Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35224)
En merkitse sulle lopulta mitään.
"Joka tietää, mitä on tehtävä, mutta ei tee, se syyllistyy syntiin."
Vierailija kirjoitti:
Mikset sitten tee?
Kuka on tuo tyttö. Mitä hän tekee täällä? Ei täällä pitäisi mitään tyttöjä olla.
Vierailija kirjoitti:
Ikävästi sanottu
Paljon ikävämmältä tuntuu, ettei ole minkään todellisen arvoinen.
Outo ristiriita on siinä, että kirjoitat suurista ja syvistä tunteista, mutta sitten todellisuudessa voit olla kylmä ja suhtautua kuin olemattomaan.
Vierailija kirjoitti:
Outo ristiriita on siinä, että kirjoitat suurista ja syvistä tunteista, mutta sitten todellisuudessa voit olla kylmä ja suhtautua kuin olemattomaan.
Tunnistan itseni, olen joskus kirjoittanut syvistä tunteista. Mutta olen 110 varma etten ole kaipaamasi henkilö. Ymmärrätkö kuinka helppoa sun on omia asioita ja kuvitella niitä kaipaamasi kirjoittamiksi ilman sata varmoja tunnisteita. Todellisuudentaju ei ole huono asia. Voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan itseni, olen joskus kirjoittanut syvistä tunteista. Mutta olen 110 varma etten ole kaipaamasi henkilö. Ymmärrätkö kuinka helppoa sun on omia asioita ja kuvitella niitä kaipaamasi kirjoittamiksi ilman sata varmoja tunnisteita. Todellisuudentaju ei ole huono asia. Voi hyvin.
Älä sitten vastaa, kun viesti ei ollut sulle.
Sataa sataa ropisee pilipili pom, pilipili pom
varpaitakin palelee, pilipili, pom-pom-pom jne...
Vierailija kirjoitti:
Mikset kerro mulle, mitä haluat ja mitä et? Voisin lopettaa turhat haikailut, kun tietäisin.
Mikset itse? Mikset itse? Niih
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset kerro mulle, mitä haluat ja mitä et? Voisin lopettaa turhat haikailut, kun tietäisin.
Mikset itse? Mikset itse? Niih
Koska en ole autisti, joka ymmärtää puhetta toisin kuin eräät, jotka eivät ymmärrä edes omaa sanomaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei nähty tällä viikolla, nainen 😐
Mä näin hänet joku aika sitten parturissa takaapäin, sekin puoli näytti hyvältä 😎
Olet ajatuksissani. Hyvää viikonloppua. 🤗🧡
Olet ainut, joka on ensinäkemältä herättänyt halua, jonka tunsin kehossani.
Vierailija kirjoitti:
Syyllistyy tai sitten ei syyllisty. Tilannekohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyllistyy tai sitten ei syyllisty. Tilannekohtaista.
Turha selitellä ja pettää itseään. Jos tietää mikä on oikein, on toimittava sen mukaan, oli se kivaa tai ei. Jos ei tiedä mikä on oikein, kannattaa ottaa siitä selvää. Muuten lyhyt elämä kuluu hölmöillessä ja päähänpistojen perässä juoksennellessa.
Vierailija kirjoitti:
Lämpöiset (intohimoiset) tunteet kuuluu hyveisiin😍
Mikäli kohdistuvat oikeaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kysy?
En jaksa näin.