Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (29069)
Auringon valoa ja lämpöä viikonloppuun kaipaamalleni.
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Aiotko postata koko salaattituotannon tänne? Onko kyse mainoskampanjan? Artistin vai Närpiön tomaattituottajien?
Ei täällä saakaan huomiota, höh.
Heräsin jo about puoli kuusi, en ollut siitä onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Aiotko postata koko salaattituotannon tänne? Onko kyse mainoskampanjan? Artistin vai Närpiön tomaattituottajien?
En nyt enää jaa Keko Salataa. Mainostan aina vähän mitä milloinkin sattuu mieleen juolahtamaan. Samalla mainostan itseänikin. Elän elämää, ei sen kummempaa.
En halua olla positiivisuuden vanki. Elämä on realistisesti katsottuna täynnä pettymyksiä, täynnä iloisia asioita. Näiden suhde vaihtelee kovasti. Ihailen ihmisiä jotka ovat realisteja. Ottavat asiat niinkuin ne on.
Kaipaukseni kohde on ihana, kohtaa asiat ja ihmiset sellaisena kuin ne on, ja omana itsenään. Ihailen häntä valtavasti. Mä oon rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vueläkö haluaisit että muutan lähellesi? 🌞
Haluan
Vierailija kirjoitti:
Itseäsi vain satutat, jos yrität toiselle kostaa.
Aion kostaa kaivatulleni menestymällä työelämässä, hankkimalla parisuhteen jonkun ihanan ihmisen kanssa ja laittamalla vartaloni entistä parempaan kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Tein sen mitä halusit.
Tulit onnelliseksi?
t.d. Taidan vähän olla rakastunut.
Nautin kaivatun seurasta.Haluaisin yhdessäoloa ja rupattelua.
Joku sun sukulainenko täältä poistelee aina mun viestit? 😂
Vierailija kirjoitti:
Minulta vain tuo 1.
Ei biisilinkkejä.
Ei ole kóstamista, jos
totean, että jollain on
_yksipuolinen
mielikuvitussuhde_
minuun.
Pyydän tuota hlöä
lopettamaan
'terveisten' lähettämisen
minulle.
Olen täysin kyllästynyt ja
tympääntynyt hänen
toimintaansa.
Hän vain jatkaa ja
jatkaa. Mielisairas kun on.
Minun terveisteni saaja
on IRL tavattu mies
vuosien takaa.
< Over and out. >
-sE
TEE NETISSÄ ALUSTAVA RIKOSILMOITUS.
Haluaisin nähdä pääsi sisälle. Se avaisi monta asiaa. Ei tarvitsisi enää miettiä, mitä mietit tästä ja miten. Tavallaan sen tiedänkin, kun näen, miten elät ja mihin suuntaan menet.
Vierailija kirjoitti:
Katosit😔
En millään olisi halunnut lähteä, tiedäthän sen? Nähdäänkö ensi viikolla?
Onneksi en ole ollut kostomielellä. Olen ennemmin suvaitsevainen, kaivattuni saa olla juuri sellainen kuin onkin, oma itsensä. En lokeroi, oli hän tarkemmin tuntematta vaikka varattu/eronnut/sinkku/vanhempi/nuorempi.