Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (30476)
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitko heti muuttaa yhteen?
Mä uskaltaisin, mutta kaksi tärkeää ei pysyisi sellaisessa mukana. He tarvitsisiva vähän aikaa. Luultavasti sinäkin.
Turvaa mäkin kaipaisin. Tai jotenkin muutostakin tulee paljon järjestämistä, ois kiva, et ois joku auttamassa siinäkin. Kaikki prosessointi lisäksi, niin tiedän, et oon rikki ainakin alkuun ja kaipaan seuraa ja turvaa.
Vierailija kirjoitti:
Turvaa mäkin kaipaisin. Tai jotenkin muutostakin tulee paljon järjestämistä, ois kiva, et ois joku auttamassa siinäkin. Kaikki prosessointi lisäksi, niin tiedän, et oon rikki ainakin alkuun ja kaipaan seuraa ja turvaa.
Ja syliä. Ihan konkreettisesti eikä etänä.
En tajua, miten ihmiset pystyy eroamaan ulkoa katsottuna "helposti".
Joku päivä löydän jonkun muikkelin kuka puhuu kieltäni ja sit ollaan onnellisia ja seikkaillaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
En. Ellet ole niin varakas,
että minulla talossa oma siipi
introversiopäiviini. Lol. E
Vaikka allekirjoitat viestisi, sullakin on velvollisuus merkitä olevasi sivusta.
En usko, että sä tuut mulle
kertomaan mun *velvollisuuksista yhtään mitään, anonaama. E, ylätakaoikealta.
Aluksi omat kodit ja ne yhteiset hetket, joita odottaa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
En. Ellet ole niin varakas,
että minulla talossa oma siipi
introversiopäiviini. Lol. E
Vaikka allekirjoitat viestisi, sullakin on velvollisuus merkitä olevasi sivusta.
En usko, että sä tuut mulle
kertomaan mun *velvollisuuksista yhtään mitään, anonaama. E, ylätakaoikealta.
Turha sun on itseäsi ylentää. Tee omat aloituksesi. Et ole kaipaamani, ja täällä on tarkoitus lähettää terveisiä kaipamalleen.
Tiedän yhden samanlaisen joka suoltaa paskaset ajatuksensa muiden korville tuuttaa taukoamatta saatanallista louskutusta 🤮🤮🤮
Sit vielä ihmettelee kuukaidesta toiseenmiks tulee alapeukkuja 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Taisin kadottaa sinut!
Täällä mä pötkötän sohvallani..
Jos voin sulle jotenkin turvaa tarjota niin teen parhaani
Ootkohan sä miettinyt muuttoa? Mitä siitä seuraa ja miten siihen suhtaudutte?
Vierailija kirjoitti:
Jos voin sulle jotenkin turvaa tarjota niin teen parhaani
Rly? That sounds betta. 💋 x
On tää kyl sääli olla kaupungissa kesällä, jos olisin jossain mökillä tai muuten vähän enemmän landella niin vois hipsiä vaikka yökkärissä aamulla ulos ja muutenkin luontevasti päivän mittaan. Nyt pitää aina laittautua ja vääntäytyä erikseen jonnekin eikä silti saa olla omassa rauhassa.
Lähellä lapsiani ja mielellään hyvin kulkuyhteyksien päässä, koska mulle ei ole autoa.