Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (34220)
Jos täällä on tunnustuksien vuoro, niin minun fantasia on Riikka. Voi pojat, jos päästäisiin samoihin lakanoihin.
Hehhehee nyt deittipalsta kutsuu 😜😍 veikkaan että juhannukseen mennessä on uus kierroksessa
Vierailija kirjoitti:
Missä E on ?
Sai varmaan postia meiliin.
Pidin tätä aina outona ja joskus törmännyt tähän, en koskaan kuitenkaan tajunnut miten tää toimii, koska sattumalta kello oli aina yli 23, joten ajattelin tän olevan joku lukittu palsta. En tajunnut, että netissä voisi olla aukioloajat. Hyvä vaan etten löytänyt tänne yhtään aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Hehhehee nyt deittipalsta kutsuu 😜😍 veikkaan että juhannukseen mennessä on uus kierroksessa
Kuulostaa niin epäkiinnostavalta ja ontolta.
Ehkä kaikki ei tykkää, mutta minulle on aivan ehdoton, että naisen täytyy tykätä olla nuoltavana. Jos ei tykkää, ei ole minua varten, ihan sama vaikka olisi muuten kuinka upea.
Vierailija kirjoitti:
Maijoista puheenollen, yksi "Maija" on niin kaunis, että nuolisin niin monta orgasmia kuin ikinä hän pystyy saamaan, mutta muuta en edes halua. Näin ajatuksen tasolla, todellisuudessa on liian monta mutkaa matkassa. Saataisiin molemmat siitä paljon iloa, mutta ei tule silti tapahtumaan.
Painuhan vttuun
Vierailija kirjoitti:
Pidin tätä aina outona ja joskus törmännyt tähän, en koskaan kuitenkaan tajunnut miten tää toimii, koska sattumalta kello oli aina yli 23, joten ajattelin tän olevan joku lukittu palsta. En tajunnut, että netissä voisi olla aukioloajat. Hyvä vaan etten löytänyt tänne yhtään aiemmin.
Tervetuloa. Sit ei muuta kuin, ketä kaipaat? Ja tunnisteita kehiin.
Spagettimunat ajaa mersulla
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaikki ei tykkää, mutta minulle on aivan ehdoton, että naisen täytyy tykätä olla nuoltavana. Jos ei tykkää, ei ole minua varten, ihan sama vaikka olisi muuten kuinka upea.
Se on ihan OK, muttei oikeasti mitään niin spessua. Ihmeelliset kriteerit, kai ihmiset saa tykätä mistä ne haluaa.
Mersu on kyllä niin 80s, paitsi ne ihanat vintage-versiot.
Vierailija kirjoitti:
Suuseksiä 🤮
Kieli lipoo klitorista tai terskaa 🤦
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies?
Oon varmaan syvästi liskokammoinen kun alkoi ällöttää ajatus...
Vierailija kirjoitti:
Mersu on kyllä niin 80s, paitsi ne ihanat vintage-versiot.
Paitsi geemese
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maijoista puheenollen, yksi "Maija" on niin kaunis, että nuolisin niin monta orgasmia kuin ikinä hän pystyy saamaan, mutta muuta en edes halua. Näin ajatuksen tasolla, todellisuudessa on liian monta mutkaa matkassa. Saataisiin molemmat siitä paljon iloa, mutta ei tule silti tapahtumaan.
Painuhan vttuun
Kieli voisi painua. Arvaa mitä? Tämä Maija salaa haluaa minua. Minä tiedän sen. Ja minäkin haluan häntä. Sellaisia eläimiä me ihmiset olemme
Mä antaisin kaivatulle suuseksiä pitkän kaavan mukaan, kunhan vaan päästäis tapaamaan. Ei mitään muttia ainakaan multa. 😘😊