Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (40624)

Vierailija
40421/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan varmaksi tiedä, paljonko hän tykkää musta.

Etkä haluakaan tietää.

Letkautteli paikalla, joka kommenttiin 😅

Voi tuntua letkautukselta, mutta minulle se on vain surullinen tosiasia.

Anteeks, tarkoitin tuota "etkä haluakaan tietää kommenttia". Sori sivusta ja anteeks sotkin 

Se oli minun kommenttini, ja koska asiat ovat, miten ovat, se on tosiasia. Ihminen voi jollakin tasolla haluta, mutta voi olla isompia asioita, jotka estävät sen. Silloin jokin muu halu on voimakkaampi. Olisi toivottavaa, että ei tehtäisi äkkinäisiä päätelmiä sivusta asioista, joiden luonteesta ei tiedä.

Hyvä toive viimeisessä lauseessa sulla. Miten sellaisten kanssa pitäisi menetellä jotka eivät esim vastaa asiallisesti kysyttäessä?

En tiedä. Jos jättää vastaamatta, se voi kertoa kömpelyydestä, pelosta tai siitä, että ei tiedä, mitä vastaisi. Syitä voi olla monia. Eri asia sitten, jos joku pommittaa kymmenin tai sadoin viestein. Itse vastaan aina.

Mä vastaan kerran ei kiitos ja sen jälkeen estän, jos ei usko ja alkaa jankutus. Nyt on työkaveri, jonka numeroa en voi estää ammatillisista syistä, mutta vien asian eteenpäin johdolle, jos vielä kerran tulee viesti. 
Sivusta

Kylläpä sinä jyrkästi rankaiset ihmistä joka näyttää tunteensa. Ei kiitos on aika lyhyt sanaen. Voisit höllätä pipoa ja sanoa muutaman torjuvan lauseen asiallisesti. Siten et toinen ymmärtää myös syyt miks ei. Hänen helpompi käsitellä adia. Ei jää jankkaamaan. Tuolla vähän provosoit kysymään et miks ei ?

Enköhän mä nyt muutakin kirjoita ihan tapauskohtaisesti, ei tuota pitänyt noin kirjaimellisesti ottaa. Se vain oli sen vastauksen sisältö lyhennettynä.

Eikä auta muuten jankuttamiseen tipan tippaa, vaikka miten nätisti asian esittää. 

Vaikutat hyvin jyrkältä ihmiseltä.

Miksi luulet että mua kiinnostaa sun mielipiteesi musta? 😅

Nimenomaan selkeästi torjunta tuleekin esittää, ettei toiselle jää siinä mitään toivoa. Täysin turhaan sä jäät jankuttamaan kenellekään tai inttämään syitä, et sä saa sillä sitä kiinnostumaan yhtään enempää. Usko kun sulle sanotaan, että kiitos mutta ei kiitos.

Kiitos. Sivusta

Kuhan tökkäsin vähän🙊 sori

Vierailija
40422/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa minua nyt, niin vien meidät turvalliseen ja rauhalliseen paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40423/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille mies on hyvä ja luontainen esimies.

Sinulle hellehattu päähän.

Vierailija
40424/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sitten luoda toiselle valheellisia odotuksia? Onko sen toisen tunteilla mitään väliä?

Miten luodaan valheellisia odotuksia? Täällä on usein näitä vihjailuja, mutta eivät oikein avaudu. Sano jotain konkreettista!

Esimerkiksi flirttailemalla ja luomalla sellaisen ilmapiirin missä on kipinöitä ja kemiaa, olematta tosissaan, eli leikkimällä.

Sellainen satuttaa.

Flirttailu on ihan tavallista eikä sitä kuulukaan ottaa tosissaan. Kipinät ja kemiat oot kuvitellut itse.

Lakkaa vastuuttamasta muita sun omista tunteista. Kukaan ei ole sulle vastakaikua velkaa, vaikka kuinka olis flirttaillut ensin.

Vähän huonot sosiaaliset taidot osalla täällä.

Eri

On sullakin ilmeisen huonot sosiaaliset taidot, jos väität että ihmiset vain kuvittelevat kipinän ja kemian. Kyllä se on ihan tosiasia, että joidenkin välillä vaan on kemiaa ja kipinöitä.

-sivusta

Sivusta tämäkin: tietysti on aina ollut ja tulee olemaan, mutta enemmistöllä se ei tule johtamaan mihinkään

Vierailija
40425/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen, että naisen itsenäistymiskehitys on aivan kesken ja menossa osittain väärään suuntaan. Oman ominaislaadun löytäminen ja sen arvostaminen, tämä omien arvojen löytyminen oman ajattelun ja kokemuksen tuloksena pitäisi ehdottomasti olla se naisen tie ja suunta aivan kuten se on murrosiänkin kehityksessä. Se tie vie kohti itsenäisyyttä ja oman arvon löytämistä ja oman arvonsa vaatimista ympäristöltä.

Minä näen että moni ohitti viestisi typeränä

Vierailija
40426/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sitten luoda toiselle valheellisia odotuksia? Onko sen toisen tunteilla mitään väliä?

Miten luodaan valheellisia odotuksia? Täällä on usein näitä vihjailuja, mutta eivät oikein avaudu. Sano jotain konkreettista!

Esimerkiksi flirttailemalla ja luomalla sellaisen ilmapiirin missä on kipinöitä ja kemiaa, olematta tosissaan, eli leikkimällä.

Sellainen satuttaa.

Flirttailu on ihan tavallista eikä sitä kuulukaan ottaa tosissaan. Kipinät ja kemiat oot kuvitellut itse.

Lakkaa vastuuttamasta muita sun omista tunteista. Kukaan ei ole sulle vastakaikua velkaa, vaikka kuinka olis flirttaillut ensin.

Eri

Samoilla linjoilla, paitsi ettei se ole edes flirttailua välttämättä. Jos on luonteeltaan innostuva, iloinen, utelias, pilkettä silmäkulmassa, niin sellaiseen ehkä helposti ihastutaan. Ja voihan sellainen itsekin ihastua, mutta ei kai se mikään rikos ole, ellei mene tahallaan lupailemaan jotain vastoin aikomuksia.

Miehet rutisevat netissä miten naiset eivät ole heille mukavia. Tässä näkee tuloksen kun ollaan mukavia, jos nainen ei sen jälkeen luolamiesottein kisko miestä lähelleen ja pakota avioliittoon niin kamala valehteleva pihtarihuora oli kyseessä. Ja jos noin tekisi niin syytettäisiin ahdistelusta ja raaiskauksesta. 

Mitä opimme tästä, ei kannata olla turhan mukava miehille ja varsinkaan sellaisille joille kukaan ei ole syystäkään mukava 😄

Vierailija
40427/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan varmaksi tiedä, paljonko hän tykkää musta.

Etkä haluakaan tietää.

Letkautteli paikalla, joka kommenttiin 😅

Voi tuntua letkautukselta, mutta minulle se on vain surullinen tosiasia.

Anteeks, tarkoitin tuota "etkä haluakaan tietää kommenttia". Sori sivusta ja anteeks sotkin 

Se oli minun kommenttini, ja koska asiat ovat, miten ovat, se on tosiasia. Ihminen voi jollakin tasolla haluta, mutta voi olla isompia asioita, jotka estävät sen. Silloin jokin muu halu on voimakkaampi. Olisi toivottavaa, että ei tehtäisi äkkinäisiä päätelmiä sivusta asioista, joiden luonteesta ei tiedä.

Hyvä toive viimeisessä lauseessa sulla. Miten sellaisten kanssa pitäisi menetellä jotka eivät esim vastaa asiallisesti kysyttäessä?

En tiedä. Jos jättää vastaamatta, se voi kertoa kömpelyydestä, pelosta tai siitä, että ei tiedä, mitä vastaisi. Syitä voi olla monia. Eri asia sitten, jos joku pommittaa kymmenin tai sadoin viestein. Itse vastaan aina.

Mä vastaan kerran ei kiitos ja sen jälkeen estän, jos ei usko ja alkaa jankutus. Nyt on työkaveri, jonka numeroa en voi estää ammatillisista syistä, mutta vien asian eteenpäin johdolle, jos vielä kerran tulee viesti. 
Sivusta

Kylläpä sinä jyrkästi rankaiset ihmistä joka näyttää tunteensa. Ei kiitos on aika lyhyt sanaen. Voisit höllätä pipoa ja sanoa muutaman torjuvan lauseen asiallisesti. Siten et toinen ymmärtää myös syyt miks ei. Hänen helpompi käsitellä adia. Ei jää jankkaamaan. Tuolla vähän provosoit kysymään et miks ei ?

Enköhän mä nyt muutakin kirjoita ihan tapauskohtaisesti, ei tuota pitänyt noin kirjaimellisesti ottaa. Se vain oli sen vastauksen sisältö lyhennettynä.

Eikä auta muuten jankuttamiseen tipan tippaa, vaikka miten nätisti asian esittää. 

Vaikutat hyvin jyrkältä ihmiseltä.

Miksi luulet että mua kiinnostaa sun mielipiteesi musta? 😅

Nimenomaan selkeästi torjunta tuleekin esittää, ettei toiselle jää siinä mitään toivoa. Täysin turhaan sä jäät jankuttamaan kenellekään tai inttämään syitä, et sä saa sillä sitä kiinnostumaan yhtään enempää. Usko kun sulle sanotaan, että kiitos mutta ei kiitos.

Kiitos. Sivusta

Uutta matoa koukkuun 😀

Vierailija
40428/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt työni tahtovien lasten kanssa. On huomattavasti helpompaa kuin sinun kanssasi. Heidän kanssaan voi neuvotella, järkipuhe toimii, ovat pahoillaan, kun on aihetta, eivät toimi mielivaltaisesti, haluavat olla kanssani ja osoittavat välittämistään monin tavoin...

Vierailija
40429/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartten tipua.. voi vaikka nukkua mun vieressä antamatta mitään huomiota niin oon tyytyväinen.

Tipu voisi kuorsata, mitä siihen sanoisit?

Terveisin valetipu

Vierailija
40430/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä annan sulle kaiken rakkauteni, joka mulla on säästössä ja annettavana. Välillä koen itseni siitä huolimatta yksinäiseksi. Ehkä ymmärrät, mitä tarkoitan..

Nn, nm, mn, mm?

Mieheltä naiselle. Maailman kauneimmalle. 🧡

Olikos tämä se Heli?

Eikö ollut ihan Heli-niminen missikin joskus, virallisesti ainakin Suomen kaunein? Ei häntä kuitenkaan miss Universumiksi kruunattu.

Juuri samasta Helistä lienee kyse!?! Meni tuo Suomen ja maailman kaunein sekaisin. 😂

Heli Pirhonen Miss Suomi 1995. Kaunis tumma nainen. On olemassa iso riski, ettei ole enää vapaa. Pidä ainakin kiirettä. Onnea! sivusta

Vierailija
40431/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Better luck next time.

There won't be a next time 

Vierailija
40432/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraa minua nyt, niin vien meidät turvalliseen ja rauhalliseen paikkaan.

Sinä yrität viedä ja oletkin vienyt minua vuosikausia mutta vain sanoissasi.

Vierailija
40433/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen satuttaa.

Eri

On sullakin ilmeisen huonot sosiaaliset taidot, jos väität että ihmiset vain kuvittelevat kipinän ja kemian. Kyllä se on ihan tosiasia, että joidenkin välillä vaan on kemiaa ja kipinöitä.

-sivusta

Sivusta tämäkin: tietysti on aina ollut ja tulee olemaan, mutta enemmistöllä se ei tule johtamaan mihinkään

Suurimmaksi osaksi sen ei ole tarkoituskaan johtaa mihinkään.

Vierailija
40434/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Better luck next time.

Ihanko tosissaan tuntemattomalle auot päätä täällä kuvitellen, että se on joku elämästäsi?

Vierailija
40435/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartten tipua.. voi vaikka nukkua mun vieressä antamatta mitään huomiota niin oon tyytyväinen.

Tipu voisi kuorsata, mitä siihen sanoisit?

Terveisin valetipu

Oikeakin tipu voi kuorsata. Sivusta, ei oikea eikä valetipu 

Vierailija
40436/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt työni tahtovien lasten kanssa. On huomattavasti helpompaa kuin sinun kanssasi. Heidän kanssaan voi neuvotella, järkipuhe toimii, ovat pahoillaan, kun on aihetta, eivät toimi mielivaltaisesti, haluavat olla kanssani ja osoittavat välittämistään monin tavoin...

Puhu hänelle suoraan, äläkä täällä ketjussa. Hän ei ole täällä.

Vierailija
40437/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä jotkut naisetkin kuorsaa, tipu ois silti tipu💕

Vierailija
40438/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen, että naisen itsenäistymiskehitys on aivan kesken ja menossa osittain väärään suuntaan. Oman ominaislaadun löytäminen ja sen arvostaminen, tämä omien arvojen löytyminen oman ajattelun ja kokemuksen tuloksena pitäisi ehdottomasti olla se naisen tie ja suunta aivan kuten se on murrosiänkin kehityksessä. Se tie vie kohti itsenäisyyttä ja oman arvon löytämistä ja oman arvonsa vaatimista ympäristöltä.

Mene kertomaan tämä hänelle suoraan. Hän todellakin haluaisi kuulla tämän.

Vierailija
40439/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olis se kummallista, jos sen kaiken jälkeen vieläkin täällä kirjoittelisit ja jotain haluaisit. (Tai no sanotaan että miehet ovat aina valmiita s*ksiin). 
En saa enää kiinni mistä kaikesta silloin oli kyse. Mitkä vuodet ne olikaan. Koin vahvaa vetovoimaa, kiinnostusta ja rakkaudella parantamisen kutsua. Ja sit samalla se todellisuus missä silloin eli. Ja mitä tapahtui tulevina vuosina. Kaikki olis voinu mennä toisin, tietty. 
Mut kai pitäis kyllästää rakkaudella, joka syntyy kunnioituksesta ja aidosta kiinnostuksesta ja halusta. Tunnen olevani vajavainen, hankala ja aina vaan keskeneräinen. Ja silti tunnen itseni paremmin kuin koskaan. 

Vierailija
40440/40624 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Better luck next time.

Tappio ei ole järin suuri, kun mitään mahdollisuutta ei ole koskaan ollutkaan. 💡

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme