Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (30529)
Älä ole surullinen. Olen ikuisesti kiitollinen, että sain herätä unesta. 💛 Vaikka olenkin vain palikka
Saisinpa jotenkin yhteyden sinuun, kun täälläkään en ole nähnyt yli viikkoon. 🌞
Hei A-mies, koskahan taas nähdään? Viime kerrasta on ikuisuus. Okei, reilu pari viikkoa, mutta tässä tilanteessa tuntuu ikuisuudelta.
Pusuja!
T. Minä
Sä periaatteessa haluat nähdä mua, mutta konkretia jää puuttumaan.
T
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan sä miettinyt muuttoa? Mitä siitä seuraa ja miten siihen suhtaudutte?
Monta kertaa, että olisin jo muualla kesällä. Muutto pitäisi vaan voida hoitaa nätisti ja huomiotta.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitko heti muuttaa yhteen?
En ihan heti. Ensin pitäisi tutustua paremmin, ja käydä toistemme luona. Sitten voisi muuttaa, kun emme voisi olla enää erossa.
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa jotenkin yhteyden sinuun, kun täälläkään en ole nähnyt yli viikkoon. 🌞
Jos vaan näkisimme, silloin yhteyskin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi realistista, että päädyttäisiin yhdessä sekasaunomaan. Kuvitellaan, että muut vähitellen poistuisivat ja jäisimme saunaan kahden. Jännite välillämme varmasti tiivistyisi, mikä nostaisi tietyllä lailla myös epämukavuutta, koska herkkiä asioita emme ehkä siltikään nyt haluaisi ottaa puheeksi. Jos tässä kohden huomaisit minulla erektion, olisiko se enemmän turn-off vai -tun-on? En tarkoita, että mitään pitäisi tehdä, mutta mitä ajattelisit?
Turn-off olisi jo sekasauna😂
Kirjoitin heterolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olis naiset tarjolla shamppanjaa, mansikoita ja poreammetta ja huonoja vitsejä, miltäs kuullostaa? Voisin hieroa teidän selkiä?💚
Kyllä käy. Meitä olisi kymmenen 70-vuotiasta mummoa tulossa kylpemään😄
Heti ku silmä välttää tänne tulee tämmösii juttui bro. 🤦 Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitko heti muuttaa yhteen?
En ihan heti. Ensin pitäisi tutustua paremmin, ja käydä toistemme luona. Sitten voisi muuttaa, kun emme voisi olla enää erossa.
Musta tuntuu niin jo tälläkin hetkellä! Kuin kaivatulle kirjoitin. 😊
Kuinka moni kirjoittelee täällä et tiätää et kaivattukin kirjoittaa tänne :D
Vierailija kirjoitti:
Tuli iso musta paskapötkylä missä oli pari valkosta läikkää kunnon miekkavalaspaska 😱
Keep dreaming
Vierailija kirjoitti:
Hei A-mies, koskahan taas nähdään? Viime kerrasta on ikuisuus. Okei, reilu pari viikkoa, mutta tässä tilanteessa tuntuu ikuisuudelta.
Pusuja!
T. Minä
Parin-kolmen kuukauden päästä, veikkaan, jos asialle emme mitään tee. Häviävän pieni todennäköisyys satunnaiselle tapaamiselle ei juuri asetelmaa muuta.
Kesä on muuten ihan mukavaa aikaa, mutta yksinäisyys, ikävöinti ja tunne ympäröivän kivan hukkaan menemisestä haittaa.
- A
Pusuja!
Vierailija kirjoitti:
Että voi ahdistaa että vieläkin kaipailee turhaan tyyppiä joka mua rakkauspommitti vaan sen yhden asian takia
Oletko varma että halusi kanssasi vain sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Että voi ahdistaa että vieläkin kaipailee turhaan tyyppiä joka mua rakkauspommitti vaan sen yhden asian takia
Et voisi olla enemmöän hakoteillä.
Kauheaa että ajattelet noin
Ja taas pelottaa. Mitä jos onnistunkin. Toivottavasti en. Kauhea sotku siitä syntyisi. Oli hienoa päästä näin pitkälle. Sitä nyt vaan yritän ajatella ja muut sitten myöhemmin, kun nyt on kaksi karsintakierrosta takana ja kolmas edessä. Ehkä se onkin tähän oloon kun kaipaisi sen miehen tuen. Tai ehkä olenkin kuin mies joka kaipaisi sen naisen tuen. Lohdun ja sylin. Että olen riittävän hyvä kävi miten kävi ja kaikki menee hyvin jotenkin lopulta. Voi hemmetti kun en tiedä miten tässä käy ja miksi minun aina pitää yrittää kaikkea hullua.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole surullinen. Olen ikuisesti kiitollinen, että sain herätä unesta. 💛 Vaikka olenkin vain palikka
Oletkohan mun palikkatesti...
Nyt en kyllä viitsi