Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (13134)

Vierailija
3561/13134 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka lähtee tänäkesänä nakukympille?

Joo, joku varmaan lähtee mutta miksiköhän?               -älkää vastatko!

Vierailija
3562/13134 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä romanttinen rakkaus sinulle tarkoittaa? Millaisia odotuksia tai toiveita?

Toisesta ollaan kiinnostuneita henkisellä, fyysisellä ja seksuaalisella tasolla. Löytyy syvempi yhteisymmärrys ja intiimiys. Toiseen valitsee luottaa. 

Ei siihen mielestäni liity sen kummemmin odotuksia eikä toiveita, eikä sen tarvitse edetä mihinkään. Riisutuimmillaanhan tuo ei vaadi kuin jaetun tunnekokemuksen. 
Ja mä itse en edes halua tuota, joten vastasin yleisellä tasolla.

Mua alkoi mietityttämään tää. Eikö rakkaus voi koskaan olla yksipuolista, jos vaatii jaetun tunnekokemuksen? Onko yksipuolinen rakkaus aina ihastumista? 

Ihana kuvaus kuitenkin. /Sivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3563/13134 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elin kohti haavetta niin pitkään, että tähän tilaan ei ihan heti totu. Kaipuun kääntöpiirillä ei ole lunta tai kylmää. Siellä on lämmintä ja vihreä hiljalleen tekee paluuta.

Sijaitseeko siinä kaipuun kääntöpiirillä paratiisi?

Vierailija
3564/13134 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi matala ääni olla niin seksikäs!!!

En ole koskaan ennen edes ajatellut asiaa tai pitänyt sitä minään juttuna, en ole tajunnut niitä joille se on juttu. Itselle ollut aivan sama joku ääni. Mut vissiin se riippuu sit et kuka on kyseessä. 

Musta matala ääni on ihan älyttömän seksikäs. 

Vierailija
3565/13134 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ihanille naisille hauskaa vappua💚 Ja älkää juoko liikaa siideriä😁

Huh, tämäkään ei mulle. Enkä ole ihana, kun en juo siideriä.

Joo, en itse edes tunne ketään joka joisi siideriä. Yleensä juodaan viinejä tai hyviä oluita. Tainnut tuo aloittajakirjoittaja jäädä jonnekin 90-luvun teinivuosiin. 

Vierailija
3566/13134 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin voinut lähteä napakympille.

Maalarinteipillä muna kiinni ettei mene liika hävyttömäksi.

Voittaja syöksyy aina muna pystyssä finaaliin.

Vierailija
3567/13134 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisesta ollaan kiinnostuneita henkisellä, fyysisellä ja seksuaalisella tasolla. Löytyy syvempi yhteisymmärrys ja intiimiys. Toiseen valitsee luottaa. 

Ei siihen mielestäni liity sen kummemmin odotuksia eikä toiveita, eikä sen tarvitse edetä mihinkään. Riisutuimmillaanhan tuo ei vaadi kuin jaetun tunnekokemuksen. 
Ja mä itse en edes halua tuota, joten vastasin yleisellä tasolla.

Mua alkoi mietityttämään tää. Eikö rakkaus voi koskaan olla yksipuolista, jos vaatii jaetun tunnekokemuksen? Onko yksipuolinen rakkaus aina ihastumista? 

Ihana kuvaus kuitenkin. /Sivu

Henkkoht mielipiteenä romanttinen rakkaus on aina jaettua ja vaatii jonkinlaisen täyttymyksen siitä toisesta. Toki platonisesti voi rakastaa, esim lapsia ja lemmikkejä, yksipuolisestikin, mutta mielestäni tuo romanttisuuden aspekti vaatii vastakaikua.

Mutta vain minun mielipiteeni tämä, ei tarvitse kenenkään alkaa jankuttaa omaansa tähän alle. 
vastaaja-Ap

Vierailija
3568/13134 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilian ryppyreijjälle vappukielari! 😛

Vierailija
3569/13134 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep.

Vierailija
3570/13134 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en itse edes tunne ketään joka joisi siideriä. Yleensä juodaan viinejä tai hyviä oluita. Tainnut tuo aloittajakirjoittaja jäädä jonnekin 90-luvun teinivuosiin. 

Olut? Haiseekin ihan kauhealle. Raikas kylmä vesi on hyvää.

Vierailija
3571/13134 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin voinut lähteä napakympille.

Maalarinteipillä muna kiinni ettei mene liika hävyttömäksi.

Mulla ei ole munia kuin kennossa keittiössä.

Vierailija
3572/13134 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva ottaa ja lähteä. Varmasti vaihtaisinkin maisemaa, jos se olisi mahdollista. Ei tarvitsisi nähdä sinua kuin joskus sattumalta. Nyt ollaan ikuisesti samassa kaupungissa.

Mikähän tekee hänestä (kaivatusta?)niin vastenmielisen, että satunnainen näkeminenkin olisi liikaa? 

Sivusta

Vierailija
3573/13134 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elin kohti haavetta niin pitkään, että tähän tilaan ei ihan heti totu. Kaipuun kääntöpiirillä ei ole lunta tai kylmää. Siellä on lämmintä ja vihreä hiljalleen tekee paluuta.

Sijaitseeko siinä kaipuun kääntöpiirillä paratiisi?

Käymistila

Vierailija
3574/13134 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva ottaa ja lähteä. Varmasti vaihtaisinkin maisemaa, jos se olisi mahdollista. Ei tarvitsisi nähdä sinua kuin joskus sattumalta. Nyt ollaan ikuisesti samassa kaupungissa.

Mikähän tekee hänestä (kaivatusta?)niin vastenmielisen, että satunnainen näkeminenkin olisi liikaa? 

Sivusta

Miksi aina ymmärrätte kaiken nurin kurin? Ei tarkoita, että toinen olisi vastenmielinen, jos välillä tuntuu, että ei halua nähdä. Ei ole kiva nähdä ihmistä, josta haaveili, mutta asiasta ei mitään koskaan tullut.

Vierailija
3575/13134 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatii olemista yhdessä. 

Toisen huomioimista vastavuoroisesti.

Se että ymmärtää että me ollaan yhdessä kaikkia muita vastaan. Pidämme toisemme puolia.

se että on kiinnostunut toisen ajatuksista ja haaveista ja elämästä.

Se että kykenee olemaan ylpeä puolisostaan.

Pieniä hyvänäpitämisiä pitkin päivää. Halu tehdä toiselle hyvää.

Vierailija
3576/13134 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vit..n ikuiset elvistelijät.

Vierailija
3577/13134 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Miksi aina ymmärrätte kaiken nurin kurin? Ei tarkoita, että toinen olisi vastenmielinen, jos välillä tuntuu, että ei halua nähdä. Ei ole kiva nähdä ihmistä, josta haaveili, mutta asiasta ei mitään koskaan tullut.

Mä ainakin haluaisin nähdä kaivattuani joka tapauksessa, vaikka hänellä tunteet olisivatkin viilenneet. Mulla kuitenkin tulee olemaan häntä kohteen aina lämpimät tunteet.

Vierailija
3578/13134 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

No mikä siinä nyt sitten on? 

Vierailija
3579/13134 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Mikähän tuo ikuisesti samassa kaupungissa kela oikein on? Suomalainen muuttaa elämänsä aikana keskimäärin 13 kertaa. Itsellä jo suurin osa (n. 70 %) noista muutoista tehtynä.

Vierailija
3580/13134 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Welcome welcome

Lopeta jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme