Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (30476)
Haaveilen siitä että katsottaisiin yhdessä merta ja laskisit käden mun selälle niin kuin tehdään sille joka on ihan oma. Sen pidemmälle en uskalla edes kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset jaksaa riidellä täällä näin kauniina aamuna?
Ihanaa päivää sulle, rakas 💗
Ne on täällä vain siksi, että etsivät viestejä, joista saada riitaa aikaiseksi. Joillakuilla ei ole mitään elämää palstan ulkopuolella. Siksi niitä kuuluukin sääliä eikä mitään muuta, vaikka ärsyttäähän se, kun tulevat viesteihin härkkimään.
Vierailija kirjoitti:
Missä olet tänään?
Kotona
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen siitä että katsottaisiin yhdessä merta ja laskisit käden mun selälle niin kuin tehdään sille joka on ihan oma. Sen pidemmälle en uskalla edes kuvitella.
Tää ois ihanaa oman kaivatun kanssa. Jokin elokuinen ilta ja yhteinen viltti ja merenranta.
Meri on suuri ja minä pieni. Siinä asettuu asiat oikeaan perspektiiviin kun merelle tuijottelee.. voisit nojailla muhun
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset jaksaa riidellä täällä näin kauniina aamuna?
Ihanaa päivää sulle, rakas 💗
Yksinäisyyttä, sairauksia, vaivoja, epäoikeudenmukaisuutta, traumoja...
Sinä olet varmaan vesillä. Parempi kun ei edes mieti. Alkaa vain surettaa. Hienoa teille tietysti, mutta kun tietää, että sinä elät omaa elämääsi eikä suunta ole ikinä tänne päin, se tarkoittaa, että sinut pitää unohtaa.
Ei ole viisautta nimitellä ketään palstalla. Eikä muuallakaan!
"Mutta minä sanon teille: jokainen, joka on vihoissaan veljelleen, on ansainnut oikeuden tuomion. Samoin jokainen, joka sanoo veljelleen: ’Senkin hölmö’, on ansainnut Suuren neuvoston tuomion, ja se, joka sanoo: ’Sinä hullu’, on ansainnut helvetin tulen."
P, narustringeissä päivitystä ;)
On se kyl Tove Janssonilla ollu luksus lapsuus, suhasivat kesät pitkin Porvoon saaristoa, meri oli puhdas eikä mitään somemaailmaa rasittamassa ihmisten olemassaoloa
Hhmm. Mies💙 saat mun sydämen sulamaan jo katseella.
Kunpa olisin rakastanut sellaiseen, jolla on samat toiveet tai ainakin se tärkein yhteinen.
Vierailija kirjoitti:
Missä olet tänään?
Tähän vastaa joku 5 650 152:sta suomalaisesta. 😚 (Tai osa on varmaan vaipoissa vielä tai jo, eikä puhelin pusy kädessä. Heitä ei lasketa.)
Vierailija kirjoitti:
Kunpa olisin rakastanut sellaiseen, jolla on samat toiveet tai ainakin se tärkein yhteinen.
Tää on oikeesti ykkösjuttu, muuten tulee kaks onnetonta...
Vierailija kirjoitti:
Mä haaveilen suudelmasta. 😍
Vierailija kirjoitti:
Onko meillä samat toiveet
Eiköhän se olis jo selvinnyt, jos olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko meillä samat toiveet
Eiköhän se olis jo selvinnyt, jos olisi.
👀😳
Ameebat
Horisee
Ohista
👋