Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (23653)
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, että olen loukannut sinua johonkin arkaan paikkaan, josta en ole tietoinen.
Vaikka olisitkin, rakkauteni sinua kohtaan on turhamaisuuttain vahvempi. Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä kesäheinä💖
Mistä tämä nimi tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikko on ehkä ... En muista enempää otsikoita
Pääsin irti tästä. En oo kirjoittanut sen jälkeen tänne enkä aio kirjoittaakaan. On vähän parempi olo ilman negadraamaa. Lopettelen ketjun lukemisenkin nyt. Kerron tän että tiedät jos kukaan yrittää mitään. Oot lähempänä kuin mun peitto, koska oot sydämessä. Sattuu, mutta tuttu kipu.
Heippa 🥰🥲🥺🥹
Heh. Huomenna taas ja hurlumhei.
Ei valitettavasti. Pysyn päätöksissäni. Ainoa ratkaisu jonka osaan tehdä kun kaikki on vaikeaa. Kesä oli raja jo kauan ja nyt se raja on vastassa. Jos joskus tuun takaisin niin ei tähän ketjuun enää. Ehkä tällainen vahinkokohtaaminen mutta my little pony forumilla 🙂 jotkut ei huku toisistaan kuitenkaan. Tämä on nyt toinen viesti lopettamisen jälkeen ja jää viimeiseksi. Tunnisteet vapaassa trollailussa, mikään niistä en kuitenkaan ole enää minä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, että olen loukannut sinua johonkin arkaan paikkaan, josta en ole tietoinen.
🤗<3
Ääni on aika tärkeä. Ihastuksen kohteen ääni on aina tuntunut seksikkäältä. En voisi ihastua naiseen, jolla on nariseva ääni.
Vierailija kirjoitti:
Saanko sua koskaan?
Haluatko edes oikeasti? Et voi saada ennen kuin tiedät sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä kesäheinä💖
Mistä tämä nimi tulee?
Sehän on Suvi. sivu
Onneksi hän on varmasti unohtanut
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo tapaamis- ja muuttojutut tainneet sulta olla. Tämäkin kesä menee ilman sinua. Ja kaikki sitä seuraavat. Olet onnellinen ilman minua.
Muuttojuttuja minultakin, muista en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Potkit suoraan muneleille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo tapaamis- ja muuttojutut tainneet sulta olla. Tämäkin kesä menee ilman sinua. Ja kaikki sitä seuraavat. Olet onnellinen ilman minua.
Muuttojuttuja minultakin, muista en tiedä.
Mutta ollaanko näkemässä koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Eipä sua näe, niin pakko on unohtaa.
Ikävä sinua, jota katson kauan aina vain kuvitelmissa ja haaveissa. Hyvää yötä, toisen oma.
Vierailija kirjoitti:
Kunpi tuli ensin, muna vai kana?
Dinosaurus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikko on ehkä ... En muista enempää otsikoita
Pääsin irti tästä. En oo kirjoittanut sen jälkeen tänne enkä aio kirjoittaakaan. On vähän parempi olo ilman negadraamaa. Lopettelen ketjun lukemisenkin nyt. Kerron tän että tiedät jos kukaan yrittää mitään. Oot lähempänä kuin mun peitto, koska oot sydämessä. Sattuu, mutta tuttu kipu.
Heippa 🥰🥲🥺🥹
Heh. Huomenna taas ja hurlumhei.
Ei valitettavasti. Pysyn päätöksissäni. Ainoa ratkaisu jonka osaan tehdä kun kaikki on vaikeaa. Kesä oli raja jo kauan ja nyt se raja on vastassa. Jos joskus tuun takaisin niin ei tähän ketjuun enää. Ehkä tällainen vahinkokohtaaminen mutta my little pony forumilla 🙂 jotkut ei huku toisistaan kuitenkaan. Tämä on nyt toinen viesti lopettamisen jälkeen ja jää viimeiseksi. Tunnisteet vapaassa trollailussa, mikään niistä en kuitenkaan ole enää minä.
Huomiseen 😘
Vierailija kirjoitti:
Onneksi hän on varmasti unohtanut
Oikeasti minulla on uusi pikkuihastus, jonka takia en enää oikein muistele sinua. Ei mikään kateeksitekemisyritys, vaan näin kävi tänä keväänä. Kaikkea hyvää sulle! <3
Olet sä nähnyt joskus
Mä en nää täällä ketään.