Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (30476)
Haaveilen, miten kuljettaisiin siellä käsi kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä missä hän asuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähettää teeveiset tänne eikä missään nimissä kirjoittaa kaivatulle/kiinnostavalle ihmiselle suoraan. Olisihan se ihan hirveää, jos suoraan lähestyessä alkaisi muodostuakin jotain esim. Läheisyyttä.
En halua hänen kanssaan mitään tosielämässä, joten mielestäni lähestyminen olisi silloin vain julmaa. Eikö sinusta?
Ei kannata kirjoittaa hänelle tunnisteellisesti täälläkään. Jos vahingossa lukeekin ja olettaa jotain muutakin. Eikö se olisi julmaa lainkaan sinusta?
Miksi oletat, että kirjoittaisin mitenkään tunnisteellisesti, vaikka haluaisin naimisiin hänen kanssaan? Ei tulisi mieleenkään kirjoitella edes kavereista tunnisteellisesti netissä.
Vain typerys miettii tuollaista ja tulee tähän vielä olettamaan niitä tyhmyyksiään.
Siellä taas typerys -sanan käyttäjä pohtii viisaita. Onko sinullakin krapula? eristä
Olen juonut alkoholia viimeksi venetsialaisissa, lähes vuosi sitten, joten arvailepa siitä onko krapula. Mitä minun juomistottumukseni sinulle siellä sivussa mitenkään edes kuuluu?
En tarvitse tietoa milloin ja missä olet viimeksi juonut. Kysyin yksinkertaisen kysymyksen, koska vaikutat ärtyneeltä nimitellessäsi tuntematonta typerykseksi. Olet melko saalis varmaan IRL. Päivän jatkoa. eristä
No jos henkilö automaattisesti olettaa, että joku kirjoittaa muista ihmisistä tunnisteellisesti netissä, niin typeryshän se on ja saa sen sille sanoa.
Mitkä ovat perusteet kirjoittaa ylipäätään mitään ja ketjussa olla, jos et mitään edes oikeasti halua? Eikö se ole typeryyttä ja turhanpäiväistä trollaamista?
Siis liityitkö ketjuun oikeasti tänään vasta?? Täällä on lukuisia kirjoittelijoita ilman etenemistavoitetta, sitä vartenhan se tosissaan kaipaavien ketjukin on aikoinaan perustettu erikseen tästä ketjusta.
Nyt näin konkarilta vinkki vasta-alkajalle: Keskity omaan juttuusi äläkä intä muiden viesteissä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kädet toistensa lomassa. Olisi ihanaa kaipaamani kanssa. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähettää teeveiset tänne eikä missään nimissä kirjoittaa kaivatulle/kiinnostavalle ihmiselle suoraan. Olisihan se ihan hirveää, jos suoraan lähestyessä alkaisi muodostuakin jotain esim. Läheisyyttä.
En halua hänen kanssaan mitään tosielämässä, joten mielestäni lähestyminen olisi silloin vain julmaa. Eikö sinusta?
Ei kannata kirjoittaa hänelle tunnisteellisesti täälläkään. Jos vahingossa lukeekin ja olettaa jotain muutakin. Eikö se olisi julmaa lainkaan sinusta?
Miksi oletat, että kirjoittaisin mitenkään tunnisteellisesti, vaikka haluaisin naimisiin hänen kanssaan? Ei tulisi mieleenkään kirjoitella edes kavereista tunnisteellisesti netissä.
Vain typerys miettii tuollaista ja tulee tähän vielä olettamaan niitä tyhmyyksiään.
Siellä taas typerys -sanan käyttäjä pohtii viisaita. Onko sinullakin krapula? eristä
Olen juonut alkoholia viimeksi venetsialaisissa, lähes vuosi sitten, joten arvailepa siitä onko krapula. Mitä minun juomistottumukseni sinulle siellä sivussa mitenkään edes kuuluu?
En tarvitse tietoa milloin ja missä olet viimeksi juonut. Kysyin yksinkertaisen kysymyksen, koska vaikutat ärtyneeltä nimitellessäsi tuntematonta typerykseksi. Olet melko saalis varmaan IRL. Päivän jatkoa. eristä
No jos henkilö automaattisesti olettaa, että joku kirjoittaa muista ihmisistä tunnisteellisesti netissä, niin typeryshän se on ja saa sen sille sanoa.
Mitkä ovat perusteet kirjoittaa ylipäätään mitään ja ketjussa olla, jos et mitään edes oikeasti halua? Eikö se ole typeryyttä ja turhanpäiväistä trollaamista?
Toi haahka on vuosia viisastellu täällä samalla agendalla. Trollukka se on
En ole haahka sen enempää kuin trollikaan. Enkä edes ole ollut täällä vuosia.
Sinä sen sijaan tunnut kaipaavan trollukkaa päivästä toiseen.
Trollukkaan rakastunut sekoittaa varmaan minuun. Minä olen kaivannut täällä vuosia eri henkilöitä ilman sen kummempaa tositarkoitusta. Ihastun ja haaveilen ja sitten ihastun seuraavaan ja haaveilen. Ja kirjoittelen ketjussa näitä ajatuksiani.
Sille ei trollukan ihailija mitään mahda.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei bäänist suuhun tauteja yms.
Tauteja?? Kahden välillä kai yleensä harrastetaan kaikenlaista eikä tuollainen ajatus tule yleensä mieleen, tai sitten on jotain pielessä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hot mummo
Hot pappa
Oon tyttö
Jukka tuli jostakin ja otti omakseen. Hän hurmasi minut herrasmiesmäisyydellään ja periksi antamattomuudellaan. Tuli tunne, että olen hänelle oikeasti tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkupäissään taisin ehdottaa suikkaria kaivatulle. Olipa noloa. 😊
Minunkin kaivattuni ehdotti, mutta ei niin mitenkään pienissä päissä eikä se ollut ainoa ehdotus. Toivottavasti hänellä ei ollut morkkis sittemmin, haha. Ihan lämmöllä ja huvituksella minä tuota tilannetta muistelen.
Älä siis sinäkään suotta häpeile, sattuuhan noita. Eri asia tietty, jos olet hänen pomonsa tms., sitten voi olla vähän limaista.
Oli työpaikan kesäjuhlat ja siellä menin avautumaan. En viitsi sanoa kelle, jos tunnistaakin täältä minut. On vaan niin seksikäs ja mukava mies ja meillä oli pientä flirttiä ollut jo pidempään. Muutaman viinilasin myötä alkoi tuntua hyvältä idealta, mut ei varmaan ollutkaan sitä, kun mies vaan nauroi. 😬
Vitsinä se sen varmaan otti, niin minäkin otin. Meillä tosin sukupuolet eri päin kuin teillä.
Turha ainakaan morkkistella, jos kerran naureskeli, ei se sitä mitenkään pahalla varmasti ottanut. Mutta siinä nyt kaikille niille, jotka täälläkin aina väittävät, ettei naiset koskaan ikinä tee aloitteita. 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähde tähän mukaan. Kivaa päiväö sulle kuitenkin.
Ei siinä ole mitään mukaan lähtemistä edes. Ihmettelen miksi alkujaan edes katsoit asiaksesi kommentoida ollenkaan. Ei tämä koske sinua yhtään mitenkään.
Automaattisesti oletit nyt itsekin. Tuo olin mä, se aloittaja/typerys. Aurinkoista päivää sullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähde tähän mukaan. Kivaa päiväö sulle kuitenkin.
Ei siinä ole mitään mukaan lähtemistä edes. Ihmettelen miksi alkujaan edes katsoit asiaksesi kommentoida ollenkaan. Ei tämä koske sinua yhtään mitenkään.Automaattisesti oletit nyt itsekin. Tuo olin mä, se aloittaja/typerys. Aurinkoista päivää sullekin!
Aivan sama minulle kuka olit, samat sanat silti. Ei koske sinua niin mitenkään, joten älä kommentoi.
Miten ihmiset jaksaa riidellä täällä näin kauniina aamuna?
Ihanaa päivää sulle, rakas 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt tosiaan keskeyttää sun nenän rapsutus suutelulla🤔 kun siinä niin lähellä olit.
Ihana 😂😂😂😂😘
Jos teot ratkaisevat enemmän kuin katseet ja eleet, niin olisi pitänyt toimia siis🥰 mitenhän olisi mies reagoinut🤔
Kaiva ihan rauhassa. 👋