Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (35219)

Vierailija
34361/35219 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisitpa täällä mun luona. Meillä ois kivaa! 😘

Eiks meillä vois olla kivaa mun luona?

Toki niinkin. Mutta oon vielä sängyssä lämpimän peiton alla ja en jaksais lähteä mihinkään nyt. Peiton alla ois tilaa sullekin.

Vierailija
34362/35219 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun kirjoittajat tulevat kyllä itse kertoneeksi, miksi ovat täällä huutelemassa eivätkä onnellisissa parisuhteissa irl. Ihme negailijoita ja asenneongelmaista porukkaa.  

Monenlaisia tarinoita on varmaankin taustalla mutta ainakin se on selkee, että kaikki täällä passiivisena odottaa rohkeita aloitteita kaivatuiltaan. Ei ole ihme, ettei jutut etene.

Edelleenkään EIVÄT KAIKKI. Minulle on tehty se aloite jo, mutta torjuin sen, koska olen ketjussa siksi etten itse halua mitään kenenkään kanssa. Vaikka olisin kuinka ihastunut. 

Kannattaa kirjoittaa aina vain siitä omasta puolestaan, ei KAIKISTA. Mun ei koskaan elämässäni ole paljon tarvinnut miesten aloitteita odotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34363/35219 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun kirjoittajat tulevat kyllä itse kertoneeksi, miksi ovat täällä huutelemassa eivätkä onnellisissa parisuhteissa irl. Ihme negailijoita ja asenneongelmaista porukkaa.  

Monenlaisia tarinoita on varmaankin taustalla mutta ainakin se on selkee, että kaikki täällä passiivisena odottaa rohkeita aloitteita kaivatuiltaan. Ei ole ihme, ettei jutut etene.

Ei se aina auta, vaikka olisikin välillä aktiivinen.

Ei tietenkään, mutta silloin olis edes pienet mahdollisuudet löytää joskus joku.

Miksi luulet että KAIKKI haluavat joskus löytää JONKUN? Eri

Vierailija
34364/35219 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena voisi ainakin jynssätä mattoja, jos säitä pitelee.

Vierailija
34365/35219 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin, et haluatko edes kuulla mitään kaunista?

Tottakai haluan. Eikö kaikki halua?

Sehän riippuu tasan siitä, kuka sen kauniin sanoo. Sivusta

Vierailija
34366/35219 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitelijät palanneet krapulpissaan ketjuun, ei jaksa 👋

Vierailija
34367/35219 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse olla ainoa krapulainen riitelijä täällä. Yksi ainoahan täällä taas vain haastaa riitaa ja nuo muut reagoi, joten varmaan sun viestejä nuo provosoivat? Lopeta se juominen ja täällä tyhmien huutelu.

Vierailija
34368/35219 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi jynssätä myos kaivattua. Itse lasken sen varaan vähän. Saunan lämmitän ainakin.

Vierailija
34369/35219 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään EIVÄT KAIKKI. Minulle on tehty se aloite jo, mutta torjuin sen, koska olen ketjussa siksi etten itse halua mitään kenenkään kanssa. Vaikka olisin kuinka ihastunut. 

Kannattaa kirjoittaa aina vain siitä omasta puolestaan, ei KAIKISTA. Mun ei koskaan elämässäni ole paljon tarvinnut miesten aloitteita odotella.

Olet helvetin raskas palsta-asukki. 

Vierailija
34370/35219 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin, et haluatko edes kuulla mitään kaunista?

Tottakai haluan. Eikö kaikki halua?

Ei voi tietää kysymättä, varsinkin, kun ei näe toisen reaktiota.

Haluan. -n. sivusta

Vierailija
34371/35219 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi jynssätä myos kaivattua. Itse lasken sen varaan vähän. Saunan lämmitän ainakin.

Makkaraa voisi myös grillata.

Vierailija
34372/35219 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin naisen ei koskaan elämässään ole tarvinnut tehdä yhtään aloitetta eikä hän siksi ole sellaiseen tottunut. Aloitteen tekeminen ei käy edes mielessä vaikka olisi kuinka ihastunut. Oletteko tätä tulleet ajatelleeksi.

Vierailija
34373/35219 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet helvetin raskas palsta-asukki. 

Niin sinäkin.

Vierailija
34374/35219 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole väärässä, ensiviikolla vaihdan maisemaa. 

Eli tuut lähemmäks? Voitko laittaa viestin? Tavataanko? 

Laita viestiä, vaikka yötä myöten. 

Eikö sun pitää laittaa eka ja tiiät kyllä miksi 

Juu, siis tottakai 🤣

Ja ken uskoo, saa kaiken toivon unohtaa. 

Vierailija
34375/35219 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniin naisen ei koskaan elämässään ole tarvinnut tehdä yhtään aloitetta eikä hän siksi ole sellaiseen tottunut. Aloitteen tekeminen ei käy edes mielessä vaikka olisi kuinka ihastunut. Oletteko tätä tulleet ajatelleeksi.

Ei kai tuollaista edes tarvitse ajatella? Itsestäänselvyys. 

Vierailija
34376/35219 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse olla ainoa krapulainen riitelijä täällä. Yksi ainoahan täällä taas vain haastaa riitaa ja nuo muut reagoi, joten varmaan sun viestejä nuo provosoivat? Lopeta se juominen ja täällä tyhmien huutelu.

Älä viitsi trollata.

Kirjoitit molemmat itse.

Vierailija
34377/35219 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
34378/35219 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi trollata.

Kirjoitit molemmat itse.

En käyttäisi tuota typerää käsiemojia ikimaailmassa, huoli pois.

Vierailija
34379/35219 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuollaista edes tarvitse ajatella? Itsestäänselvyys. 

On siinä ajateltavaa. Kaunis nainen ei siis välttämättä ole ”nirso” tai ei välitä susta, hän ei vaan osaa ottaa aloitetta omiin käsiinsä.

Vierailija
34380/35219 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kaunis ja olen mies, mutta mulla on tuo sama. En ole oikeastaan koskaan tehnyt aloitteita. Olen korkeintaan asettunut saataville.