Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39237)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kun oltais sun kanssa täällä 🥰
Mie täällä, sie siellä 👩🏻🧔💙
Vai mää ja sää? Jep
Mä en tee lasta kenenkään kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et enää pidäkään musta?
Eihän se järkevää olis.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, mutta en tykkää siitä, että mulle ei heltiä mitään todellista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos pidänkin?
Vierailija kirjoitti:
Mä en tee lasta kenenkään kanssa
Lapsia ei voi valmistaa. Kukaan ihminen ei osaa. Lapsia saadaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös olisi viisaampaa laittaa nimenomaan itse anonyymina, koska silloinhan ei paljastuisi, kuka lopulta on viestien takana?
Sellaiset joita et halua sanoa tai ei ainakaan sanoa ääneen niin että kukaan tunnistaisi kannattaa sanoa anonyymisti netissä ja sellaiset joiden takana voi seistä ja halutaan sanoa henkilökohtaisesti niin sanotaan suoraan IRL. Onko jotain epäselvää tässä?
Keskityn heihin, jotka eivät torju vaan haluavat olla kanssani, jopa kutsuvat luokseen.
Minun sääntöni
Minun
Minun
Minun
Sääntöni
On ettei kahta kertaa paskenneta saman miehen päälle
Vierailija kirjoitti:
Tämän enempää ei voi pitää.
Herra armahtakoon minua syntistä
Olen toisin sanoen ympäröinyt itseni itseäni kehityksessä jäljessä olevilla ihmisillä.
En vastaa mihinkään prepaid puheluihin tai tuntemattomille.
Vierailija kirjoitti:
Herra armahtakoon minua syntistä
Samalla papin käynnillä…
Anaali vaiheen työntö. Ei ole edes lause. Eikä kuvaa mitään järkevää. Mikä vaihe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös olisi viisaampaa laittaa nimenomaan itse anonyymina, koska silloinhan ei paljastuisi, kuka lopulta on viestien takana?
Sellaiset joita et halua sanoa tai ei ainakaan sanoa ääneen niin että kukaan tunnistaisi kannattaa sanoa anonyymisti netissä ja sellaiset joiden takana voi seistä ja halutaan sanoa henkilökohtaisesti niin sanotaan suoraan IRL. Onko jotain epäselvää tässä?
Sinun sääntösi eivät ole kaikkien näkemys asiasta. Asioita, joita ei halua sanoa ääneen, ei tarvitse sanoa yhtään missään. Jos on jollekulle asiaa, sen voi kertoa asianomaiselle suoraan.
Myönnän ilmaisin itseäni epäselvästi, en tarkoittanut että kannattaa tunnistettavasti haukkua muita netissä jäämättä siitä itse kiinni, vaan yleisemmin, että ei ole järkevä kanava vuorovaikutuksellisesti mikään anonyymiviestintä, mutta että siihen voi ilmaista sellaista josta muuten olisi vaan hiljaa, ja että se on tavallaan se ja sama onko hiljaa vai höliseekö anonyymisti.
Vierailija kirjoitti:
Minun sääntöni
Minun
Minun
Minun
Sääntöni
On ettei kahta kertaa paskenneta saman miehen päälle
Auttaako, jos et asetu takapuolten alapuolelle?
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kaunis ihminen
Mutta pahus, en voi olla enää turkulainen, koska Keskisuomalainen osti Turun tienoon. Joudunko jatkossa oleen keskisuomalainen 😳🥺🙄
En tee lasta sen väärän ja minulle huonon kanssa, tämä hänelle jonka kanssa toisin 😗