Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (3487)
Vierailija kirjoitti:
Toiminnan pitää lähteä täältä -> 🤍
Itsestään selvyys. Mutta tarvitaan mukaan myös nämä->🧠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös niitä jotka tekevät kaiken itse. Näin varmistavat kaiken menevän niinkuin itse haluavat, koska kukaan muu ei heidän mielestään osaa tehsä oikein.
Sanovat itseään liian kiltiksi, marttyyreina uhriutuen, tiuskien muille.
Tämä on vain sinun kokemuksesi asiasta.
Kyllä varmaan kaikki ovat kohdanneet tuollaisia ihmisiä eli on kaikkien kokemus. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä teistä, mutta en kaipaile ketään ketä en ole viimeisen parin vuoden sisään nähnyt. Tarvitsee olla muutakin kuin vain mielikuvat ja haaveet. Katseltavaa ja mielellään käsin kosketeltavaa läheisyyttä.
Me ei olla nähty kahteen vuoteen. Mulle sopii just haaveilu parhaiten, en haluaisikaan siirtää mitään käsille asti.
Mä taas kuljen elämässä eteenpäin. En jää mitään parin monen vuoden takaisia haaveilemaan saati jossittelemaan.
Käsitit viestini täysin väärin. En halua yhtään kenestäkään mitään muuta kuin fantasiamatskua, se oli se pointti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun arvostaa itseään niin saa koko Suomen päällensä. Näin älykäs on tämä maailma.
Minkäs teet viallisella planeetalla.
No voi jeesus. Muuta Marsiin
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö kanssani vapputorille?
En. Käyn tapahtumissa mieluiten yksin, niin saan häiritsemättä keskittyä niihin.
Vierailija kirjoitti:
Kävin jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä teistä, mutta en kaipaile ketään ketä en ole viimeisen parin vuoden sisään nähnyt. Tarvitsee olla muutakin kuin vain mielikuvat ja haaveet. Katseltavaa ja mielellään käsin kosketeltavaa läheisyyttä.
Me ei olla nähty kahteen vuoteen. Mulle sopii just haaveilu parhaiten, en haluaisikaan siirtää mitään käsille asti.
Mä taas kuljen elämässä eteenpäin. En jää mitään parin monen vuoden takaisia haaveilemaan saati jossittelemaan.
Käsitit viestini täysin väärin. En halua yhtään kenestäkään mitään muuta kuin fantasiamatskua, se oli se pointti.
Halua mitä haluat mitä se muille kuuluu.