Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (33698)
Milloin aloitatte juhlimaan juhannusta?
Piyää hyväksyä se tosiasia, ettei tämä asia selviä koskaan. Kumpikaan ei uskalla ottaa puheeksi, koska se saattaisi pilata kaiken.
No eipä tässä enää sitten mitään.
Kokeilin "pitkästä" aikaa puhua Jumalasta palstalla mutta huonolla menestyksellä. Siinä oli kaikki aiheet.
Välitila on puhdas.
Nyt voin siirtyä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Piyää hyväksyä se tosiasia, ettei tämä asia selviä koskaan. Kumpikaan ei uskalla ottaa puheeksi, koska se saattaisi pilata kaiken.
Uskallettaisiinko me puhua ystävyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallettaisiinko me puhua ystävyydestä?
Mitä puhumista siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua. Ja olen pahoillani siitä, että taas kävi näin.
Jaa..
En mä halua puhua sulle tunteistani, koska en halua johdatella. Enkä menettää kasvojani, kun sovittiin jotain ihan muuta.
(to the world again)
I mean there is just no god damn way around you sucking so damn much.
Välttelen omaa kaivattuani, koska en tunne samoja tunteita kuin hän. Koen tästä syyllisyyttä ja jotain sellaista, joka on aika lähellä häpeää.
Vierailija kirjoitti:
Sun muistelu saa hymyilemään. Hyvää viikonloppua! 💙💕
Olisipa minulle 😊
Vierailija kirjoitti:
En minä siksi ole ottamatta puheeksi. Syy on ihan toinen.
Vierailija kirjoitti:
Kävin vakoilemassa sun somea ja tallensin sieltä kuvan mun koneelle :) Kiitos ja anteeksi, aion katsella sitä kesällä
Mä oon miettinyt, et tekiskö kaivatun kuville samoin, jos joskus pistääkin ne piiloon ja en näe niitä enää. Mut en oo toistaiseksi kehdannut tehdä sitä, vaikka haluaisinkin ne koneelle. Poistaisin myös mieluusti puolisonsa kuvasta. 😃 Sivu
Olethan tyytyväinen, niin kuin tuo keskikesän pullea aurinko.
Välttelen itse koska näkeminen sattuu ja saa mut entisestään haluamaan.
Myös koska olen niin rakastunut, hädin tuskin pystyn olemaan normaalisti hänen lähellään.
Henkiset ja fyysiset vaikutukset lähellään. Tunnen liian voimakkaasti.
Mulla on jatkuvasti paha olla tämän tunteiden epäsuhdan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Välttelen omaa kaivattuani, koska en tunne samoja tunteita kuin hän. Koen tästä syyllisyyttä ja jotain sellaista, joka on aika lähellä häpeää.
Mitä sitten tunnet? Halua vain?
Tosi syyllinen olo kaikkeen mahdolliseen, vaikken ole mitään luvannut.
Vierailija kirjoitti:
Olethan tyytyväinen, niin kuin tuo keskikesän pullea aurinko.
Tilanteeseen en ole millään muotoa tyytyväinen.
Pidän sanasta reverse. Muistuttaa monesta.
Jousisoitinten kaiho sattuu sieluun.