Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (27541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjiössä ajatellen eli tarvitsematta huomioida mitään muuta, tekisin hänen kanssaan ja hänelle mielelläni kaikenlaista hyvältä tuntuvaa. Oikeastikin olisi takuulla hauska touhuilla, mutta muiden asioiden vuoksi lopputulos olisi vahvasti miinuksella, joten touhuamatta jää muuten kuin mielikuvistuksessa.
Tämä!!! 100%
Miks ette vaan repäise kun mieli tekee kuitenkin?
En halua sotkea hänen elämäänsä tai loukata meille molemmille tärkeitä ihmisiä hetken huuman takia. Se olisi pelkästään tyhmää ja itsekästä.
Hyvää yötä rakkaalle Marialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko saapua saataville?
Joo, mutta ehtona et mennään sinne yhdessä.
Tämä sopii jos voisimme sopia asioista temppuilematta.
Olet sivusta.
Mahtaisimmekohan onnistua tyydyttämään toisemme oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinaan kuulumaton sivuhenkilö olen. En halua olla koko tarinassa.
Kerroit kuitenkin. Feikataan et oot vielä siinä. Leikitään että halusit mukaan tarinaan.
En halunnut. Halusin oman tarinan, yhteisen. Ikävää, että vedit minut siihen, vaikka tiesit koko ajan.
Syytät aina minua omista toimistasi. Ota vastuusi takaisin.
Terveiset (lohdutonta) tunteilla leikkiville. Olen väsynyt maailmalle teidän takia.
Vierailija kirjoitti:
Et pysty siihen.
Millon tää kipu lakkaa?
Mikä sen veisi pois?
Ikävää vain sydän huutaa
Kuka sen parantaa vois?
Joka ikinen aamu
Joka ikinen ilta
Ensimmäisenä
ja viimeisenä hetkenä
Mielessäni vain SINÄ 💔
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole voimaa lopettaa tätä tunnetta.
Vaikka rinnallasi on elämäsi rakkaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjiössä ajatellen eli tarvitsematta huomioida mitään muuta, tekisin hänen kanssaan ja hänelle mielelläni kaikenlaista hyvältä tuntuvaa. Oikeastikin olisi takuulla hauska touhuilla, mutta muiden asioiden vuoksi lopputulos olisi vahvasti miinuksella, joten touhuamatta jää muuten kuin mielikuvistuksessa.
Tämä!!! 100%
Miks ette vaan repäise kun mieli tekee kuitenkin?
En halua sotkea hänen elämäänsä tai loukata meille molemmille tärkeitä ihmisiä hetken huuman takia. Se olisi pelkästään tyhmää ja itsekästä.
Aloittajana ajattelen samoin. Pienen hetken hinta olisi aivan liian kallis maksettavaksi, joten kokonaisuus huomioiden en halua.
Toivottavasti siulla ollut kiva päivä, omani oli ok, oisitpa olna mukana tarpomassa paisteessa sinitaivaan alla. Lounaaseen hyvää yötä naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en kestäisi, niin hymyilisitkö hieman enemmän.
Ei ole syytä hymyillä enää, vuosiin.
-m>n
Mutta miksi ihmees? Sivusta eri.
Koska mun yli käveltiin. Rankaistiin muiden tekemisistä. Ei tule tapahtumaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Kestäisi kyllä jonkin aikaa alussa, ennen kuin olisin tyydyttynyt, kun tätä kaivattupuutosta on ollut jo vuosia. Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Jos on halua oppia ja kyky kysyä, ei pitäisi olla edes vaikeaa.
Luultavasti miä, ainakin jos nostalgia ja antikvariasmi luetaan tunteeksi. Oon ehkä siili mutten piikittele, vesilintuna *******telkkä. Naiselle mieheltä.