Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (26824)
Vierailija kirjoitti:
Vilkaisin eilisiltaisia viestejä. Kisajuttujen ohessa oli taas yllättävän paljon niitä negatiivisiakin.
Varmuuden vuoksi pyydän sydämestäni anteeksi, jos olen jotenkin loukannut kaivattuani. Se ei ole koskaan ollut tarkoituksellista. Toivon hälle vaan kaikkea hyvää.
Tiedät kyllä itse, oletko sanonut tai kirjoitellut sopimattomia. Yrittänyt esim. syyllistää, kyseenalaistaa toisen moraalia, mustamaalata tai hankaloittaa toisen elämää ja ihmissuhteita. Jos näitä olet tehnyt, sillä on tietysti seurauksensa. Jos taas et ole tehnyt, niin sittenhän sinulla pitäisi olla puhdas omatunto ja kaikki hyvin! Have a nice day! :)
Oho, oon vahingossa tilannu illalla katsomon vuodeksi, tuli siinä yhdelle leijonaottelulle hintaa, no ei se mitään😀
Vaikka oma reaktio oli vaan "ihan kiva" kun Suomi voitti, ei nää oikein tunnu missään. Jalkapallo ois kova.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, joko tulisit lähemmäs..
Etkös sä ole mun kotikadullain 100 metrin päässä, näin tsekkaain TerhiKKistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilkaisin eilisiltaisia viestejä. Kisajuttujen ohessa oli taas yllättävän paljon niitä negatiivisiakin.
Varmuuden vuoksi pyydän sydämestäni anteeksi, jos olen jotenkin loukannut kaivattuani. Se ei ole koskaan ollut tarkoituksellista. Toivon hälle vaan kaikkea hyvää.
Tiedät kyllä itse, oletko sanonut tai kirjoitellut sopimattomia. Yrittänyt esim. syyllistää, kyseenalaistaa toisen moraalia, mustamaalata tai hankaloittaa toisen elämää ja ihmissuhteita. Jos näitä olet tehnyt, sillä on tietysti seurauksensa. Jos taas et ole tehnyt, niin sittenhän sinulla pitäisi olla puhdas omatunto ja kaikki hyvin! Have a nice day! :)
Juu, johtui vain niistä eilisen negat. viesteistä tämä, vaikka puhtaallakin omallatunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Heti kun tiedän sinun sitä haluavan.
Minulta ei mitään sellaista, minkä kirjoittamista millään tavalla katuisin.
Pakko sitä on rajoistaan naisen/ihmisen kiinni pitää.
Aina on joku tulossa invasiivisin ottein tontille jollain vaateella: milloin sèksiä, milloin ilmaisterapiaa vailla, milloin
köyhäin almua kerjäämään.
Tai esiintyy ihan pokkana minuna signeeraten somessa.
Liian lassukkamainen, veltto EI nimittäin
> ei tehoa. Tämän olen todennut.
Naisen on kouluttauduttava mentaalininjaksi.🤨🥷🦸
Etenkin idässä, jossa naisen arvostus on
kuin 1700-luvulta.
Sellainen tietty misogynian ug-
henki miehen asenteessa naiseen.
Séxual harassing is kind of totally ok.
No, siinähän yritätte. Laulan sulle Maija Vilkkumaan biisin kouluttaessani sut
ruotuun. (Otin Maijan tosta aiemmasta
kommentista - se ei ollut minulta).
Tämä kommentti humöörillä lupsakasti,
hieman kireiden etuleegojen välistä! 🖐😅 x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkös sä ole mun kotikadullain 100 metrin päässä, näin tsekkaain TerhiKKistä.
Oonko? Tää ois ihana tieto😍🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti kun tiedän sinun sitä haluavan.
Ei voi olla epäselvää
Luulin että se olet sinä. Sydämeni läpätti ilosta ja odotuksesta. Olikin joku muu :(
Ei ole epäselvää oikealle henkilölle. Väärät vastailee ja kyselee.
Onkohan noi horoskoopit sittenki totta, tunnen ihmisen, jolla sama syntymäpäivä kuin Matti Nykäsellä ja samanlaista perseilyä koko elämä. Vähän paremmin vaan kulissit pystyssä. Larpataan kunnollista isää ja täydellistä työkaveria ja mitä vielä ja kerrotaan tarinat ihan päinvastoin mut totuus on ihan toinen.
Minä EN ole lääkäri, kirurgi, sh, lähihoitaja, kiropraktikko, osteopaatti, sosionomi,
poliisi, vartija tai muu vastaava sote/turva-alan ammattihlö koulutukseltani, joten Terhikistä, Tehystä, Valvirasta, LinkedInistä jne liitoista ette neitosen nimeä löydä. x
Vierailija kirjoitti:
Täällä oon 😘
Vierailija kirjoitti:
Minä EN ole lääkäri, kirurgi, sh, lähihoitaja, kiropraktikko, osteopaatti, sosionomi,
poliisi, vartija tai muu vastaava sote/turva-alan ammattihlö koulutukseltani, joten Terhikistä, Tehystä, Valvirasta, LinkedInistä jne liitoista ette neitosen nimeä löydä. x
En mäkään. Multa löytyy silti täyskaima samalla syntymävuodella terhikistä. :D
Mulla on valtaa mä koulutan muita ja Ja kun mun ikkunan alla ne huutaa Tää ei voi olla näin Mä menen takaisin nukkumaan