Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (39237)

Vierailija
38921/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa kylmää juhannussimaa :)

*onpa

Suomen kielessä ei ole sanaa 'om'.

Vierailija
38922/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin nuoruuden rakkauttani komeimmaksi mieheksi mutta sitten sinä tulit ja veit pokaalin. 

Luulin nuoruudessa olevani rakastunut. Sitten tuli hän, ja koen mitä on aidoimmillaan olla rakastunut. 

Mä tapasin ensirakkauteni 31-vuotiaana. Sitä ennen olin lapsesta asti ollut ihastunut parhaaseen kaveriini, mutta kukaan ei kolahtanut oikeasti. Eikä ole oikein kolahtanut tuon jälkeenkään, vaikka täälläkin välillä haikailen henkilöitä. Eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38923/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tim meni liian aikaisin lopullisesti pois. 😢

Jonkun iskäkö kyseessä?

Vierailija
38924/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko arvata ajatuksesi? Kaipaat kyllä ja mietit, että olisi onnellista viettää juhannusta yhdessä. Samaan aikaan näet ympärilläsi kaiken sen, mikä sinulle on kallista. Olet osa sitä ja siksi pysyt kaipuussa tästä tuonpuoleiseen.

Vierailija
38925/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin nuoruuden rakkauttani komeimmaksi mieheksi mutta sitten sinä tulit ja veit pokaalin. 

Luulin nuoruudessa olevani rakastunut. Sitten tuli hän, ja koen mitä on aidoimmillaan olla rakastunut. 

Minä olin oikeastikin rakastunut nuoruuden ihastukseeni. Hän oli erilainen mies. Mutta kyllä näistä aina toipuu.

Hän siis ei tykännyt minusta lopulta kuitenkaan, hän halusi laihemman naisen. En voinut ruumiinrakenteelleni mitään. Uskon että hän ei myöskään ymmärtänyt minua ihmisenä. Muutenhan tilanne olisi varmasti ollut erilaisempi. Hoikistuin vielä sitten myöhemmin. En siis kuitenkaan ollut lihava. Niin ja minulla on kyllä pienet rinnat, sekin saattoi vaikuttaa. 

Mikään näistä ei multa! 

Vierailija
38926/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää täällä näköjään tykkää susta. Sun nimi mainittu eilen ja virnistys päälle. wtf

Vierailija
38927/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tim S:n isä? Pahoittelen että utelen mutta halusin nyt varmistaa.

Vierailija
38928/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloista juhannusta savusaunaan ja paljuun. 😘

Kiitos.Tule nyt sinäkin kanssani tynnyriin, kun kuitenkin haluat.

Vierailija
38929/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se fiilis kun ketjuun on tullut muutamassa tunnissa 23 sivua luettavaa... 😒 

..joka sitten paljastuu 95 prosenttisesti mullaksi. 

Iloa juhannukseen niille, jotka sitä tarvitsevat! 🌸

Ei multa!

Vierailija
38930/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi juhannuksen oon joko sun kanssa tai sit jonkun uuden jos sua ei kiinnosta. Yksin en ainakaan oo. 

Kiva, mutta yleensä noin ei tuu hyvää. Ei sitä voi päättää etukäteen koska sopiva tulee vastaan, paitsi jos lähes kuka tahansa käy. 

Vierailija
38931/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta en voi edistää itseäni sillä asiat joita tarvitsen ovat lukkojen takana tarkoin vartioituina. Ilman niitä en ole mitään. Menetin myöskin jo intohimoni kaikkeen oikeastaan joten enpä nyt sitten tiedä taas yhtään mitään. 

Kyllä sinä keinot keksit, olet

viisas nainen. Älä luovuta. E

Vierailija
38932/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi väittelen täällä. Ehkä sen lisäksi, että ilmaisen kaipaukseni ex-poikaystäväni isoa mulkkua Antia kohtaan, täällä on muitakin miehiä, jotka ovat hänen kaltaisiaan. Viime aikoina olen tehnyt musiikkia, ja kerran, kun opiskelin erään laulajan sävellyksiä ja sanoituksia, ajatus siitä, että hän on samanpituinen kuin sinä (188 cm), samanikäinen ja hänellä on samanlaiset pitkät hiukset, sai minut haluamaan itkeä.

Ehkä halua vain jatkaa riitelyä, joko entisen Antin kanssa tai jonkun hänen kaltaisensa miehen kanssa. Sisäinen viha kaipaa purkautumiskanavaa.

Vierailija
38933/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tim meni liian aikaisin lopullisesti pois. 😢

Palstalta vai kuoli? Palstaan voi kyllästyä. Siinä tapauksessa laita irl-viesti hälle.

Vierailija
38934/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpästen parittelua pääsin tänään seuraamaan aitiopaikalta. 

Vierailija
38935/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet nopea(älyinen) keskustelija, ja se on niin (en osaa valita sanaa).

Niin, aina en pysy itsekään mukana ja joudun jälkikäteen kysymään, kuka kirjoitti mun vuorosanat.

Vierailija
38936/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta en voi edistää itseäni sillä asiat joita tarvitsen ovat lukkojen takana tarkoin vartioituina. Ilman niitä en ole mitään. Menetin myöskin jo intohimoni kaikkeen oikeastaan joten enpä nyt sitten tiedä taas yhtään mitään. 

Kyllä sinä keinot keksit, olet

viisas nainen. Älä luovuta. E

Heti keksin keinoja jos saisin tietoa ja asioita. Niitä odotan. Kiitos tuestasi E ja hyvää sekä rauhallista juhannusta sinullekin.

Vierailija
38937/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin oikeastikin rakastunut nuoruuden ihastukseeni. Hän oli erilainen mies. Mutta kyllä näistä aina toipuu.

Hän siis ei tykännyt minusta lopulta kuitenkaan, hän halusi laihemman naisen. En voinut ruumiinrakenteelleni mitään. Uskon että hän ei myöskään ymmärtänyt minua ihmisenä. Muutenhan tilanne olisi varmasti ollut erilaisempi. Hoikistuin vielä sitten myöhemmin. En siis kuitenkaan ollut lihava. Niin ja minulla on kyllä pienet rinnat, sekin saattoi vaikuttaa. 

Mikään näistä ei multa! 

Eikä edelleen 

Eelandiastakaan. x

Vierailija
38938/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuisitte minusta nimellä vauvalla. Lukisin niitä sitten ja tunnistelisin tuttujakin hahmoja.

No mikä se sun nimi on? Voin mä kirjoittaa vaikka 100 viestiä

Vierailija
38939/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärpästen parittelua pääsin tänään seuraamaan aitiopaikalta. 

Tämä ei minulta.

En katsele seksiä 🖐

Vierailija
38940/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin mun olisi kuulemma pitänyt olla vielä blondi, laihtumisen lisäksi. 

Oot varmaan tapaillu mun eksää. Olin 169 cm ja 49 kg ja edelleen perseessä ja reisissä oli kuulemma ylimääräistä. Ja tosiaan vinkui vinkumastaan päästyäänkin, että olisin blondannu tukan. Ihan siis syystä eksä