Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (27548)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin tavata oikeesti. Tai jos vaan etänä, niin ainakin niin, et näkisin sinut. Ja haluun kuulla sun äänen. Mä toivon, et kesällä tavattais. Miten sitä voisi ehdottaa sulle?
Helposti. Tikusta asiaa, eli vaikka yksi tikku kaatuikin, niin uusia on helppo nostaa pystyyn kun pidetään silmät auki.
Naiselle
Vierailija kirjoitti:
Tipu on palstan söpöin olento. Onko se hyvä vai huono juttu, tiedä häntä.
Joskus jopa kadehdin tipuksi kutsuttua kun häntä tuntui kaipaavan täällä moni. Mutta tuota kuvausta ”palstan söpöin olento” ei kyllä voi kadehtia. Kuka oikeasti haluaisi olla palstan söpöin?
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin tavata oikeesti. Tai jos vaan etänä, niin ainakin niin, et näkisin sinut. Ja haluun kuulla sun äänen. Mä toivon, et kesällä tavattais. Miten sitä voisi ehdottaa sulle?
Ihan vain laittamalla viestiä. Luulis olevan aika helppoa koska oot saanut vihreätä valoa aikaisemmin. Mutta jos sulkeudut täysin en voi yksin palauttaa yhteyttämme. Sinun on toimittava nyt niin päästään tapaamaan vihdoin. Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus jopa kadehdin tipuksi kutsuttua kun häntä tuntui kaipaavan täällä moni. Mutta tuota kuvausta ”palstan söpöin olento” ei kyllä voi kadehtia. Kuka oikeasti haluaisi olla palstan söpöin?
Hän on ylivoimaisesti söpöin palstaaja.
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Niin minuakin. Tulin viel just suihkusta! 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Ja palstahan koostuu parista Irmelistä ja aikamiespoika Seposta ja häntä kaipaavasta Pirkosta. Ja sit on vielä se niiiiin söpö tipu!
Vierailija kirjoitti:
Ootko vieläkin siellä järvessä?
Oon jo muualla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Ja palstahan koostuu parista Irmelistä ja aikamiespoika Seposta ja häntä kaipaavasta Pirkosta. Ja sit on vielä se niiiiin söpö tipu!
Tuossa seurassa kelpaa olla söpöin 🤣 Ja se tipukin on luultavasti joku kuusvitonen tiina tuulikki.
Etkö sinä uskalla ottaa yhteyttä?
Taas osa porukasta noussut väärällä jalalla. Voisko olla mitään muuta paikkaa oksentaa huonoa tuultaan kuin kaipaajien terveis-ketju?
Mikä on hyvä pesuaine hellan puhdistukseen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hyvä pesuaine hellan puhdistukseen?
Andy räjäyttää lian pois
Taas ihan nuiva. En ymmärrä. Mitä olen tehnyt väärin, emme edes tavanneet?
Saisinpa sut syliini. Sekin riittäisi pitkäksi aikaa. Olen ihan nääntynyt ilman sinua.
Auringon säteitä ja iloakin viikon keskelle kaipaamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä uskalla ottaa yhteyttä?
Aikaisemmin otin joka ei tuottanut tulosta. En uskalla enää
Vierailija kirjoitti:
Taas ihan nuiva. En ymmärrä. Mitä olen tehnyt väärin, emme edes tavanneet?
Kunpa voisimmekin tavata ilman yleisöä.
Wa- yhteyshän on olemassa, eli helppo järjestää!