Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (39621)

Vierailija
39541/39621 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos törmätään kellari käytävässä niin voidaanko kontata vieretysten sitä pitkin hetken aikaa?

Miksi tää viesti tuli just kun ajattelin et pitäis viedä tosta yhdet laatikot kellarivarastoon. 😅

En tiedä 😅🏻

Vierailija
39542/39621 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1977. Hyvä alasivun numero.

Alasivu mielessä vain sulla👏 yläsivussa sama numero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39543/39621 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos törmätään kellari käytävässä niin voidaanko kontata vieretysten sitä pitkin hetken aikaa?

Miksi tää viesti tuli just kun ajattelin et pitäis viedä tosta yhdet laatikot kellarivarastoon. 😅

En tiedä 😅🏻

..mutta itelle se ajatus konttaamisesta tuli aivan yhtäkkiä tässä kun ruokaa odotan valmistuvaksi

Vierailija
39544/39621 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö juhlit jussia?

En enää. Nyt on jo Matti. Kukkarossa. 

Vierailija
39545/39621 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos ei tarvitse mennä Tinderiin. Mulla ei tällä naamalla olisi mitään jakoa siellä, vaikka kuinka myllyttäisin ja pellittäisin pinnan. 

Toisaalta tällainen puolimaatuneisuus antaa myös rauhaa. 

Hyvää juhannusta kaikille 🌼 

Ei tarvitse mennä Tinderiin? Kenen sitten tarvitsee? Ihan hyvin voi sinkkunakin olla ilman deittisovelluksia.

Mulla ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan. Tykkään löytää (harvinaisia) aarteita livenä tai tulla aarteena löydetyksi. Eikä haittaa myöskään, vaikka kumpaakaan ei tapahtuisi. 

Vierailija
39546/39621 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon tänään jo rakastellut kaivatun kanssa. Valitettavasti hän ei ollut varsinaisesti paikalla fyysisesti.

Mulla sama. Huokaus!

Kuvittelitte puolison paikalle kaivattunne?

Vierailija
39547/39621 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi ihana olla sun sylissä. Kaipaan sinua ja läheisyyttäsi juuri nyt. 😘

Vierailija
39548/39621 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orange is the new Black 😍

Onko sun kaivattu oranssi.

Oranki 🦧

Hän on sivusta.

Vierailija
39549/39621 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tätä keissiä sain sinusta enemmän irl kuin nyt. Tervehdit, hymyilit, joskus jopa juttelitkin. 

Vierailija
39550/39621 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon orangi ja mun kaivattu on black.

Vierailija
39551/39621 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen tätä keissiä sain sinusta enemmän irl kuin nyt. Tervehdit, hymyilit, joskus jopa juttelitkin. 

Joo en käy ulkona yhtään kun ihmiset on liian vaarallisia

Vierailija
39552/39621 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanat rintakarvat 😍

Koska tuut silittään niitä?

Vierailija
39553/39621 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa hyväillä sinua niin, et saisin sut nauttimaan yhtä paljon kuin minä nautin sinusta. 🙂

Vierailija
39554/39621 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me joudutaa helvettiin.

Vierailija
39555/39621 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos ei tarvitse mennä Tinderiin. Mulla ei tällä naamalla olisi mitään jakoa siellä, vaikka kuinka myllyttäisin ja pellittäisin pinnan. 

Ei tarvitse mennä Tinderiin? Kenen sitten tarvitsee? Ihan hyvin voi sinkkunakin olla ilman deittisovelluksia.

Mulla ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan. Tykkään löytää (harvinaisia) aarteita livenä tai tulla aarteena löydetyksi. Eikä haittaa myöskään, vaikka kumpaakaan ei tapahtuisi. 

Onko tinder muka pahempi kuin huudella tuuleen kaipaisketjussa :D Sieltä tinderistä sentään löytää oikeita ihmisiä joiden kanssa voi tavata.

Vierailija
39556/39621 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö juhlit jussia?

Juuri nukuin päikkärit aurinkovuoteella. Tästä se jatkuu maltillisissa merkeissä juhlinatta lepäillen. Nauttien lämmöstä vähissä vaatteissa..

Vierailija
39557/39621 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tinder muka pahempi kuin huudella tuuleen kaipaisketjussa :D Sieltä tinderistä sentään löytää oikeita ihmisiä joiden kanssa voi tavata.

Mä toivoisin, et voitais tavata kaivatun kanssa. Ja nauttia näiden vuosien edestä. 😊

Vierailija
39558/39621 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisinpa hyväillä sinua niin, et saisin sut nauttimaan yhtä paljon kuin minä nautin sinusta. 🙂

Oletko joskus hyväillyt?

Vierailija
39559/39621 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat sää mennä sinne jos haluat. Kaikki ei vaan halua. Kannattaa ylipäätään tehdä elämässä niitä asioita, joita oikeasti haluaa tehdä, eikä ihmetellä mitä muut tekee.

Vierailija
39560/39621 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen tulleeni viime vuosien aikana entistä enemmän tietoiseksi helvetin ja taivaan olemassaolosta. Ennen en ajatellut asiaa, ja koin, että omatuntoni kolkutti sen perusteella, mikä oli eettisesti tai moraalisesti oikein tai väärin. Enää en osaa erottaa, pohjautuuko omatuntoni ja pelkoni siihen mihin ennen, vai siihen, että pelkään helvettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan