Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39237)
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Se kesä oli yhtä perhosten lentoa - jännittävää, odotuksen ja innostuksen värittämää tunnetta. Ajattelin, etten koskaan halua luopua sinusta. Vieläkin täytät ajatukseni suudelmilla ja lämmöllä. Kaikella mitä sain kokea kanssasi.
Siellä sä vaan sinkoilet ympäriinsä 😄
Halusin uppoutua sinuun kaikessa. Antaa virran viedä ja heittäytyä matkaan.
Haluaisin, et rentoutuisit mun seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin myös, mutta se jännite tuntuu niin suurelta tässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin myös, mutta se jännite tuntuu niin suurelta tässä vaiheessa.
No ehkä joskus sitten 😊
Oliko se kemiaa vai kaaosta? Sitä kyselen itseltäni. Ehkä kasvan vielä ymmärtämään.
Toivon että kaivattu saa muualta sen mitä en nyt pysty antamaan
Onneksi sinä et ole ehdoton ihminen. Molemmille sallitaan hairahduksensa.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että kaivattu saa muualta sen mitä en nyt pysty antamaan
Saan 😊
Tosin mä kestäisin avoimenkin suhteen ilman ongelmia, juoksematta vieraiden naisten perässä.
Ei elämä oo niin vakavaa, et toiselta pitää kieltää kaikki ilot.
Toki jos on jotain sovittu niin se pidetään
Vierailija kirjoitti:
Siinä mitataan vaan tunteiden laatu. Jos kaivatun kanssa ollaan molemmat kaivattu vuosia toisiamme mutta esteiden takia emme ole voineet olla yhdessä. Kun esteet poistuu eikä kaivattu siltikään käytä mahdollisuutta vaan menee paneen muita, ei voi olla kovin syvästä rakkaudesta kyse ja silloin ei ole edes ansainnut mua enää tuollaisen jälkeen. Kait tyhmäkin tajuaa tuon ettei kukaan halua olla kakkosvaihtoehto. Mut joo todella toivon että kaipaamaltani ei ole tuo aivoton viesti. Pidän häntä fiksuna.
Ei ollu sun kaivatulta vaan ihan sivusta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä mitataan vaan tunteiden laatu. Jos kaivatun kanssa ollaan molemmat kaivattu vuosia toisiamme mutta esteiden takia emme ole voineet olla yhdessä. Kun esteet poistuu eikä kaivattu siltikään käytä mahdollisuutta vaan menee paneen muita, ei voi olla kovin syvästä rakkaudesta kyse ja silloin ei ole edes ansainnut mua enää tuollaisen jälkeen. Kait tyhmäkin tajuaa tuon ettei kukaan halua olla kakkosvaihtoehto. Mut joo todella toivon että kaipaamaltani ei ole tuo aivoton viesti. Pidän häntä fiksuna.
Ai tuo eilisiltainen viesti? Sinäkö sen kirjoitit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhaisten valtakunta 🤦
Bäänsi kaivetu lämpimän tila
T miehelä
Huomenta. Heti aamusta olet mielessä.