Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40022)
Vierailija kirjoitti:
Oon tässä nyt puol tuntia itkeny, enkä tiedä edes mitä tarkasti. Menneisyyttä, nykyisyyttä ja jonkin verran myös tulevaisuutta. Kaikkea elämän juttuja ja ikävää, sun läsnäolon puutetta ja kaiken väliaikaisuutta.
Halaisin sinua tiukasti
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän me ei pystytä keskustelemaan irl?
Jänne kiristyy samalla sekunnilla. Hengityksestä tulee nopeaa ja pinnallista. Sinulla on mielessä jotain sanottavaa mutta sanat jäävät kurkkuun. Kuinka äänen tuotto voi jäädä fyysisesti jumiin! Muuten varmana ihmisenä askeleesi epäröityvät. Se, kuinka toisen katse voi yhtäkkiä tuntua läpäisevältä, polttavalta. Kuinka sillä hetkellä ympärillä on.. niin mitä?, kun ympäristöä ei havainnoi. Tapahtuiko jotain? Jaa, ketjukolari, no mitäs pienistä. Oho, tuossa näköjään on sortunut pari kerrostaloa. Takaisin hetkeen, menikin jo mutta kyllä minä seuraavalla kerralla otan puheeksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä leffaa katsottaisiin?
Brokeback Mountain
Phyih
Mun kanssa ei ole mitään asiaa olla jos on homofoobinen. Toi leffa olis oiva idioottitesti vaikka treffeillä. Joku juntti varmaan älähtäisi siitä. T
En ole tiopaakaan homofobinen, toi leffa vain on tosi tylsä enkä jaksaisi katsoa sitä toista kertaa edes kaivatun mieliksi. Miksi kaikki mielipiteet on aina jotakin fobiaa?
Bi-nainen sivusta
Aika outo sanavalinta tuo "Phyih", jos leffa on mielestäsi vain tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Vain mies voi opettaa mammoille kuinka olla nainen.
Vain mies pystyy siihen.
Mä voisin katsoa Broke Back -mountainin. nn sivusta 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän me ei pystytä keskustelemaan irl?
Mä en isaa sanoo. Ei se oo ikinä ennen ollu näin vaikeeta, varmaan niin vahvat tunteet ettei ole ennen kokenut. 💕
Mä mietin, et jos hän on huomannut, ettei pidäkään musta. Sit ei kehtaa vaan sanoa sitä mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä vaan pelkään että joku rynkyttää mun kaivattua joka ei muutakaan voi kuin huokailla kukkaseppele päässään ja tissit pomppien…
EI minulta. Uskoisin hänen nauttivan sensuellista, hellästä rakastelusta pitkän kaavan mukaan, tavoitteena molemminpuolinen nautinto ja toisesta nauttiminen.
Kumpikin vaihtoehto kuulostaa tylsältä seksiltä, jälkimmäinen tosin ihan eniten.
Mahdettaiskohan me olla kaivatun kanssa seksuaalisesti yhteensopivia. Alko vaan pohdituttaa tän luettuani. Musta toi jälkimmäinen olisi ihanaa. Sivu
Tätä onkin hyvä pohtia! Seksuaalinen yhteensopivuus on tosi tärkeää. Itsellä monestikin kosahtanut siihen, ettei mies ole halunnut samaa kuin minä.
Mä en oo aiemmin edes tiennyt, mitä haluan. Sivu
En mäkään ja nyt kun viimein tiedän niin ei taida ihan lähiaikoina löytyä sopivaa miestä... -sivusta myös
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että munasin kaiken. 🌞
Niin teit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä leffaa katsottaisiin?
Brokeback Mountain
Phyih
Mun kanssa ei ole mitään asiaa olla jos on homofoobinen. Toi leffa olis oiva idioottitesti vaikka treffeillä. Joku juntti varmaan älähtäisi siitä. T
En ole tiopaakaan homofobinen, toi leffa vain on tosi tylsä enkä jaksaisi katsoa sitä toista kertaa edes kaivatun mieliksi. Miksi kaikki mielipiteet on aina jotakin fobiaa?
Bi-nainen sivustaAika outo sanavalinta tuo "Phyih", jos leffa on mielestäsi vain tylsä.
Luitko loppuun?
En koskaan saata tietää..haaveissa vainko oot mun.
Vierailija kirjoitti:
Inspiroi minua.
Mulle on tärkeää, että toisessa on jotain inspiroivaa. Ei pääse tylsistymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Vain mies voi opettaa mammoille kuinka olla nainen.
Vain mies pystyy siihen.
Naisenmieli on ailahtelevainen.
Hittoku pääsiskin kaivatun pään sisään..
Eri, sun piti antaa mulle anteeksi. Nyt sä ohitit mut. Olin tosi kiltti vielä.
Ethän halua että sydämeeni jää nyt surua joka murtaa minua ja mielessäni soisi surusinfonia?
Sä halusit elää fantasiaa, kuiskaa mulle sinfoniaa. Eletään harmoniaa.
Olen sitten aivan törkeän romanttinen, jos joku pääsisi realisoitumaan elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdatkohan käydä täällä.
Kyllä siitä saakka kun jouduin päästämään sut menemään. Onnellinen lintu pois ei lennä. No ehkä mä vielä löydän jonkun joka kattoo mua kuin oisin maailman ainoo
Copy paste 🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣HEKO HEKO🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ei itketä lauantaina.