Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (33956)

Vierailija
33881/33956 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti käski kirjottamaan kirjeet kaikille menneisyyden ikäville tyypeille ja sitten polttamaan. Auttohan se, mutta mitä näille kirjeille piti tehdä?

Vierailija
33882/33956 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeutti käski kirjottamaan kirjeet kaikille menneisyyden ikäville tyypeille ja sitten polttamaan. Auttohan se, mutta mitä näille kirjeille piti tehdä?

Kuinkakohan monen elämän "ikävä tyyppi" itse olet? Koskaan ajatellut? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33883/33956 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin kyllästynyt tuon n-sanan käyttöön. Ihan kuin joka toinen muka olisi sellainen. Menee uskottavuus heti sitä kohtaan, joka antaa tuollaisen diagnoosin toisesta.

Joo, kun miettii, niin melkein kaikkien äidit ja isätkin omaavat n-piirteitä. 

Vierailija
33884/33956 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uppoan sinuun kuin voi kuumaan veitseen

Et uppoa. Uppoat vain unelmiisi, joisssa kelpaan herutteluun. Mihinkään oikeaan en.

Harhikki löysi sopivan lauseen and here we go again!!!!!! 😤

Harhikki olet itse. Minä käytin tänään täällä tuota lausetta aamulla.

Ei ollut sama lause. Käyhän lukemassa uudelleen se oma lauseesi ennen kuin alat räyhäämään toisten kirjoituksista, jotka ei millään tavalla liity sinuun tai lauseisiisi.

Vierailija
33885/33956 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 16v eivät pääse enää kyykkyyn, edes urheilun harrastaminen ei pelasta, kertoo tutkimus. Kokoomus on tästä huolissaan, sillä he eivät tiedä mihin asentoon köyhät voidaan tulevaisuudessa laittaa. 

Vierailija
33886/33956 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet? 😭Ei oo näkynyt miestä eikä autoa. I-kä-vä. 

Vierailija
33887/33956 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin kyllästynyt tuon n-sanan käyttöön. Ihan kuin joka toinen muka olisi sellainen. Menee uskottavuus heti sitä kohtaan, joka antaa tuollaisen diagnoosin toisesta.

Joo, kun miettii, niin melkein kaikkien äidit ja isätkin omaavat n-piirteitä. 

Lue sana piirre. 

Sama kuin jotkut ovat huutamassa että johtajat, lääkärit jne. ovat usein narsisteja, mutta siinä "tutkimuksessa" johon he aina viittaavat, oli kyse nimenomaan yksittäisistä piirteistä, ei diagnosoidusta narsismista. Lähes kaikissa ihmisissä on piirteitä ties mistä. Diagnoosi täyttyy, kun näitä piirteitä on riittävästi samassa ihmisessä. 

Vierailija
33888/33956 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan monen elämän "ikävä tyyppi" itse olet? Koskaan ajatellut? 

Kerroin vaan huonon vitsin😀

Vierailija
33889/33956 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeps. Lämpöisiä tunteita heräsi, kyllä. Mitä sitä kieltämään. Palstalla kertoen ne tuskin saavuttaa oikeaa kohdetta eli muihin askareisiin siis. 

Mukavaa päivää!

Ehkä ne lämpöiset tunteet näkyivät kertomattakin?

Vierailija
33890/33956 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pidän sinua jääräpäisenä miehenä, joka ei suostu kuuntelemaan tai ainakaan ottamaan todesta, mitä toinen koettaa sanoa."

Kirjoitin tämän illalla sulle. Mitä mieltä itse olet asiasta?

Mielipiteelläsi ei ole merkitystä. Vain irl vastaan.

Vierailija
33891/33956 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa löytäisi situational tradwifen. Eli sellaisen, joka osaisi sopivissa tilanteissa olla tradwife mutta sitten myös irrotella ja irstailla sopivasti. Ainakin kahden kesken.

Vierailija
33892/33956 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monien mielestä jääräpäinen ihan vain sen takia, että en jaa heti siekailematta kaikkia heidän tyhmiä wokemielipiteitään.

Vierailija
33893/33956 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa löytäisi situational tradwifen. Eli sellaisen, joka osaisi sopivissa tilanteissa olla tradwife mutta sitten myös irrotella ja irstailla sopivasti. Ainakin kahden kesken.

Tekee kotityöt, ei tykkää matkustella, harrastaa seksiä juuri kun sinä haluat. Näyttää filttereitä käyttävältä onlyfans e-girliltä, mutta samalla on tietysti säilyttänyt neitsyytensä sinua varten? 

Vierailija
33894/33956 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi todesta palstalla diagnosoivia "asiantuntijoita".

Vierailija
33895/33956 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon toiminut nyt hiljattain väärin, mut en tajuu, miksi se ei sano mulle suoria sanoja.

Jos olisit viisas, kertoisit asian itse ja pyytäisit anteeksi.

Oikeata yhteyttä ei ole, enkä voi olla oikeasti varma oliko hän ketjussa vai ei. 

Vierailija
33896/33956 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuolista taisi olla ja viisas olisi pitänyt omanaan mutta kerroin kun arvelin että outona käytöstäni pidät niin täytyi vähän avata. Taisi mennä ojasta allikkoon, näin jälkiviisaana kun pohtii

Vierailija
33897/33956 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaivattu on nettiriippuvainen. Siis enemmän kuin ihmiset keskimäärin. Toivon sydämestäni että hän löytäisi avun, eikä tuhlaisi arvokasta elämäänsä...

Ainoastaan ketju.

Vierailija
33898/33956 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pidän sinua jääräpäisenä miehenä, joka ei suostu kuuntelemaan tai ainakaan ottamaan todesta, mitä toinen koettaa sanoa."

Kirjoitin tämän illalla sulle. Mitä mieltä itse olet asiasta?

Kasvotusten koettanut?

Ihan oikeasti nyt. Joko et hahmota asioita, kiusaat tahallasi tai sitten vain ajattelet, että runnomalla asiat hoituvat. Ei tästä tule mitään. Periaatteesi voitti. Onneksi olkoon!

Hän esitti aivan asiallisen kysymyksen. Oletko sinä niitä ihmisiä jotka loukkaantuvat joka ikisestä asiasta?

Vierailija
33899/33956 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla edes haaveilla yhdestä yöstä. Haaveilen siitä että saisin halata kunnolla.

Halaus kaivatulta olisi ihanaa. Painautuisin rintaa vasten tiukasti. Olisin kun jesari hiuksissa tai takiainen.  Kaivattu M: lle naiselta. 

Sun synttäripäivänä viimeistään?🤭

M

Vierailija
33900/33956 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tunteita on vaan toisella niin asetelma on aika vaivaannuttava

Sittenhän sinun ei kannata vaivaantua kaipaamaan jos sinulla ei ole niitä tunteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän