Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (38486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset halua oikeaa yhteyttä? Siksikö, että et lopulta voi/halua/pysty tekemään muitakaan liikkuja suuntaani?
Siksi juuri. Jos hänelle riittää ystävyys, voimme olla tekemisissä irl.
Meitä ei siis tule. Onhan se koko ajan ollut tiedossa, mutta suuri suru silti. Ystävyys on tyhjää parempi.
Hän tietää tilanteen jo, joten viestisi ei sovi. Ei siis sulle, käytin vain sun viestiä gallupin tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää tuli niin nopeesti, vaikka tiesin odottaa, ett' oli aika shokki. Onneksi olkoon vielä kerran.
Kiitos onnitteluista 🤗😍
Tuntuu niin väärältä että oot jossain siellä ja minä täällä, ois pitäny ottaa sut mukaan kun muutin. Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jotain tapahtumassa pian? Yllätätkö?
Ei ole mitään tapahtumassa. Tylsää arkea ja tililtä katoavia euroja.
Kannattaa harrastaa anaaliseksiä, se saa maailman kirkastumaan!
Menepä sekoittelemasta viestejäni. Tulit sivusta. Ap
Ehei. Tulin takaapäin.
Kohta on vuorossa Jeesus kaivolla -viesti.
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lää vali vali
T. Ammattivalittaja
Onko hyvä palkka?
Vierailija kirjoitti:
Onko jotain tapahtumassa pian? Yllätätkö?
Ojenna kätesi.
Onko terapeutti paikalla?
Mitä se äänien kuuleminen tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä saat mussa esiin jonkun yltiöromanttisen puolen. Toisaalta en tykkää siitä koska oon vähän tämmönen mikä oon ja inhoon kaikkea rakkaushömppää mitä joskus kuulen tutuilta. Mutta sä saat mussa aikaan hellyyttä, mulla tulee kaikkia ihmeellisiä runollisia ajatuksia mieleen, mä haluaisin hemmotella sua, mä haluaisin ostaa sulle kukkia, mä haluan sulle vaan rakkautta, hellyyttä, ei edes sanat riitä... Kun mä edes kuvittelen miltä sä siinä edessäni näytät ja miten oot, mut valtaa semmonen tunne mille en löydä edes sanoja. Sä oot vaan kauneinta ja suloisinta maailmassa.
Onnekas on hän jolle nuo sanat osoitit, kaunista.
Paitsi jos se ei ole kiinnostunut takaisin. Sivu
Sinä se jaksat aina negailla kaikkiin viesteihin.
Terkkuja, paitsi sulle 😅
Koska mulla on kokemusta tuollaisista viesteistä miehiltä, joista en ole tippaakaan kiinnostunut, ja pakkien antaminen on aivan sydäntäsärkevän kauhea tilanne. Siksi tuo henkilö ei ole automaattisesti todellakaan onnekas, vaikka viesti kaunis onkin.
Totta kai toivomme, että tunteet kohtaavat. Olit siis väärässä, kun luulit huomautukseni olevan negaa kirjoittajalle.
Terkkuja multakin ihan kaikille paitsi sinulle.Kysyikö joku sun kokemuksista tossa? Ei, ja silti jaat negatiivisuuttasi. Sivu
Eipä kysynyt kukaan mitään muiltakaan, mutta vastata saa kuka haluaa. Sinäkin, vaikka oletkin noin negatiivinen.
Ei oikein mikään tunnu miltään. Jotain puuttuu. En ole löytänyt sitä oikeaa hänen kuoltuaan.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus, eli oikeasti Yeshua.
Mitä äänien kuuleminen tarkoittaa.
Mikä reaktio se on?
Onko terapeutti paikalla
Vierailija kirjoitti:
Vielä on aikaa. Sinäkin voisit aikasi kuluksi lahjoittaa SOS lapsikylälle rahaa, jotta jokainen lapsi saisi ansaitsemansa lapsuuden.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu niin väärältä että oot jossain siellä ja minä täällä, ois pitäny ottaa sut mukaan kun muutin. Huokaus.
Tulisit takas! Et kai sinne meinaa jäädä?! Millon tavattais?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä saat mussa esiin jonkun yltiöromanttisen puolen. Toisaalta en tykkää siitä koska oon vähän tämmönen mikä oon ja inhoon kaikkea rakkaushömppää mitä joskus kuulen tutuilta. Mutta sä saat mussa aikaan hellyyttä, mulla tulee kaikkia ihmeellisiä runollisia ajatuksia mieleen, mä haluaisin hemmotella sua, mä haluaisin ostaa sulle kukkia, mä haluan sulle vaan rakkautta, hellyyttä, ei edes sanat riitä... Kun mä edes kuvittelen miltä sä siinä edessäni näytät ja miten oot, mut valtaa semmonen tunne mille en löydä edes sanoja. Sä oot vaan kauneinta ja suloisinta maailmassa.
Onnekas on hän jolle nuo sanat osoitit, kaunista.
Paitsi jos se ei ole kiinnostunut takaisin. Sivu
Sinä se jaksat aina negailla kaikkiin viesteihin.
Terkkuja, paitsi sulle 😅
Koska mulla on kokemusta tuollaisista viesteistä miehiltä, joista en ole tippaakaan kiinnostunut, ja pakkien antaminen on aivan sydäntäsärkevän kauhea tilanne. Siksi tuo henkilö ei ole automaattisesti todellakaan onnekas, vaikka viesti kaunis onkin.
Totta kai toivomme, että tunteet kohtaavat. Olit siis väärässä, kun luulit huomautukseni olevan negaa kirjoittajalle.
Terkkuja multakin ihan kaikille paitsi sinulle.Kysyikö joku sun kokemuksista tossa? Ei, ja silti jaat negatiivisuuttasi. Sivu
Ei vttu mitään riitaa tänne loppuminuuteille 🙄🙄🙄 lopeta se jatkuva tappelu ketjussa!
LÄHETÄ TERVEISESI KAIPAAMALLESI HENKILÖLLE!
Sivusta
Sanotaanko hyvät yöt tähän viimeistä kertaa. Hyvät yöt. Olit rakas.
Vierailija kirjoitti:
Onko terapeutti paikalla?
Mitä se äänien kuuleminen tarkoittaa.
Voi kertoa voimakkaasta stressitilasta, psyykkisestä sairaudesta tai henkimaailma olemassaolosta. Suht yleistä.
Olisin valmis, sinä et.