Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (29037)
Minun rakkauteni näkyy sinulle siinä, että toimin, kuten olet halunnut.
Jaahas, aamutoimet menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko postata koko salaattituotannon tänne? Onko kyse mainoskampanjan? Artistin vai Närpiön tomaattituottajien?
En nyt enää jaa Keko Salataa. Mainostan aina vähän mitä milloinkin sattuu mieleen juolahtamaan. Samalla mainostan itseänikin. Elän elämää, ei sen kummempaa.
Nämä ei multa.
nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko postata koko salaattituotannon tänne? Onko kyse mainoskampanjan? Artistin vai Närpiön tomaattituottajien?
En nyt enää jaa Keko Salataa. Mainostan aina vähän mitä milloinkin sattuu mieleen juolahtamaan. Samalla mainostan itseänikin. Elän elämää, ei sen kummempaa.
Hukkaan menee noi biisien jaot, kukaan ei niitä kuuntele. Eikä lue niitä pitkiä lainauksia jotain vitsin puisevaa Juicea. Aivan turhaa palstatilan täyttöä. Kirjoittakaa ajatuksenne ihan itse ja omin sanoin.
Eri
Tuntuu että kun katsot silmiin, luet mua kuin avointa kirjaa. Se on minulle uusi kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Kosketit mua tänään.
Millä tavalla? Häiritsikö se sinua?
Onko hän parempi ihminen kuin sinä? Mikä saa ihmisen tekemään pahoja ihmiselle jota rakastaa? Ja jonka sitten menettää tämän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan laita Keko Salataa. Nn
Minä olen laittanut, myös merkiksi siitä että olin täällä ja hän mielessäni. Sen enempää yksityiskohtia en tohdi jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäsi vain satutat, jos yrität toiselle kostaa.
Aion kostaa kaivatulleni menestymällä työelämässä, hankkimalla parisuhteen jonkun ihanan ihmisen kanssa ja laittamalla vartaloni entistä parempaan kuntoon.
😂 Aika perusjuttuja, mitkä jokaisen kannattaa halutessaan tehdä itselleen, oli kaivattua tai ei.
Kannattaa kannattaa, mutta moniko tekee? Menestytkö sinä? Onko sulla ihana parisuhde? Kelpaako esitellä kroppaa? Niinpä. Ei kannata varmaan naureskellakaan.
Ihan sama mistä ihminen saa motivaationsa elämäntilanteensa nostamiseen, mutta tsempatahan sitä kuuluu eikä naureskella ivallisesti.
Olet ruma ihminen.
Sivusta
Ei se ollut ivallista naurua, vaan naurua tuohon kommenttiin! 😂 Se oli mielestäni ihan hauska ja oivaltava. Jos joku juttu ei sinulle avaudu, ohita vain rauhassa, äläkä alennu haukkumaan ihmisiä rumiksi. Haukkumalla paljastat vain kaikille oman sydämesi tilan, ei se kohteeseen osu.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän parempi ihminen kuin sinä? Mikä saa ihmisen tekemään pahoja ihmiselle jota rakastaa? Ja jonka sitten menettää tämän vuoksi.
Ei varmasti ole minua parempi ihminen, ei sellaiseen kukaan elävä pysty.
Vierailija kirjoitti:
Mun jutut aina poistetaan.
No niin se elämä katsos etenee.
Vierailija kirjoitti:
Mitään Gekkoja en kattele.
Kiitos tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että kun katsot silmiin, luet mua kuin avointa kirjaa. Se on minulle uusi kokemus.
Ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, aamutoimet menossa.
Puuro on syöty jo tunti takaperin.
Missä rakkautesi näkyy?
Kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Minun rakkauteni näkyy sinulle siinä, että toimin, kuten olet halunnut.
Luulit minun haluavan. Sanoin että ole vain oma itsesi, se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Outo ajattelutapa. Hän toimii tavoilla, joilla en halua ketään kohdella. Voisin lyödä takaisin, mutta en halua tehdä niin, koska haluan edes pyrkiä kauniiseen kohteluun, oli kyse kenestä tahansa. Häntä rakastan.
Missä rakkautesi näkyy?