Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35219)
Ompa rauhallista ku harhikit poissa 🥰
Tämän ketjun kirjoittajat tulevat kyllä itse kertoneeksi, miksi ovat täällä huutelemassa eivätkä onnellisissa parisuhteissa irl. Ihme negailijoita ja asenneongelmaista porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun kirjoittajat tulevat kyllä itse kertoneeksi, miksi ovat täällä huutelemassa eivätkä onnellisissa parisuhteissa irl. Ihme negailijoita ja asenneongelmaista porukkaa.
Onneksi olkoon, aamun ensimmäiselle negailijalle! 👍
Vierailija kirjoitti:
Monenlaisia tarinoita on varmaankin taustalla mutta ainakin se on selkee, että kaikki täällä passiivisena odottaa rohkeita aloitteita kaivatuiltaan. Ei ole ihme, ettei jutut etene.
Vierailija kirjoitti:
Olet sitten löytänyt kaltaistesi joukkoon 🤣
Leppoisaa sunnuntaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monenlaisia tarinoita on varmaankin taustalla mutta ainakin se on selkee, että kaikki täällä passiivisena odottaa rohkeita aloitteita kaivatuiltaan. Ei ole ihme, ettei jutut etene.
Ei se aina auta, vaikka olisikin välillä aktiivinen.
Oisitpa täällä mun luona. Meillä ois kivaa! 😘
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että ikävä tai vaikeita hetkiä tulee. Etkä pääse sanomaan mulle mitään enää. Ei yhteyttä enää. Se linja just äsken katkaistu. Mut tämä oli tässä pysyvästi. Tunnuit hyvältä. Rakastin sua.
Särkynyt sydän ja ikuinen ikävä. Sen kanssa pitää jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mikä sun pointti ja varsinkin lääke tähän on? Kaikki kun ei ole sosiaalisesti rohkeita ja itsevarmoja tyyppejä. Eikä kaikki edes halua, että jutut etenee. Mitä jos säkin vaan keskittyisit omaan kaipuuseesi? Muista, että saat itse ihan vapaasti tehdä niitä rohkeita aloitteita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se aina auta, vaikka olisikin välillä aktiivinen.
Ei tietenkään, mutta silloin olis edes pienet mahdollisuudet löytää joskus joku.
Olet rakas tosi komea ja seksikäs. Sun lempeä katse ja hellät kädet tekee mut hulluksi. 🧡
Mä mietin, et haluatko edes kuulla mitään kaunista?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai haluan. Eikö kaikki halua?
Vierailija kirjoitti:
Oisitpa täällä mun luona. Meillä ois kivaa! 😘
Eiks meillä vois olla kivaa mun luona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai haluan. Eikö kaikki halua?
Ei voi tietää kysymättä, varsinkin, kun ei näe toisen reaktiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tunteita on vaan toisella niin asetelma on aika vaivaannuttava
Miksi kirjoitat kaipaus langassa?
Kirjoittelee varmaan sille, jota kaipaa? Tiedätkö, kun maailmassa on muitakin vaihtoehtoja kuin vain se, joka itsestä on kiinnostunut. Sinunkin kaivattusi saattaa kirjoittaa täällä, mutta ei se tarkoita, että hän kirjoittaisi just sulle.
Tätäkin! 😊