Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35219)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun kirjoittajat tulevat kyllä itse kertoneeksi, miksi ovat täällä huutelemassa eivätkä onnellisissa parisuhteissa irl. Ihme negailijoita ja asenneongelmaista porukkaa.
Monenlaisia tarinoita on varmaankin taustalla mutta ainakin se on selkee, että kaikki täällä passiivisena odottaa rohkeita aloitteita kaivatuiltaan. Ei ole ihme, ettei jutut etene.
Edelleenkään EIVÄT KAIKKI. Minulle on tehty se aloite jo, mutta torjuin sen, koska olen ketjussa siksi etten itse halua mitään kenenkään kanssa. Vaikka olisin kuinka ihastunut.
Kannattaa kirjoittaa aina vain siitä omasta puolestaan, ei KAIKISTA. Mun ei koskaan elämässäni ole paljon tarvinnut miesten aloitteita odotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun kirjoittajat tulevat kyllä itse kertoneeksi, miksi ovat täällä huutelemassa eivätkä onnellisissa parisuhteissa irl. Ihme negailijoita ja asenneongelmaista porukkaa.
Monenlaisia tarinoita on varmaankin taustalla mutta ainakin se on selkee, että kaikki täällä passiivisena odottaa rohkeita aloitteita kaivatuiltaan. Ei ole ihme, ettei jutut etene.
Ei se aina auta, vaikka olisikin välillä aktiivinen.
Ei tietenkään, mutta silloin olis edes pienet mahdollisuudet löytää joskus joku.
Miksi luulet että KAIKKI haluavat joskus löytää JONKUN? Eri
Juhannuksena voisi ainakin jynssätä mattoja, jos säitä pitelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin, et haluatko edes kuulla mitään kaunista?
Tottakai haluan. Eikö kaikki halua?
Sehän riippuu tasan siitä, kuka sen kauniin sanoo. Sivusta
Riitelijät palanneet krapulpissaan ketjuun, ei jaksa 👋
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse olla ainoa krapulainen riitelijä täällä. Yksi ainoahan täällä taas vain haastaa riitaa ja nuo muut reagoi, joten varmaan sun viestejä nuo provosoivat? Lopeta se juominen ja täällä tyhmien huutelu.
Vierailija kirjoitti:
Voisi jynssätä myos kaivattua. Itse lasken sen varaan vähän. Saunan lämmitän ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään EIVÄT KAIKKI. Minulle on tehty se aloite jo, mutta torjuin sen, koska olen ketjussa siksi etten itse halua mitään kenenkään kanssa. Vaikka olisin kuinka ihastunut.
Kannattaa kirjoittaa aina vain siitä omasta puolestaan, ei KAIKISTA. Mun ei koskaan elämässäni ole paljon tarvinnut miesten aloitteita odotella.
Olet helvetin raskas palsta-asukki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin, et haluatko edes kuulla mitään kaunista?
Tottakai haluan. Eikö kaikki halua?
Ei voi tietää kysymättä, varsinkin, kun ei näe toisen reaktiota.
Haluan. -n. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi jynssätä myos kaivattua. Itse lasken sen varaan vähän. Saunan lämmitän ainakin.
Makkaraa voisi myös grillata.
Kauniin naisen ei koskaan elämässään ole tarvinnut tehdä yhtään aloitetta eikä hän siksi ole sellaiseen tottunut. Aloitteen tekeminen ei käy edes mielessä vaikka olisi kuinka ihastunut. Oletteko tätä tulleet ajatelleeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet helvetin raskas palsta-asukki.
Niin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole väärässä, ensiviikolla vaihdan maisemaa.
Eli tuut lähemmäks? Voitko laittaa viestin? Tavataanko?
Laita viestiä, vaikka yötä myöten.
Eikö sun pitää laittaa eka ja tiiät kyllä miksi
Juu, siis tottakai 🤣
Ja ken uskoo, saa kaiken toivon unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauniin naisen ei koskaan elämässään ole tarvinnut tehdä yhtään aloitetta eikä hän siksi ole sellaiseen tottunut. Aloitteen tekeminen ei käy edes mielessä vaikka olisi kuinka ihastunut. Oletteko tätä tulleet ajatelleeksi.
Ei kai tuollaista edes tarvitse ajatella? Itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse olla ainoa krapulainen riitelijä täällä. Yksi ainoahan täällä taas vain haastaa riitaa ja nuo muut reagoi, joten varmaan sun viestejä nuo provosoivat? Lopeta se juominen ja täällä tyhmien huutelu.
Älä viitsi trollata.
Kirjoitit molemmat itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi trollata.
Kirjoitit molemmat itse.
En käyttäisi tuota typerää käsiemojia ikimaailmassa, huoli pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuollaista edes tarvitse ajatella? Itsestäänselvyys.
On siinä ajateltavaa. Kaunis nainen ei siis välttämättä ole ”nirso” tai ei välitä susta, hän ei vaan osaa ottaa aloitetta omiin käsiinsä.
Vierailija kirjoitti:
En ole kaunis ja olen mies, mutta mulla on tuo sama. En ole oikeastaan koskaan tehnyt aloitteita. Olen korkeintaan asettunut saataville.
Toki niinkin. Mutta oon vielä sängyssä lämpimän peiton alla ja en jaksais lähteä mihinkään nyt. Peiton alla ois tilaa sullekin.