Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35219)
Vierailija kirjoitti:
Olet ainut, joka on ensinäkemältä herättänyt halua, jonka tunsin kehossani.
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani. Hyvää viikonloppua. 🤗🧡
Samoin. 😘 Mukavaa viikonloppua myös sinulle! 🧡🤗
Mukavaa aamupäivää kaivatulleni !
Yritin kirjoittaa monta viestiä, mut en nää tässä järkeä. Luultavasti tulen kaipaamaan sinua pitkään, mutta toivottavasti en täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset kerro mulle, mitä haluat ja mitä et? Voisin lopettaa turhat haikailut, kun tietäisin.
Kunpa voisinkin kertoa sen sulle suoraan. Tänne se hukkuisi muiden joukkoon. Mä vielä haikailen.
Voit kirjoittaa sen tähän alle. Ei sen vaikeampaa.
Haluaisin nyt ensin nähdä kaivattuni, sitten jutella, tutustua jne. Mikään näistä ei nyt etene, enkä enää tiedä, missä mennään. Se haikailu on vaan ollut niin iso ja merkittävä asia, etten koe sitä turhaksi, ellen sitten ole pahasti erehtynyt kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
"Joka tietää, mitä on tehtävä, mutta ei tee, se syyllistyy syntiin."
älä ny viitti. Ei se noin helppo nakki oo enkä oo ees varma siitä.
Vierailija kirjoitti:
Outo ristiriita on siinä, että kirjoitat suurista ja syvistä tunteista, mutta sitten todellisuudessa voit olla kylmä ja suhtautua kuin olemattomaan.
Ei se kirjoita täällä. Ne on jonkun toisen viestejä. Usko vain siihen mikä on irl.
Olen ristiriitainen, koska kaipaamani ovat yhtä ristiriitaisia.
Vierailija kirjoitti:
Yritin kirjoittaa monta viestiä, mut en nää tässä järkeä. Luultavasti tulen kaipaamaan sinua pitkään, mutta toivottavasti en täällä.
Sekin ois hyvä kertoa toiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo ristiriita on siinä, että kirjoitat suurista ja syvistä tunteista, mutta sitten todellisuudessa voit olla kylmä ja suhtautua kuin olemattomaan.
Tunnistan itseni, olen joskus kirjoittanut syvistä tunteista. Mutta olen 110 varma etten ole kaipaamasi henkilö. Ymmärrätkö kuinka helppoa sun on omia asioita ja kuvitella niitä kaipaamasi kirjoittamiksi ilman sata varmoja tunnisteita. Todellisuudentaju ei ole huono asia. Voi hyvin.
Älä sitten vastaa, kun viesti ei ollut sulle.
Eihän nekään viestit, joista sä kirjoitit, ole sulle. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Eihän se täällä niitä lukis edes. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😍: moi kaivattu!
😳: hei, öööö.. Marjatta kirjanpidosta?
😍: Minna, markkinoinnista!
😳: okei, heheh, sori.
😍: tulin vaan kertomaan sulle, että tuun kaipaamaan sua pitkään, mutta en vauvapalstalla!
😳: öööö.. niin.. mitä? Mikä?
😍: vauvapalstalla! Lopetan sulle kirjoittelun kaipausketjussa!
😳:
😍: niin ei mulla muuta! Ihan vain ilmoituiksena, etten enää kaipaa sua siellä vaan vain muuten!
😳:
Ikäeromme n. 9,95 vuotta ei tunnu enää missään tässä iässä. Itse asiassa se on mitä sopivin.
Miten ja miksi mä päästän tollasen mimmin käsistäni yrittämättä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva, mutta kun se ei vielä riitä perusteeksi loppuelämän kestävälle kumppanuudelle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva, mutta kun se ei vielä riitä perusteeksi loppuelämän kestävälle kumppanuudelle...
Kyllä se ihan hyvää indikoi kuitenkin. Haluamattomuus sen sijaan olis paha, seksittömät suhteet ei ole kovin kestäviä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Miten ja miksi mä päästän tollasen mimmin käsistäni yrittämättä mitään?
Miks päästäisitkään, tietenkään et päästä. Ei muuta kuin yhteyteen vaan!
Kertokaa Se Hänelle (Dicitencello Vuie) 💕
Kappale/ Mauno Kuusisto