille, että saisi valita. Ja paljon tapahtuu väärinymmärtämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä "siinä"?
Irl
Eli laitat hyvästiviestin irl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa kyllä kysyttiin, suostunko tahdonvastaiseen hoitoon.
Suostutko tahtosi vastaiseen...onpa outo. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sitten luoda toiselle valheellisia odotuksia? Onko sen toisen tunteilla mitään väliä?
Miten luodaan valheellisia odotuksia? Täällä on usein näitä vihjailuja, mutta eivät oikein avaudu. Sano jotain konkreettista!
Esimerkiksi flirttailemalla ja luomalla sellaisen ilmapiirin missä on kipinöitä ja kemiaa, olematta tosissaan, eli leikkimällä.
Sellainen satuttaa.
Flirttailu on ihan tavallista eikä sitä kuulukaan ottaa tosissaan. Kipinät ja kemiat oot kuvitellut itse.
Lakkaa vastuuttamasta muita sun omista tunteista. Kukaan ei ole sulle vastakaikua velkaa, vaikka kuinka olis flirttaillut ensin.
Vähän huonot sosiaaliset taidot osalla täällä.
EriOn sullakin ilmeisen huonot sosiaaliset taidot, jos väität että ihmiset vain kuvittelevat kipinän ja kemian. Kyllä se on ihan tosiasia, että joidenkin välillä vaan on kemiaa ja kipinöitä.
-sivusta
Sivusta tämäkin: tietysti on aina ollut ja tulee olemaan, mutta enemmistöllä se ei tule johtamaan mihinkään.
Suurimmaksi osaksi sen ei ole tarkoituskaan johtaa mihinkään.
😂 sanoo hän sitten, kunnes ihastuu päätäpahkaan johonkin flirttiin, joka ei haluakkaan sua. Olen nähmyt näitä "järkeviä" ihmisiä ihastuvan päättömästi. Silloin kun kolahtaa niin kolahtaa. En jäisi kenenkään perään itkemään. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Se siittä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sitten luoda toiselle valheellisia odotuksia? Onko sen toisen tunteilla mitään väliä?
Miten luodaan valheellisia odotuksia? Täällä on usein näitä vihjailuja, mutta eivät oikein avaudu. Sano jotain konkreettista!
Esimerkiksi flirttailemalla ja luomalla sellaisen ilmapiirin missä on kipinöitä ja kemiaa, olematta tosissaan, eli leikkimällä.
Sellainen satuttaa.
Flirttailu on ihan tavallista eikä sitä kuulukaan ottaa tosissaan. Kipinät ja kemiat oot kuvitellut itse.
Lakkaa vastuuttamasta muita sun omista tunteista. Kukaan ei ole sulle vastakaikua velkaa, vaikka kuinka olis flirttaillut ensin.
Vähän huonot sosiaaliset taidot osalla täällä.
EriOn sullakin ilmeisen huonot sosiaaliset taidot, jos väität että ihmiset vain kuvittelevat kipinän ja kemian. Kyllä se on ihan tosiasia, että joidenkin välillä vaan on kemiaa ja kipinöitä.
-sivusta
En mä väittänyt etteikö se olis mahdollista. Tuossa ko. tapauksessa vain todennäköisesti näin oli, koska selvästi kohde ei ollutkaan oikeasti kiinnostunut.
Kipinöitä ja keimioita voi tietenkin olla kahden välillä. Ihan yhtä usein niitä kyitenkin vain kuvitellaan yksipuolisesti.
Lakkaa olemasta noin mustavalkoinen ja kirjaimellinen.Sulla on kova tarve väittää että ihmiset kuvittelevat kemian ja flirttailun. 😮 Kyllä mä ainakin oletan, että jos joku jatkuvasti flirttailee mulle, niin hän olisi kiinnostunut muustakin kuin vain flirtistä.
Ai jaa, mä en. Flirtti on flirttiä ja vakava vakavaa. Ehkä tän takia mä en ota siipeen ja sä otat?
Siis miten sulla on sitten vakavat jutut alkaneet? oot suoraan kosinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä "siinä"?
Irl
Eli laitat hyvästiviestin irl?
Sanon suoraan, kuka nyt viestillä...
En olis halunnu tätä.