Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (24337)
Vierailija kirjoitti:
P-pi, rakastan sinua vieläkin ja kaipaus on suuri. R.
Papilla on siveyslupauksensa ja kirkolliset sitoumuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaminen on lähimmäisenrakkautta. Ei useinkaan mitään tekemistä romanttisen rakkauden kanssa. Tutkimusten mukaan sellaiset ihmiset ovat keskimääräistä onnellisempia, jotka tekevät asioita myös muiden hyväksi, eivätkä pyöri vain oman napansa ympärillä.
Aivan, silloin kun ollaan romanttisesti kiinnostuneita, ei missään nimessä ollenkaan auteta sitä kohdetta missään. Ettei se luule että kyse on vain lähimmäisenrakkaudesta.
Voin kertoa sulle, että miehet auttaa naisia yleensä vain jos niille maksetaan siitä tai ne pitää naista vähintäänkin viehättävänä. Mies ei liikauta eväänsäkään epäkiinnostavan naisen suuntaan (jollei paikalla ole joku viehättävä nainen, johon yrittää tällä tehdä vaikutusta).
Mistä teitä yleistysautomaatteja oikein sikiää?
Kysy siltä ensimmäiseltä kirjoittajalta, jonka mielestä auttaminen on vain lähimmäisenrakkautta ;)
Missäs niin sanotaan.
L u e t u n
y m m ä r t ä m i n e n . . .
Kahdessa ekassa virkkeessä:
Auttaminen on lähimmäisenrakkautta. Ei useinkaan mitään tekemistä romanttisen rakkauden kanssa.
Kyllä sinä itse nyt olet vailla sitä lukasi sisäistämistä.
Miks tuhlaatte tunteitanne ilkeisiin ihmisiin. Jos ette itse ole ilkeitä, selvittäkää ensin toisen luonteenlaatu, ennen kuin alatte rakentaa pilvilinnaa! Missä kriittisyys, ihmiset???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneaan ei voi perustaa toisen ihmisen varaan. Ehkä klisee, mutta totta.
Paskat. Mikään ei tuo suurempaa onnea kuin rakkaus.
Näin on. Toisen läheisyys, keskusteluhetket, hiljaiset hetket, kosketukset, yhdessä puuhastelu. Sellaisen kanssa jota rakastaa ja joka on itselle tärkein. Luojani, minä kaipaan sellaista elämääni. sivus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihmisestä. Mä en edes kaipaa tai tarvitse rakkautta mihinkään, mulle onnellisuus syntyy ihan muista asioista. Eri
Vierailija kirjoitti:
No sitten olet jotenkin viallinen yksilö
Kivat terveiset kaivatulle 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan sä vastuuntuntoinen, pohdin. Ja miten se näkyy?
Olen kyllä liiankin vastuuntuntoinen ja avulias. Tuo auttaminen velvollisuudesta kyllä toteutuu, lähimmäisen rakkaus on hilkulla. Ikävä vaan, että se saava osapuoli voi olla itsekäs ja vain toista hyväksi käyttävä, eikä anna tälle arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suorastaan säteilet onnellisuutta, olet siis löytänyt onnen avaimet
Vierailija kirjoitti:
Miks tuhlaatte tunteitanne ilkeisiin ihmisiin. Jos ette itse ole ilkeitä, selvittäkää ensin toisen luonteenlaatu, ennen kuin alatte rakentaa pilvilinnaa! Missä kriittisyys, ihmiset???
Ei kaivattu ollut ilkeä aluksi. Ilkeydessä on usein taustalla oma paha olo, vallanhalu tai katkeruus. Väsyneinä tai puolustautuessaan useimmat ihmiset alkavat ilkeiksi. Se on ihan tavallista heikkoutta. Suunnitellut ilkeydet ovat sit vähän eri asia, menevät usein persoonallisuushäiriöiden piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan sä vastuuntuntoinen, pohdin. Ja miten se näkyy?
Olen kyllä liiankin vastuuntuntoinen ja avulias. Tuo auttaminen velvollisuudesta kyllä toteutuu, lähimmäisen rakkaus on hilkulla. Ikävä vaan, että se saava osapuoli voi olla itsekäs ja vain toista hyväksi käyttävä, eikä anna tälle arvoa.
Sellainen katkeroittaa helposti. 😕
Lopulta se, että satutat hyvää ihmistä kostautuu itsellesi, kun tajuat ettei oikeasti hyviä ja vilpittömiä ihmisiä ole kovin paljon. Silloin huomaat, että itse kärsit suurimman menetyksen.
Olisipa tämä kesä kiva ja rauhallinen ilman mitään turhia riitoja.
Pääsispä just nyt saunaan ja kylmään veteen välillä yhdessä kaivatun kanssa. Terkkuja saunojalle
You know what? Kyllä, ne on multakin. En jaksa tätä enää. Kaikki on multa ja sulta. 🙃