Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35077)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hyvin ajattelet meidän tuntevan toisemme? Aikaa on ollut yli vuosi, tapaamisia vain harvakseltaan. Meidän on helppo puhua toisillemme, mutta eihän siinä ajassa paljon ehdi. Silti tuntuu kuin olisimme läheisiä.
Kaivattu tuntee mut tietyiltä osin paremmin kuin osa mun ystävistä..
Juu esim vaginasi.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin sut vaan sanomaan et me ei erota. Me ollaan iäti. Kuten sovittiin. On kyllä heikko hetki nyt. Joten onneks et sitä ole sanomassa
Mitä on tapahtunut? Ei me erota, jos se minusta on kiinni. Miksi sulla on tänään heikko hetki? Mitä eilen yöllä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas maanpinnalle palautus gallup.
Kaivatun eka ja syntymävuosi?
Jos ei omaa niin palstalta pois.🤣
Mene hoitoon idiootti äläkä puutu muiden asioihin. Olet nolo hahmo.
On täällä nolompia kaiken nuolijoitakin.
sivu
Noloja molemmat hahmot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisimpa säilyttänyt Wa. Viestit 😔
Sovittiin että mitään ei säilytetä
Ei sopimuksia
Vierailija kirjoitti:
En osaa lähestyä sua kun en ole ikinä joutunut sitä tekemään kylmiltään. Aina on toinen murtanut jään jollain tavalla ensin.
Yritinhän minäkin. Kun mulla meni pyrstölleen, sulla ei ole mitään hävittävää. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes osaisi vietellä häntä. En edes tiedä, millaista lähestymistä hän toivoo. Osaisin mä jotain kokata tai järjestää treffi-iltaa, jos tykkäis niistä. Voisin myös hieroa, laittaa soimaan jotain kivaa musaa, katsella silmiin ja puhua kauniisti, kiehnätä häntä vasten ja puhua tuhmia tai saatella suoraan makkariin, jos tykkäisi suoremmasta toiminnasta. Ja nuolisin. 😘
Siinähän on jo suunnitelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tuntenut enää sähköä meidän välillä 🤔
Aika aikaansa kutakin. Sivusta.
Yeap, meni piuhat sekasin, en tiedä miten korjata tämä vika, et sais sähköt takasi. T SähKöMIES.
Ensimmäisenä pitää laittaa urosliitin naarasliittimeen, jos senkään jälkeen ei sähköä löydy on isompi vika kyseessä.
Vika paikallistettu ja löytyy vintiltä.
Mun viettely-yritys meni niin pieleen, että voisin päästä sillä johonkin ennätystenkirjaan tai julmaan komediaan.
Kaivattu, sun vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin sut vaan sanomaan et me ei erota. Me ollaan iäti. Kuten sovittiin. On kyllä heikko hetki nyt. Joten onneks et sitä ole sanomassa
Mitä on tapahtunut? Ei me erota, jos se minusta on kiinni. Miksi sulla on tänään heikko hetki? Mitä eilen yöllä tapahtui?
Yöllä ei ole tapahtunut mitään. Joten varmaan sulla ohi nyt. Mut pidä tuo asenne. Koska aika kultaa paljon asioita. Ja jos toista rakastaa, pysyy, hyväksyy toisen sellaisena kuin on.
Ois aika vihdoin katsoa silmästä silmään lähietäisyydeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisimpa säilyttänyt Wa. Viestit 😔
Sovittiin että mitään ei säilytetä
Sovittaispa mekin näin. Niin vois laittaa muunlaistakin materiaalia. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä ei ole tapahtunut mitään. Joten varmaan sulla ohi nyt. Mut pidä tuo asenne. Koska aika kultaa paljon asioita. Ja jos toista rakastaa, pysyy, hyväksyy toisen sellaisena kuin on.
Väkivaltaa (henkistä tai fyysistä) ei pidä sietää keneltäkään. Silloin pitää lähteä, vaikka rakastaisikin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hyvin ajattelet meidän tuntevan toisemme? Aikaa on ollut yli vuosi, tapaamisia vain harvakseltaan. Meidän on helppo puhua toisillemme, mutta eihän siinä ajassa paljon ehdi. Silti tuntuu kuin olisimme läheisiä.
Kaivattu tuntee mut tietyiltä osin paremmin kuin osa mun ystävistä..
Juu esim vaginasi.
Oispa tutustunut siihen, niin oltais jo yhdessä eikä notkuttaisi täällä. Ja rakasteltais, kunnes molemmat ois tyydyttyneet vuosien odotuksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen kirjaa Ei enää eddy, paljon rentouttavampaa kuunnella äänikirjoja kuin pyöriä näillä sivustoilla
Mä taas katselen dokkareita samalla. Ei kai täällä kukaan 100% tosissaan paikalla ole muutenkaan? Vai hakkaatteko muka päivityskuvaketta sormet kipeinä ja nenä kiinni puhelimessa? Syynäätte joka viestin tikun kanssa siinä toivossa et se olis teille? 😅
Oli muutenkin tarkoitus mennä kavereitten kans puistoon tänään mut tulin kipeäksi, joten se on netflix&kaipausketju mulle. 🙃 kaivattukin ois siellä, mut ei auta ei.
Vierailija kirjoitti:
Ois aika vihdoin katsoa silmästä silmään lähietäisyydeltä.
Kyllä, haluaisin katsoa ja pitkään, kun viimeksi jäi kesken. Silloin tunsin outoa vetovoimaa, ja kaikki muu katosi hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Taas maanpinnalle palautus gallup.
Kaivatun eka ja syntymävuosi?
Jos ei omaa niin palstalta pois.🤣
Epi säännöt. En tiedä hänen syntymäaikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten vietät kesäksi? Entä kaivattusi?
Lomaillen.
On täällä nolompia kaiken nuolijoitakin.
sivu