Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viettelispä kaivattu. 🥺😍
Mä mitään viettele. Otan mitä haluan,
Muista kuitenkin arvostaa itseäsi ettei käy kalpaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tuntenut enää sähköä meidän välillä 🤔
Aika aikaansa kutakin. Sivusta.
Yeap, meni piuhat sekasin, en tiedä miten korjata tämä vika, et sais sähköt takasi. T SähKöMIES.
Ensimmäisenä pitää laittaa urosliitin naarasliittimeen, jos senkään jälkeen ei sähköä löydy on isompi vika kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Oon sillä hulluuden asteella että heilun internetin kaipauspalstoilla toivomassa että joku anonyymiviesti olisi mulle ja jollain taikavoimalla vielä ymmärrän että se on juuri sinulta.
Pelasta minut tästä pulasta ja laita ihan oikea viesti.
Ei ole sinunkaan numeroa enää. Ota yhteyttä itse jos sinulla on asiaa jatkossa.
Mä en edes osaisi vietellä häntä. En edes tiedä, millaista lähestymistä hän toivoo. Osaisin mä jotain kokata tai järjestää treffi-iltaa, jos tykkäis niistä. Voisin myös hieroa, laittaa soimaan jotain kivaa musaa, katsella silmiin ja puhua kauniisti, kiehnätä häntä vasten ja puhua tuhmia tai saatella suoraan makkariin, jos tykkäisi suoremmasta toiminnasta. Ja nuolisin. 😘
Vierailija kirjoitti:
Taas maanpinnalle palautus gallup.
Kaivatun eka ja syntymävuosi?
Jos ei omaa niin palstalta pois.🤣
Mene hoitoon idiootti äläkä puutu muiden asioihin. Olet nolo hahmo.
Olisimpa säilyttänyt Wa. Viestit 😔
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes osaisi vietellä häntä. En edes tiedä, millaista lähestymistä hän toivoo. Osaisin mä jotain kokata tai järjestää treffi-iltaa, jos tykkäis niistä. Voisin myös hieroa, laittaa soimaan jotain kivaa musaa, katsella silmiin ja puhua kauniisti, kiehnätä häntä vasten ja puhua tuhmia tai saatella suoraan makkariin, jos tykkäisi suoremmasta toiminnasta. Ja nuolisin. 😘
Varmasti lohkeis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toka nimen eka T, -82.
Onnaa, en tajunnu et oot mua nuorempi. T. SähKöMIES. Ps. Meen liittää urosliitännän naarasliitäntään, saa se Arto rooibos teensä.
Vierailija kirjoitti:
En lähetä enää mitään muita kun asiaviestejä, selvisi että wa-viestejäkin tallennetaan arkistomateriaaliksi esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon idiootti äläkä puutu muiden asioihin. Olet nolo hahmo.
Eikö omia löydy?
Sivusta
I didn`t get message & massage yet.
Vierailija kirjoitti:
Sovittiin että mitään ei säilytetä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähetä enää mitään muita kun asiaviestejä, selvisi että wa-viestejäkin tallennetaan arkistomateriaaliksi esimerkiksi.
Niinkö.
Vastaisitpa mulle jotain ihanaa. Kaipaisitpa mua. Haluaisitpa mua. Sanoisitpa mulle hyvää yötä ja pusuttelisitpa mua hellästi, hellän itsekkäästi
Kaipaisin sut vaan sanomaan et me ei erota. Me ollaan iäti. Kuten sovittiin. On kyllä heikko hetki nyt. Joten onneks et sitä ole sanomassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toka nimen eka T, -82.
Ja heti tuli osuma! Mitäs nyt? En pääse maan pinnalle. Mutta kuka kumma minua kaipaa ja edes tietää toisen nimeni? Kaivattuni muistaa ehkä sen ensimmäisen etunimeni joka on se kutsumanimeni.
Minä en vielä ole saanut ongittua tietooni J-miehen syntymävuotta. Aiheuttaako tämä nyt sen että kaikki J-miehet jää kanssani pilvilinnoihin? Ei tämä maanpinnalle palautus oikein toimi!
En osaa lähestyä sua kun en ole ikinä joutunut sitä tekemään kylmiltään. Aina on toinen murtanut jään jollain tavalla ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viettelispä kaivattu. 🥺😍
Mä mitään viettele. Otan mitä haluan,
Muista kuitenkin arvostaa itseäsi ettei käy kalpaten.
Oot sivusta.
Voitais tehdä sekin. n->m