Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (28962)
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutaman viikon tuntemusten puutteiden jälkeen voin todeta, että ohi on. Menihän niissä jotain 4-5 vuotta. Olen luonnostani jokseekin kylmä mutta se nainen nosti tunteeni esiin ja kiukaalle. Ensimmäiset pari vuotta oli raskasta ja henkisesti levotonta ja miksei, ensimmäinen kerta elämässäni, kun tunsin aidosti rakastuneeni. Tällä iällä. Voin omasta puolestani allekirjoittaa sen, että kestää minkä kestää ilman pakottamisyrityksiä ja sitten yhtenä päivänä toteat tilanteen ja se on siinä.
Ehkä vähän vielä kaipaat minua...? 💓
Teetkö tuosta häiriköstä jo sen rikosilmoituksen E nainen? Et voi enää sallia tuollaista päivääkään. Heräätkö jo?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun katsettasi.
Samoin. En aio tehdä mitään edistääkseni asiaa. Jos olet tosissasi, sinä edistät.
>varatulle naiselle.
Odotin koko viikon näkeväni sut uudestaan. En vaan muistanu et tulin sinne viime perjantaina normaalia myöhemmin ja nyt näin sut vaan nopeesti lähtiessä 🤡
Vierailija kirjoitti:
Tule tänne
Tietäisinpä minne. Ensi viikolla käyn siellä päin kuulemassa asiantuntijan konsultaatiota, voisi tavata jos sinulla olisi aikaa ja halua tavata.
Vierailija kirjoitti:
Löytyispä joku, joka ei juoksisi mua pakoon.
Vain sinä juokset.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin oisin sun kanssakin yksityisesti, omassa rauhassa vailla muiden katseita
Täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule tänne
Tietäisinpä minne. Ensi viikolla käyn siellä päin kuulemassa asiantuntijan konsultaatiota, voisi tavata jos sinulla olisi aikaa ja halua tavata.
Hui.👀 En kyllä kieltäytyisi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin oisin sun kanssakin yksityisesti, omassa rauhassa vailla muiden katseita
Täysin samaa mieltä.
Mun luokse saa tulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun katsettasi.
Mä katson sua koko ajan. Katson sun kuvia ja haaveilen meistä. Siitä, et sun kädet on mun ympärillä ja huulet huulilla. 😍 Sivusta varmaan
nn?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen aikuinen tietää itse parhaiten asiansa..
Näin pitäisi olla ja näin pitäisi saada olla.
Vierailija kirjoitti:
Joko laitetaan nimet paperiin
En panisi pahakseni.
Vierailija kirjoitti:
Teetkö tuosta häiriköstä jo sen rikosilmoituksen E nainen? Et voi enää sallia tuollaista päivääkään. Heräätkö jo?
Lopeta jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun katsettasi.
Mä katson sua koko ajan. Katson sun kuvia ja haaveilen meistä. Siitä, et sun kädet on mun ympärillä ja huulet huulilla. 😍 Sivusta varmaan
nn?
Mieheltä naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko mun kaivattu kirjoittaa mulle että on ikävä? Se mullistaisi koko mun maailman, ja elämän.
On kova ikävä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oliko se rakkautta ensisilmäyksellä?
Noh, Richterin asteikolla se rekisteröityi.
Mäkin toivon, et kaivattu ois vapaa, niin meillä ois vihdoin mahdollisuus. Sivu