Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (22352)
Oon ollu tunnin alasti sängyn päällä. En ole jaksanut pukeutua saunan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mun viereen mahtuis juhannukseksi. Tylsistyisit kuoliaaksi. Vanhainkodeissakin on enemmän meininkiä jussina kuin mitä mulla.
Tämä on kun minun kynästä kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Olisinko Sinun västäräkkisi?
Ehkä sepelrastas.
Vierailija kirjoitti:
Olisinko Sinun västäräkkisi?
Jos niin Haluat.
Timoteuksen kirje 2:12 otetaan ilman historiallista kontekstia lähes 100% ajasta, kun näen sen mainittavan, kun ottaa huomioon, että se oli kirje, joka oli kirjoitettu tietylle seurakunnalle alueella, jossa Afrodite oli merkittävä jumalatar. Tuon seurakunnan naiset olivat epäjärjestyksessä, eikä Paavali sanonut "Jumala ei salli", vaan hän sanoi, että hän itse ei salli naisten opettaa hallitsevasti miesten yli.
Tajuat merkityksen vasta sitten, kun on jo myöhäistä.
Oon ihan varma, että sillä on vihreät silmät.
Mun kanssa naisen pitäisi kestää tylsyyttä ja muuttumattomuutta. Seksiä olisi silti joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Timoteuksen kirje 2:12 otetaan ilman historiallista kontekstia lähes 100% ajasta, kun näen sen mainittavan, kun ottaa huomioon, että se oli kirje, joka oli kirjoitettu tietylle seurakunnalle alueella, jossa Afrodite oli merkittävä jumalatar. Tuon seurakunnan naiset olivat epäjärjestyksessä, eikä Paavali sanonut "Jumala ei salli", vaan hän sanoi, että hän itse ei salli naisten opettaa hallitsevasti miesten yli.
Paavali oli viisas mies.
hyvää yötä kesäheinä, olisitpa tässä vieressä💖
Vierailija kirjoitti:
Mun viereen mahtuis juhannukseksi. Tylsistyisit kuoliaaksi. Vanhainkodeissakin on enemmän meininkiä jussina kuin mitä mulla.
En tylsistyis. Hänen läheisyytensä olisi parasta. Muuta en tarvitse, kunhan saisin olla lähellä. Siis kaipaamani miehen
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan varma, että sillä on vihreät silmät.
Pelsepuupilla?
Hän varmaan jaksaa siksi, että saa arjessa hyviä asioita. Välillä tulee tuutin täydeltä, mutta sitten on taas rauhallista ja kaikki hyvin.
Goodnight! Sleep tight, pleasant dreams, my love. Wishing you a wonderful rest of your evening.
Vierailija kirjoitti:
Millon oot tulossa tänne päin? Nähdäänkö me ennen juhannusta? Toivottavasti sitten rohkenet laittaa viestiä
Voisin mennä kaivattuni luokse koska tahansa, koska mulla on tekosyy mennä sinne. Mut jännittää kysyä haluaako hän nähdä. Sivu
Jospa karvanaamahaistattelujen
kirjoittajan häätöläheinen ottaisi viimein sen rakentavan kvanttiloikan evoluutiossaan ja kykenisi viimein realistiseen keskusteluun nuorensa kanssa eli selittäisi tälle totuudellisen version talon tapahtumista.
On hüllua, että minua koskaan näkemätön savolainen tuikituntematon kirjoittaa yhä päivittäin mauttomuuksia minulle, talon húúmehèlvetistä pelastaneelle ilmaisen työn tekijälle. Mikä tässä kuviossa on niin mahdoton nieltävä ja hyväksyttävä seikka?
Sekö, että ongelmien fiksaaja oli nainen, ei suinkaan mies? Vai se, että fiksaaja oli ulkopaikkakuntalainen, ei savolainen?
Vaiko nämä yhdessä?
Mikä hiertää? Mikä estää kiitollisuuden? x
Naurahdin. Minä ja sun vaimos ollaan täysin erilaisia. Taidat kaivata vähän vaihtelua tai sitten oot täysin väärän naisen kanssa nyt.