Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (39237)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, et pyörtäisin puheeni, jos kaivatulleni aikarajoja alkaisin asetella. Näillä mennään, varmaan vielä seuraavat 25 vuotta. 😊
MIten sä et osaa kunnioittaa toisten parisuhdetta ja rakkautta. Tiedätkö kun jotkut näkee sun läpi, aina nähnyt.
Sairas on tuommoinen ihminen päästään, joka toisen puolisossa roikkuu. Ovat poikkeuksetta sysirumia, joita kukaan muu kuin varattu ei huoli. Maailmahan on täynnä miehiä. Haava on päässä tuommoisella. Narsistista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi juhannuksen oon joko sun kanssa tai sit jonkun uuden jos sua ei kiinnosta. Yksin en ainakaan oo.
Tai sun nykyisen vaimon.
Mikset mene puhumaan sen oletetun vaimon kanssa kun mainitset sen niin usein täällä? Saisit asian selväksi ja voisit lopettaa säälittävän ja jopa lapsenomaisen ulinan vuodesta toiseen! Aivan - ethän sä uskalla 🤦
Vierailija kirjoitti:
Edit: #907 by OgE. Sorry.
Katoin nopsaan vimpan luvun.
#910 samoin + tämä.
Ensi vuoden
juhannuksen suunnitelmia
teen vasta toukokuussa '27.
Olenko yksin vai seurassa.
Karmapuheet muualta. x
Tämä minulta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko arvata ajatuksesi? Kaipaat kyllä ja mietit, että olisi onnellista viettää juhannusta yhdessä. Samaan aikaan näet ympärilläsi kaiken sen, mikä sinulle on kallista. Olet osa sitä ja siksi pysyt kaipuussa tästä tuonpuoleiseen.
Mitä kuvittelet. Minulla on vaimo ja lapsia.
Kätevästi löysit juhannusaaton iltana itsesi vauvalta? Häpeä tollo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärpästen parittelua pääsin tänään seuraamaan aitiopaikalta.
Tämä ei minulta.
En katsele seksiä 🖐
En mäkään. Mutta tuolini viereisen kasvin lehdellä hommailivat. Katoin vaan että mitä hittoa.
Vierailija kirjoitti:
Ensi juhannuksen oon joko sun kanssa tai sit jonkun uuden jos sua ei kiinnosta. Yksin en ainakaan oo.
Mä toivon, et kaivatulla olis joku tärkeä, ettei hänen tarvis olla yksin. Ei nyt eikä ensi vuonna. Ja joo, kaipaan sun luo enemmän kuin mitään. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Odotat liikaa. Jos siis oot sinä. En eroa perheestäni. Olet joskus hauskanpitoon ok. Vähän pienempikin voisit olla kooltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet nopea(älyinen) keskustelija, ja se on niin (en osaa valita sanaa).
Niin, aina en pysy itsekään mukana ja joudun jälkikäteen kysymään, kuka kirjoitti mun vuorosanat.
Tuleeko ikinä, että mitä vttua just sanoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko arvata ajatuksesi? Kaipaat kyllä ja mietit, että olisi onnellista viettää juhannusta yhdessä. Samaan aikaan näet ympärilläsi kaiken sen, mikä sinulle on kallista. Olet osa sitä ja siksi pysyt kaipuussa tästä tuonpuoleiseen.
Ei sinulla ole. Olet kanttura jonka ukko lähti nuoremman kanssa. Lopeta trollaus 🤮
Tämä tuli tänään vastaan, oli pakko kuunnella ja nyt jaan vielä muiden kommenttieni perään tämän teille kuunneltavaksi.
Illanjatkoa. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotat liikaa. Jos siis oot sinä. En eroa perheestäni. Olet joskus hauskanpitoon ok. Vähän pienempikin voisit olla kooltasi.
Jatkat katkeruuksissasi. Voiko ukko talon ja omaisuuden 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on puhelin kuten kaikilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puran vain ajatuksiani. Kun olet liian vaatelias. Halusin vain jatkaa kevyttä seurustelua joskus. Mulla on tärkeimmät asiat ympärillä juhannuksena, matkoilla jne. Sinä olet se, jonka täytyy joustaa, kun on jouston paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin vaimo joka kirjoittaa miehensä puolesta. (En tuomitse.)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi väittelen täällä. Ehkä sen lisäksi, että ilmaisen kaipaukseni ex-poikaystäväni isoa mulkkua Antia kohtaan, täällä on muitakin miehiä, jotka ovat hänen kaltaisiaan. Viime aikoina olen tehnyt musiikkia, ja kerran, kun opiskelin erään laulajan sävellyksiä ja sanoituksia, ajatus siitä, että hän on samanpituinen kuin sinä (188 cm), samanikäinen ja hänellä on samanlaiset pitkät hiukset, sai minut haluamaan itkeä.
Make Love not war
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sun nykyisen vaimon.
Mikset mene puhumaan sen oletetun vaimon kanssa kun mainitset sen niin usein täällä? Saisit asian selväksi ja voisit lopettaa säälittävän ja jopa lapsenomaisen ulinan vuodesta toiseen! Aivan - ethän sä uskalla 🤦
Juurihan se tuossa vaimosta ja lapsista itse puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän valheita sulle on kerrottu, vaimo?
Rakastan sua. Toivon ja rukoilen, että annat tilaisuuden tälle meidän jutulle. En usko että tämä tarina oli tässä.