Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (633)
Tämä on sekoittamaan sinun pään.
Niin on. 🥺
missä latvusto ja pilvet tapaavat
siellä on tämä rakkaus
Vierailija kirjoitti:
Annatko anteeksi? 😓
Annan. Ota yhteys niin jutellaan. Ja nähdään
Vierailija kirjoitti:
Annatko anteeksi? 😓
Annan. Otan tämän kokemuksena<3
Vierailija kirjoitti:
Annatko anteeksi? 😓
Minkä? Mitä olet tehnyt?
Näköjään sait kolme eri vastausta. Ota yhteys irl niin kaikki selviää parhain päin
Tällaisena maailman aikana,olen kiitollinen rakkaudestani sinuun.Se on yksi kantavimmista voimistani.Eilen ,kun olit luonani huomasin miten syvältä tuo tunne kumpuaa eikä sitä kaada mitkään maailman myrskyt edes.
😊😁
Vierailija kirjoitti:
missä latvusto ja pilvet tapaavat
siellä on tämä rakkaus
Elleivät pilvet karkaa kauas.
Vierailija kirjoitti:
Annatko anteeksi? 😓
Voiko mennä niin että toinen kerta toisensa jälkeen töppäilee, töpeksii ja se toinen joka kerta toinen toisensa perään antaisi anteeksi?
- kysyn vaan ja sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarviit aikaa, ni saat sitä niin paljon kuin tarvitset.
En tarvitsisi. Voisin alkaa sun kanssa vaikka heti. Ilmota vaikka DM mikä tilanne tänä päivänä että onko soveliasta tehdä aloite.
Tilanne on et oo vapaa, mut tiedät kuvion. Esteitä ei ole.
Pystytkö heittää sun etunimen alkukirjaimen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko anteeksi? 😓
Voiko mennä niin että toinen kerta toisensa jälkeen töppäilee, töpeksii ja se toinen joka kerta toinen toisensa perään antaisi anteeksi?
- kysyn vaan ja sivusta
Niin tietynlaiset anteeksipyytäjät kuvittelevat että asiat menee. Ei kannata antaa anteeksi, vain siten pystyy itse voimaantumaan ja toinen saa tekojensa mukaan. Ei armoa pahantekijälle.
Liian katkeraa settiä täällä mun makuun. Mukavaa sunnuntaita yhdelle kivalle naiselle!
Katkeruudelta vaikuttava teksti ei aina kylläkään ole katkeruutta vaan asioiden erilaista tarkastelua ja pohdintaa, syvällisempää ajattelua, sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko anteeksi? 😓
- kysyn vaan ja sivusta
Tässä ei ollut kyse mistään ihmissuhdedraamasta.
Vierailija kirjoitti:
Katkeruudelta vaikuttava teksti ei aina kylläkään ole katkeruutta vaan asioiden erilaista tarkastelua ja pohdintaa, syvällisempää ajattelua, sivusta.
Tosta länkytyksestå todellakin on syvällisyys kaukana. Eri siv
En löytänyt mies sinua vieläkään täältä minun peiton alta aamulla.Pitääkö tässä ottaa kovat keinot käyttöön...pussata sut pyörryksiin seuraavalla kerrala kun tulet.😁😊