Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39396)
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kaikesta aiheuttamastani. Harmi että unet ei toteudu..
Et ole aiheuttanut yhtikäs mitään. Muita juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olet ystäväni.
💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä ei kuulu palstalle. En halua tutustua palstalla kenenkään elämään. Toivottavasti tiedostatte yksityisyyden merkityksen näillä alustoilla.
Se oli vain kommentti.
Oikeassahan hän on. Ei tulis itsellä mieleenkään kirjoitella tunnistettavasti niin itsestä kuin kenestäkään muustakaan. Toivottavasti ei muillakaan.
Se oli kommentti. Ette te ainakaan minuun voi vaikuttaa tuolla manipuloimisellanne. Muita voitte yrittää johtaa harhaan.
Ei kukaan ole sanonutkaan, etteikö olisi ollut kommentti. Sanottiin, että muiden yksityisyyttä tulee kunnioittaa. En mä ainakaan halua että musta tai mun asioista kukaan kirjoittelee tunnistettavasti netissä, joten miksi tekisin sellaista muillekaan.
Harhoja much?
Ei lainkaan. Et tainnut ihan ymmärtää lukemaasi?
Ymmärsin, en vain yhtään ymmärtänyt miten vainoharhaiset pelkosi liittyivät asiaani. Et sinä minua huijaa edelleenkään, muita voit kokeilla.
Et siis ymmärtänyt, kerran horiset joistakin vainoharhaisista peloista. Eihän sellaisista kukaan muu ole kirjoittanut.
Vielä uudelleen: muiden yksityisyyttä tulee kunnioittaa. En mä ainakaan halua että musta tai mun asioista kukaan kirjoittelee tunnistettavasti netissä, joten miksi tekisin sellaista muillekaan.
Vou latasin koemielessä tinderin ja siellähän on tarjonta kohdillaan. Ottaisin silti mieluummin sut, joten himmailen tuon tinderin kanssa toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä ei kuulu palstalle. En halua tutustua palstalla kenenkään elämään. Toivottavasti tiedostatte yksityisyyden merkityksen näillä alustoilla.
Se oli vain kommentti.
Oikeassahan hän on. Ei tulis itsellä mieleenkään kirjoitella tunnistettavasti niin itsestä kuin kenestäkään muustakaan. Toivottavasti ei muillakaan.
Se oli kommentti. Ette te ainakaan minuun voi vaikuttaa tuolla manipuloimisellanne. Muita voitte yrittää johtaa harhaan.
Ei kukaan ole sanonutkaan, etteikö olisi ollut kommentti. Sanottiin, että muiden yksityisyyttä tulee kunnioittaa. En mä ainakaan halua että musta tai mun asioista kukaan kirjoittelee tunnistettavasti netissä, joten miksi tekisin sellaista muillekaan.
Oletko sä niin erityinen, että kaikki sun tekemiset ja olemiset on niin poikkeuksellisia, ettei voi olla kukaan muu koskaan muualla? Eli siis joku muukin jossain voi syödä banaania samalla minuutilla. Sivusta
En tietenkään, nyt puhuttiin tunnistettavasti kirjoittelusta. Lue kunnolla, kuten täällä on tapana sanoa (ja syystä, huomaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli vain kommentti.
Harhoja much?
Ei lainkaan. Et tainnut ihan ymmärtää lukemaasi?
Ymmärsin, en vain yhtään ymmärtänyt miten vainoharhaiset pelkosi liittyivät asiaani. Et sinä minua huijaa edelleenkään, muita voit kokeilla.
Turhaan käytät mt-korttia.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vou latasin koemielessä tinderin ja siellähän on tarjonta kohdillaan. Ottaisin silti mieluummin sut, joten himmailen tuon tinderin kanssa toistaiseksi.
Hyi helvetti. Ei ikinä ketään lihatiskiltä enkä itse menisi.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan käytät mt-korttia.
En käyttänyt. Sinulla on ongelmia.
sinulla ne ongelmat tuntuu olevan, trollaat täällä kaikki päivät. Tunnistaa tästä kun et osaa lainata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahaanko taas päivän mittainen nahistelu aikaan vai löytyykö viisaampaa osapuolta, joka ymmärtää sanoneensa sanottavansa jo muutamassa kommentissa?
Aina ei tarvitse jäädä ottamaan turpaansa.
Väittelyn taso on täällä niin surkea, ettei siinä kukaan turpaansa saa. Kaikki huitoo toisistaan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä on limerenssiä. Jokin mielenhäiriö. Miksi muuten olisin kiintynyt kypsymättömään ihmiseen, joka vain irvaili tunteilleni. Matka jatkuu.
Suurimmalla osalla se on täällä just sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahaanko taas päivän mittainen nahistelu aikaan vai löytyykö viisaampaa osapuolta, joka ymmärtää sanoneensa sanottavansa jo muutamassa kommentissa?
Tunnetaan myös keskusteluna. Poistua voi, jos ei polla sitä kestä.
Hio keskustelutaitojasi.
En ole vielä edes aloittanut.
Kyllä kaikki sen huomaa, ettet ole vielä aloittanut keskustelutaitojen hankintaa.
Sivus
Vierailija kirjoitti:
Tuota, onhan tää sarkasmia, onhan. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Haavat täytyy laastaroida, mutta kukaan ei voi niitä hoitaa, jos ne piilottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä on limerenssiä. Jokin mielenhäiriö. Miksi muuten olisin kiintynyt kypsymättömään ihmiseen, joka vain irvaili tunteilleni. Matka jatkuu.
Suurimmalla osalla se on täällä just sitä.
Palstapsylokokit diagnosoi 🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetaan myös keskusteluna. Poistua voi, jos ei polla sitä kestä.
Keskustelu ei ole tarkoituksen mukaista vastakkain asettelua ja provoamista. Provoaminen on väittelyä ja tunteisiin vetoamista manipuloiden.
Miksi jankkaatte, ettekä vain ilmianna noiden turhaa riidanhaastoa? Itse ilmiannan suorat provot heti ja pyydän niille bannia samalla. Jankuttaminen antaa vain huomiota noille urpoille ja tekee ketjun lukijoille vtusti turhia lisäsivuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Ei ikinä ketään lihatiskiltä enkä itse menisi.
Se on ihan sun oma päätös. Kivan näköisiä ja oloisia tyyppejä siellä on kun vilkaisin.
Sun vuosi tuli ja meni. Ihanaa juhannuspäivää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota, onhan tää sarkasmia, onhan. Sivu
Ei. Tajusin, että on turha jumittaa vuosikausia kaipaamassa, kun voisi tutustua uusiin ihmisiin! Elämä on lyhyt.
Onneksi olet ystäväni.