Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (21646)
Se oli tarkoitettu vitsiksi mutta olit siinä järkyn kuuma 🥵
Kollega, upea peppu sinulla!
Naapurit kyttää mua. En tiedä miksi.
Nothing's Gonna Change My Love for You.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoilla on aina hauskempaa 🍆🍑
On niillä varmaan. Nehän onkin monesti hauskempia, huomaa nykyään podcasteistakin että joku Sauli ja Sergey on paljon hauskempia kuin heterojäbäpodcastit. Homoilta puuttuu sellainen "öööh öööh höhö jäpä hööööh" -tyyppinen muka-cool narina mitä osa (kaupunkilaisista) heteromiehistä harrastaa.
Toki nyt tasapuolisuuden nimissä totean, että suurin osa heteronaisten pitämistä podcasteista on myös aivan sietämätöntä pskaa. Siis näistä joilla ei ole mitään asiantuntemusta mihinkään, vaan on ponnahdettu julkisuuteen somen tai tosi tv:n kautta.
Ohista, mutta oon aina ihmetellyt suurta osaa podcasteista. Tyypit, jotka eivät tiedä oikeastaan mistään mitään, jauhavat sontaa omasta elämästään ja saavat kuulijoita vain siksi että naama on julkisuudessa. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Suukko prinsessalleni 😘 Toivottavasti nähdään pian.
Tänään mahdollista jos päivystät keskustassa, lol. Saatan tarjota vain salmiakkia.
Vierailija kirjoitti:
Miltähän tuoksut? Pääsisinpä tekemään testin sovitaanko geneettisesti yhteen ja testaamaan haiseeko hikesi minusta hyvältä.
Ei ole tullut kukaan koskaan neg huomauttamaan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Naapurit kyttää mua. En tiedä miksi.
Epäilen, että minunkin. Näyttävättarkkailevan, käykö täällä miehiä 😅😅😎🤓
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en etene sun mielestä liian hitaasti. Mulle on vaan usein sanottu, että oon tosi suorasukanen niin yritän edetä pikkuhiljaa.
Hah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoilla on aina hauskempaa 🍆🍑
On niillä varmaan. Nehän onkin monesti hauskempia, huomaa nykyään podcasteistakin että joku Sauli ja Sergey on paljon hauskempia kuin heterojäbäpodcastit. Homoilta puuttuu sellainen "öööh öööh höhö jäpä hööööh" -tyyppinen muka-cool narina mitä osa (kaupunkilaisista) heteromiehistä harrastaa.
Toki nyt tasapuolisuuden nimissä totean, että suurin osa heteronaisten pitämistä podcasteista on myös aivan sietämätöntä pskaa. Siis näistä joilla ei ole mitään asiantuntemusta mihinkään, vaan on ponnahdettu julkisuuteen somen tai tosi tv:n kautta.
Ohista, mutta oon aina ihmetellyt suurta osaa podcasteista. Tyypit, jotka eivät tiedä oikeastaan mistään mitään, jauhavat sontaa omasta elämästään ja saavat kuulijoita vain siksi että naama on julkisuudessa. Outoa.
Eikä tuo ilmiö ole vallalla suunnilleen kaikessa. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten. Eri
Aina on toivoa! Se on fakta. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Aina ei ole toivoa. Julmaa väittää niin.
Toivottomuuden viljely se vasta julmaa on. Ja vieläpä valheellista! Niin kauan kuin on elämää, on toivoa.
100%.
Homomies on ehkä todennäköisemmin hyvä seuramies, mutta sitten sellainen fyysinen kemia tietty kohdistuu eri mieheen (joka ei ole homo).
Seksuaalinen kiinnostus ja seurassa viihtyminen seuramies-/nais-tyyliin on mulla muutenkin vähän eri lokerot.
Tiiäks oli aika rankkaa viimeksi, kun joistain aiheista puhuminen oikeesti sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Toivo on haudassa. Ja Jeesuksessa.
Hyppäisin tyhjän päälle koska tahansa, jos sinä hyppäät mun kanssa.
Ei saa. Vielä tästä noustaan, kun pahin on ohi. Kesäkin vasta alkamassa, ehkä toivoa vielä on.