Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (34234)
En jää kuule nuolemaan haavojani..... Alkoi viimeinen viestini sulle. Et pärjää mun kilpailu vietille. Voitan aina tässä asiassa. Muista että itse aloitit ja haastoit tähän. Typerys. Se oli sillä sinetöity. Sä vaan testailit miten pitkälle voit mennä.
Joo, olen. Fetissinä pimpan nuoleminen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen. Fetissinä pimpan nuoleminen.
Tämä siis vastauksena kysymykseen, olenko mies.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaikki ei tykkää, mutta minulle on aivan ehdoton, että naisen täytyy tykätä olla nuoltavana. Jos ei tykkää, ei ole minua varten, ihan sama vaikka olisi muuten kuinka upea.
Ja minulle se, että mies tykkää siitä. Seksistä saisi aika vähän, jos mies ei nuolisi.
Entäs kun ei osaa arvostaa hyvävartaloista ja komeaa miestä, joka vetää puoleensa kuin magneetti? Menee koko komeus hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaikki ei tykkää, mutta minulle on aivan ehdoton, että naisen täytyy tykätä olla nuoltavana. Jos ei tykkää, ei ole minua varten, ihan sama vaikka olisi muuten kuinka upea.
Ja minulle se, että mies tykkää siitä. Seksistä saisi aika vähän, jos mies ei nuolisi.
Hyvä sinä. Terveisin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukouksen sillalla -viestiin: Ajatteletko, että Jumala palkitsisi siitä, että on pidetty tämä näin? Tämä on henkistä uskottomuutta.
Mitään Jumalaa ei ole. Minun puolestani sopisi hyvin, että olet yhdessä miehesi kanssa, mutta käyt viihtymässä luonani. Näin siis silloin, kun oltaisiin rehellisiä kaikille. Mutta osalla on sadut luomassa moraalia ja niillä mennään.
Tuskin kirjoitit alkuperäistä viestiä ja toisekseen minulla ei ole enää miestä. Kaivattu on naimisissa. Kolmanneksi ei kannata kuvitella, että moraali syntyy muillakaan minkään kirjaimen noudattamisesta.
Opitko mitään tästä? Älä koskaan haasta sikaa sikailemaan.
Vai esitätkö vain uskovaista tai kuljet mukana mutta et itse usko?
Vierailija kirjoitti:
Opitko mitään tästä? Älä koskaan haasta sikaa sikailemaan.
Keneltä kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä on tunnustuksien vuoro, niin minun fantasia on Riikka. Voi pojat, jos päästäisiin samoihin lakanoihin.
Riikalla on mies ja monta lasta, mutta fantasian tasolla, on muuten seksikäs nainen. Luonnollinen ja älyttömän haluttava. En halua kuitenkaan millään tavalla loukata häntä, enkä siksi näytä, että huomaan hänet aina kyllä.
Vierailija kirjoitti:
En enää edes esitä. En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyt silti siellä välillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan OK, muttei oikeasti mitään niin spessua. Ihmeelliset kriteerit, kai ihmiset saa tykätä mistä ne haluaa.
Tässähän on kyse vain hänen haluistaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää.
Sitten olet joku muu.
Sanoo rakastavansa, mutta ei vuosienkaan jälkeen halua osoittaa sitä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole päivääkään ollut palstalta poissa. Koskaan.
Muutaman olen ollut siitä lähtien kun tämän helmiketjun löysin. Olinaaitauksia ja matkoja ja esteitä. Mutta vain muutaman, ehkä kymmenkunta. Niin sinnikäs on kaipaukseni.
Totta kai saa tykätä mistä haluaa, mutta minä en itselleni ota muuta.