Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (26824)
Suvussain on olna myrryksiä ja intoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkimaailmaa ei tarvitse pelätä, vaikka yrittäisit saada yhteyttä aikaiseksi, et välttämättä saa sitä koskaan. Taas toisaalta, voit saada yhteyden ihan yllätyksenäkin. Ihminen ei koskaan hallitse tätä yhteyttä. Ihminen ei ole jumala.
Vanhassa testamentissa jo kielletään noituus.
Ihmiset tykkäävät nykyisinkin kieltää kaikkea mahdollista elämää.
Onko joku jo huomannut? Lue huumorilla.
Vierailija kirjoitti:
Älä turhaan välttele mua. Annan sun olla rauhassa täällä ja irl. Kaveri.
Välttelen kyllä, koska sattuu liikaa nähdä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä pystyisit muhun yhteyttä ottamaan, jos haluaisit.
Haluaisin kyllä. Mutta aiemmat yritykset on jääneet vähän torsoiksi sun kiinnostuksen puutteesta niin en sitten enää oikein viitsi.
Ehkä toivotan hyvää nimipäivää tai joulua jos kehtaan.
Kai säkin tunnet sen? Sen mikä täyttää huoneen? Sen mikä saa katseet lukkoon? Mikä ikinä onkin, haluan sitä lisää.
T
Vierailija kirjoitti:
Terveiset iltavuoroon 💖
Mistä tiesit mun olevan illassa? 😁
Vierailija kirjoitti:
Välttelylle on aina jokin syy.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin paljon rrrrrrrrrakastan sua tatskattu nallukka!!!! Voitko tulla imemään mun varpaita!!????
Stfu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muut yksinäisiä vaikka ympärillä olis ihmisiä? Itse olen tällä hetkellä. 😔
En ole ikinä yksinäinen, olen onnellisimmillani silloin kun saan olla täysin yksin.
Mulla sama 🤗 Kiva että on joku samankaltainen. Mulla on nyt yks uus tuttu jota ottaa aivoon että viihdyn yksin paremmin kuin hyvin. Ei ymmärrä. Hän haluais tehdä enemmän asioita yhdessä. Ja minä haluan olla yksin enemmän. Viimeeks sanoi ole sit yksin kun haluat olla yksin kerta 😁🤣 voi voi. Kaikki ei ymmärrä.
Et sinäkään taida ymmärtää mitä yksinäisyys on koska et koe sellaista.
Julmaa tekee tuo nauruskelusi asiasta.
Jo siellä koira älähti johon kalikka kalahti. Edellä oleva ei kommentoinut yksinäisyyttä ollenkaan. So ? Joko revit siitä peliverkkarit ? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset iltavuoroon 💖
Mistä tiesit mun olevan illassa? 😁
Hän kertoi mulle olevansa illassa.
Olin rakastunut sinuun, potrasti. Koin, että sinä et minuun. Tai sitten häpesit.
Vierailija kirjoitti:
Kai säkin tunnet sen? Sen mikä täyttää huoneen? Sen mikä saa katseet lukkoon? Mikä ikinä onkin, haluan sitä lisää.
T
Me kuulumme toisillemme jo nyt, jollain tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa kiva, jos juttelis täällä veljensä tai jonkun sukulaissetänsä kanssa! Onneks ei tiedä kenen. 🙂
Kaikki on täällä mahdollista. Ainakin tunnisteet löytyy nopeasti joka ikiseen kaipaukseen. Ja jokaisen kaivattu on ihan selvästi täällä.
Ei mun kaivattuni ole täällä. En ikinä ole luullut niin. En edes haluaisi että olisi.
Mun kaivattu on vaihtunutkin pari kertaa ja aina on se uusikin tyyppi täältä nopeesti löytynyt, mulle salaisia viestejä lähettelemässä. Läpsystä vaihto.
Selvä. Mun mielestä ihmiset täällä ovat pelkästään epätoivoisia ja riitaisia, joten en tosiaan kyllä löytäisi kaivattuani täältä joukosta parhaallakaan mielikuvituksella. Hän on positiivinen, fiksu ja tasapainoinen henkilö.
Olen, en vain saa yhteyttä sinuun.
Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
On todella kova ikävä sinua. 🥺
Voisinpa jakaa elämäni kanssasi. 🥰 Saisin antaa sinulle hellyyttä niin kauhiasti. Voisi myös puuhata kaikkea kivaa kanssasi. 😍
Se kämppä oli aivan ihana mutta se ei ole mulle ja koirille. Rantareitti olisi ihan vieressä se olisi kiva. Mutta se asunto olisi hieman pienempi kuin nykyinen. Siellä oli lämpöisempää kuin nykyisessä. Mä en halua paistuneita koiria. Pitää ilmoittaa että en ota sitä. 😐
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Elämä on pääosin kaoottista, mutta joskus joillekin tulee eteen se toinen ihminen, jonka kanssa kaikki tuntuu tarkoitukselliselta. Liian isolta, liian erityiseltä, liian.. täsmälliseltä. En tiedä tuleeko kaikille. Mulle tuli. Sinä.
A(m)
Isoja asioita, kauniisti sanoiksi muotoiltuna. Pitääkö taas lähteä harhojen perään? Tai ehkä yritän kesyttää. Milloin tapasitte ensimmäisen kerran? Entä milloin olette jutelleet viimeksi kasvotusten?
Vierailija kirjoitti:
K, olet melko puhelias. Pidän siitä, paitsi että joskus en saa suunvuoroa.
Sorry siitä. En ole koskaan mennyt ADHD - tutkimuksiin. Mutta en kyllä käyttäisi lääkkeitä siihen jos dg: n saisin.
Tiikerille villejä yöunia. Nähään niissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä pystyisit muhun yhteyttä ottamaan, jos haluaisit.
Hulluuksissani kohta otankin. Mikä on pahinta mitä voi käydä? Katot näin 🤨 ja sit se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelen kyllä, koska sattuu liikaa nähdä sinua.
Sano se ääneen
Jaksan. Ota vain yhteyttä