Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (13162)
Vierailija kirjoitti:
terveiset vappumarssilta, toivottavasti et oo persu
Oon norsu. Normaali suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva mennä kaivatun ovelle ja näyttää mistä kana pissii. Loppuis tää pelleily. -rakastunut tollo
Voithan ottaa yhteyttä!
Ei se uskalla. Ei kai se muuten täällä selittäisi.
Totta kai uskallan, en oo arkalasta kotoisin toisin kuin te kaikki. Uskallan laittaa viestiä vaikka kirurgille. Heh.
Itse tein aikanaan yhdelle ihmiselle niin paljon tikusta asiaa, että jälkeenpäin vähän nolottaakin.
Vierailija kirjoitti:
terveiset vappumarssilta, toivottavasti et oo persu
Junttiko siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös niitä jotka tekevät kaiken itse. Näin varmistavat kaiken menevän niinkuin itse haluavat, koska kukaan muu ei heidän mielestään osaa tehsä oikein.
Sanovat itseään liian kiltiksi, marttyyreina uhriutuen, tiuskien muille.
Tämä on vain sinun kokemuksesi asiasta.
Kyllä varmaan kaikki ovat kohdanneet tuollaisia ihmisiä eli on kaikkien kokemus. Eri
En yleistä tätä kaikkiin enkä totea omaksi kokemuksekseni. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva mennä kaivatun ovelle ja näyttää mistä kana pissii. Loppuis tää pelleily. -rakastunut tollo
Ok 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiminnan pitää lähteä täältä -> 🤍
Itsestään selvyys. Mutta tarvitaan mukaan myös nämä->🧠
Näiden lisäksi tarvitaan myös näitä->😘😍🔥🤔🤪😬😮💨🤯🥳🤓🤗🥰
Mikään kun ei ole mustavalkoista.
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä mielummin sun oman pissavehkeen.
Vierailija kirjoitti:
Itse tein aikanaan yhdelle ihmiselle niin paljon tikusta asiaa, että jälkeenpäin vähän nolottaakin.
Minulle yks mies teki tuota. Minusta se oli söpöä. Tykkäsin hänestä kovasti. Vieläkin muistelen niitä hetkiä joskus.
Sivusta naiselta
Vaikka sitä yksin viihtyykin niin kyllä tämä jatkuva yksin oleminen ja asioiden kokeminen syö naista. Samaa yksin olemista oli kotona taikka reissussa. Mitään järkeä tällaisessa.
Vierailija kirjoitti:
Huh, tämä ei ole ainakaan mulle. En ole kanoihin päin kallellaan saati eläimiin sekaantuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä mielummin sun oman pissavehkeen.
Siinä ei ole moittimista.
Kanat eivät pissi, kuten eivät muutkaan linnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, tämä ei ole ainakaan mulle. En ole kanoihin päin kallellaan saati eläimiin sekaantuja.
Mä oon. Erityisesti oon sekaantunut yhteen tipuun. (For legal riisons dis is ö zouk)
Vierailija kirjoitti:
Jos minä päätän niin joka ikinen kana pissii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä päätän niin joka ikinen kana pissii.
Olet vissiin hyvä tekemään mahdottomasta mahdollista. Miten se käy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon. Erityisesti oon sekaantunut yhteen tipuun. (For legal riisons dis is ö zouk)
Jokaisessa vitsissä piilee pieni pala totuutta. Turha selittää.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö kanssani vapputorille?
Senaatintorille?
Mitä romanttinen rakkaus sinulle tarkoittaa? Millaisia odotuksia tai toiveita?
Ei se uskalla. Ei kai se muuten täällä selittäisi.