Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39621)
Vierailija kirjoitti:
Ite oon tänään jo rakastellut kaivatun kanssa. Valitettavasti hän ei ollut varsinaisesti paikalla fyysisesti.
Mä ja mun kaivattu kommunikoidaan hömppäsarjojen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Jukalle oli tärkeää, että puoliso oli kouluttautunut, koska hän kaipasi aina älykästä keskusteluseuraa. Jukka piti yliopistossa opiskellutta Annelia älykkäänä.
Hän ei tiennyt naapurin siivooja Sirpan olevan huomattavan älykäs. Älykkääksi ei opita. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vou latasin koemielessä tinderin ja siellähän on tarjonta kohdillaan. Ottaisin silti mieluummin sut, joten himmailen tuon tinderin kanssa toistaiseksi.
Tinderin tarjonta sopii varmasti sulle paremmin kuin minä. Puhelin yritti väkisin kirjoittaa Tinneri... No sehän on melkein sama... 😂 Mutta vitsit sikseen, toivottavasti saat kuitenkin elää onnellista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orange is the new Black 😍
Onko sun kaivattu oranssi.
Mun kaivattu on Black
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun lukeminen sai seksityttämään. 😭
Kaivatun ajattelu saa mut miettimään seksiä. 😊
Sama. Välittömästi tulee mielikuvia hänen vartalostaan: pepusta, selästä, sääristä, lantiosta, rinnoista - siitä, miltä ne näyttäisivät erilaisissa vaatteissa, miltä tuntuisivat hyväillessä, miten hytkyisivät vapaana kuin villivarsat laitumella. 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukalle oli tärkeää, että puoliso oli kouluttautunut, koska hän kaipasi aina älykästä keskusteluseuraa. Jukka piti yliopistossa opiskellutta Annelia älykkäänä.
Hän ei tiennyt naapurin siivooja Sirpan olevan huomattavan älykäs. Älykkääksi ei opita. Sivusta.
Ohops tuon piti mennä Auer-ketjuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vou latasin koemielessä tinderin ja siellähän on tarjonta kohdillaan. Ottaisin silti mieluummin sut, joten himmailen tuon tinderin kanssa toistaiseksi.
Tuota, onhan tää sarkasmia, onhan. Sivu
Voin kertoa pätevöityneenä keittiöpsykologina, että tuo on yritys tehdä mustasukkaiseksi. Olkaa hyvät, en veloita mitään.
1977. Hyvä alasivun numero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota, onhan tää sarkasmia, onhan. Sivu
Voin kertoa pätevöityneenä keittiöpsykologina, että tuo on yritys tehdä mustasukkaiseksi. Olkaa hyvät, en veloita mitään.
Kenet sillä pitäisi tehdä mustasukkaiseksi kun viestissä ei lue keneltä se on ja kenelle osoitettu.
Naurahdin, oot hassu 😂 Ja pussailtavan söpö😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oranki 🦧
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin paistaa makkaraa ja muurinpohjalettuja. Istua ulkona ja nauttia kesästä. Mennä saunaan ja sen jälkeen poreisiin. Kaivatun kanssa tietysti. En tiedä, mistä kaivattu tykkäisi, mut tää ois parasta, mitä itse haluaisin juhannukselta Paljon pusuja ja hellyyttä myös. Ei mitään kaveri- tai sukulaisrumbaa. 😊
Huh mikä mielikuva. Minä ja kaivattu sylikkäin poreammeessa. Huh.
Ne on likaisia, mielummin järvessä luonnon vesissä. Tai kylpyammeessa.
Aikamoista potaskaa kirjoitat. Porealtaissa ym valveutunut käyttäjä osaa pitää ne puhtaina erilaisilla kemikaaleilla. Niissä ei ole kuolleiden kalojen jäänteitä tai mitä vaan epähaitallisia mikrobeja. Sivusta
😀 no totta. Mutta onko ne kemikaalit sitten hyväksi iholle, enpä tiedä. Yleensä näissä ihmisten luomuksissa on aina joku ongelma.
On joo ongelmia, milloin eka uimahalli tuli? Ongelmia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin paistaa makkaraa ja muurinpohjalettuja. Istua ulkona ja nauttia kesästä. Mennä saunaan ja sen jälkeen poreisiin. Kaivatun kanssa tietysti. En tiedä, mistä kaivattu tykkäisi, mut tää ois parasta, mitä itse haluaisin juhannukselta Paljon pusuja ja hellyyttä myös. Ei mitään kaveri- tai sukulaisrumbaa. 😊
Huh mikä mielikuva. Minä ja kaivattu sylikkäin poreammeessa. Huh.
Ne on likaisia, mielummin järvessä luonnon vesissä. Tai kylpyammeessa.
Aikamoista potaskaa kirjoitat. Porealtaissa ym valveutunut käyttäjä osaa pitää ne puhtaina erilaisilla kemikaaleilla. Niissä ei ole kuolleiden kalojen jäänteitä tai mitä vaan epähaitallisia mikrobeja. Sivusta
😀 no totta. Mutta onko ne kemikaalit sitten hyväksi iholle, enpä tiedä. Yleensä näissä ihmisten luomuksissa on aina joku ongelma.
On joo ongelmia, milloin eka uimahalli tuli? Ongelmia ongelmia.
Kloori, not good. Vaikka oli niistä uimahalleista penskana iloa. Korvatulehduksia saattavat myös aiheuttaa, uimahallit siis.
Jos törmätään kellari käytävässä niin voidaanko kontata vieretysten sitä pitkin hetken aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos törmätään kellari käytävässä niin voidaanko kontata vieretysten sitä pitkin hetken aikaa?
Miksi tää viesti tuli just kun ajattelin et pitäis viedä tosta yhdet laatikot kellarivarastoon. 😅
Vierailija kirjoitti:
Ei kestä polvet konttaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oranki 🦧
Ah, ihanan karvainen. Lämmittää talvipakkasilla.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon tänään jo rakastellut kaivatun kanssa. Valitettavasti hän ei ollut varsinaisesti paikalla fyysisesti.
Mulla sama. Huokaus!