Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (22595)
Mulla on neukkari varattu. Voisit tulla tänne, niin selvitellään asiat.
- mies, joka puhuu ja pussaa
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit?
Häntä. En haluaisi, mutta kukaan ei ole ollut kuin hän. Hän on ollut kaikista naisista kiinnostavin ja kiinnostunein, mutta en lopulta merkinnyt hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä ns. syväneuvottelu?
Haluisin toimia oikein kaikkia kohtaan. Välillä se on vaan hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä ns. syväneuvottelu?
Voi ollakin. Asialistalla on pelkkiä muita asioita.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä montaa isäntää ei pysty palvelemaan eikä moneen suuntaan miellyttämään. Tärkeintä onkin toimia oikein itseään kohtaan, sen jälkeen muut seuloutuvat sen mukaan keille se käy.
S-mies, en sais ikävöidä sua. Mutta silti ikävöin niin että sydän meinaa haljeta. 🥺
T sä koskit mua kun mun takaa kävelit. Tuhat sähköiskua meni mun läpi. Joku sussa vetää niin kovaa ettei työnteosta tahdo tulla enää mitään. Rakastan jokaista pientä hetkeä mitä saan viettää sun kanssas, jokaista katsetta ja jokaista hymyä. Nyt jo ikävä.
Mä mietin millainen sä oot arjessa. Tarviin jotenkin sellaista vakautta ja turvaa, kun niin usein matto lähtee jalkojen alta. Kiintopisteen. Voisitko sä olla mulle se?
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllästynyt pyllistelyysi.
Juhani
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole.
Me oltiin neukkarissa ihan kahdestaan. Oli siellä muitakin mutta huomasin vaan sut. Elän noille hetkille.
Kaikki on mun syytä. Kusin kaiken. nn
Vierailija kirjoitti:
T sä koskit mua kun mun takaa kävelit. Tuhat sähköiskua meni mun läpi. Joku sussa vetää niin kovaa ettei työnteosta tahdo tulla enää mitään. Rakastan jokaista pientä hetkeä mitä saan viettää sun kanssas, jokaista katsetta ja jokaista hymyä. Nyt jo ikävä.
Olipa kaunista keneltä olikaan! 😊
Sit ku ollaan neukkarissa oikeesti kahdestaan, niin tehdään perseenjälkiä kokouspöydän laidalle ja kädenjälkiä ikkunoihin.
Vierailija kirjoitti:
Sit ku ollaan neukkarissa oikeesti kahdestaan, niin tehdään perseenjälkiä kokouspöydän laidalle ja kädenjälkiä ikkunoihin.
Käy. Siinä kyllä lamellit lepattaa jo että voi olla ohikulkijoilla ihmeteltävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit?
Häntä. En haluaisi, mutta kukaan ei ole ollut kuin hän. Hän on ollut kaikista naisista kiinnostavin ja kiinnostunein, mutta en lopulta merkinnyt hänelle.
Miksi kiinnostavin?
Vai että älykkyys on pinnallista, hah! Oot hassu! 🙂
Mitä mietit?